Back Roomers

December 2009 aangepast in SmashNL
Gewoon puur uit nieuwsgierigheid, maar hoe kan je een backroomer worden ? Ik heb gelezen dat je je moet bewijzen, met wat precies dan ?

EDIT: Ik denk wel dat het antwoord op deze vraag miss interesant zijn voor de mensen die miss in de back room wil joinen.
«1

Reacties

• Gmoney schreef:
    Gewoon puur uit nieuwsgierigheid, maar hoe kan je een backroomer worden ? Ik heb gelezen dat je je moet bewijzen, met wat precies dan ?

EDIT: Ik denk wel dat het antwoord op deze vraag miss interesant zijn voor de mensen die miss in de back room wil joinen.
    Je moet goed, actief, bijdragend etc. zijn. Niets speciaals.
  • Jumpman schreef:
    Gmoney schreef:

Niet aan dit forum neem ik aan (kijkt naar amsah >_>)
  • Lawrencelot schreef:
    Jumpman schreef:
    Gmoney schreef:

Niet aan dit forum neem ik aan (kijkt naar amsah >_>)

Klopt, maar wel aan de community in het algemeen. En als Amsah niet gaat posten, pleur ik hem er weer uit.
  • Als je een zusje hebt is er een shortcut. PM me voor de details.
  • Marc schreef:
    Als je een zusje hebt is er een shortcut. PM me voor de details.

telt een knappe moeder ook?
  • Dat bekijk ik per geval.
  • Dus bij de zusjes niet? en als het zusje nou kanker lelijk is
  • Om de grap van Marc uit te leggen: Hij doet dan een zak over haar hoofd. Marc, ondanks jouw fouten krijg je toch respect +1.
  • Aha. Ik dacht dat het om KN'L ging, wat dat ook is...
  • 'Empy' mag van mij in de backroom aangezien zijn posts in het Red Alert 3 topic laten zien dat hij weet waar hij het over heeft.

Als hij zo post, in de topics die...serieus zijn, dan mag hij in de backroom.
  • Reffie schreef:
    'Empy' mag van mij in de backroom aangezien zijn posts in het Red Alert 3 topic laten zien dat hij weet waar hij het over heeft.

Dat is... onzin. Pas maar op dat je er zelf nu uitgegooid wordt.
  • Jumpman schreef:
    Reffie schreef:
    'Empy' mag van mij in de backroom aangezien zijn posts in het Red Alert 3 topic laten zien dat hij weet waar hij het over heeft.

Gast, ik word er niet uitgegooid.

Verder wil ik zeggen dat hij, in het RA3 topic, weet waar hij over praat en komt met voorbeelden enz.
    In het topic verteld hij dat hij een bepaald spel beter vindt dan RA3 en ik ben het er niet mee eens hoewel ik verwacht dat zijn spel, Supreme Commander dus, meer fans zal krijgen(of al heeft) dan RA3. Ik vind alleen RA3 leuker.

Ik heb niet zoveel gelezen van jou, SpringMan, maar wat ik heb gezien, en vooral deze post, haalt mij niet over om jou in de backroom te laten. Ik heb het niet alleen voor het zeggen natuurlijk.

Je zegt zelf alleen maar dat iets onzin is zonder enige uitleg. Als dit toevallig een grap is, zet er dan een smiley bij zodat ik het meteen zie. Maar nu ga ik er vanuit dat jij dit echt meent.

Ik spam zelf veel maar dat is uit verveling. Als jij kan laten zien dat jij normaal kan posten(wanneer dat nodig is) dan kan jij er ook gewoon bij wat mij betreft.
  • Reffie schreef:
    Jumpman schreef:
    Reffie schreef:

Verder wil ik zeggen dat hij, in het RA3 topic, weet waar hij over praat en komt met voorbeelden enz.
    In het topic verteld hij dat hij een bepaald spel beter vindt dan RA3 en ik ben het er niet mee eens hoewel ik verwacht dat zijn spel, Supreme Commander dus, meer fans zal krijgen(of al heeft) dan RA3. Ik vind alleen RA3 leuker.

Ik heb niet zoveel gelezen van jou, SpringMan, maar wat ik heb gezien, en vooral deze post, haalt mij niet over om jou in de backroom te laten. Ik heb het niet alleen voor het zeggen natuurlijk.

Je zegt zelf alleen maar dat iets onzin is zonder enige uitleg. Als dit toevallig een grap is, zet er dan een smiley bij zodat ik het meteen zie. Maar nu ga ik er vanuit dat jij dit echt meent.

Ik spam zelf veel maar dat is uit verveling. Als jij kan laten zien dat jij normaal kan posten(wanneer dat nodig is) dan kan jij er ook gewoon bij wat mij betreft.

Let's recap. Jij zegt dat iemand in de BR mag, maar je bent zelf geen invloed, leuk hoor. En je baseert dit allemaal op één topic en voor mij zelfs op één post. Deze post is normaal genoeg by the way. Als je wilt kan ik alles uit aan leggen, maar ik neem aan dat dit niet nodig is.

Het was niet bedoeld als serieuze post, dat was duidelijk. Een smiley is daar niet voor nodig.
  • Dat is... onzin. Pas maar op dat je er zelf nu uitgegooid wordt.[/quote]

[/quote]

Let's recap. Jij zegt dat iemand in de BR mag, maar je bent zelf geen invloed, leuk hoor. En je baseert dit allemaal op één topic en voor mij zelfs op één post. Deze post is normaal genoeg by the way. Als je wilt kan ik alles uit aan leggen, maar ik neem aan dat dit niet nodig is.

Het was niet bedoeld als serieuze post, dat was duidelijk. Een smiley is daar niet voor nodig.[/quote]
    Ik geef Reffie gelijk, aangezien hij in die discussie liet zien hoe goed hij is in discussies, hoe hij een volwassen discussie kan volgen, en aangaan, dingen kan beargumenteren, en voorbeelden kan geven...

wat jij allemaal dus niet doet nu.
  • Requiem schreef:

[/quote]

Het was niet bedoeld als serieuze post, dat was duidelijk. Een smiley is daar niet voor nodig.[/quote]
    Ik geef Reffie gelijk, aangezien hij in die discussie liet zien hoe goed hij is in discussies, hoe hij een volwassen discussie kan volgen, en aangaan, dingen kan beargumenteren, en voorbeelden kan geven...

wat jij allemaal dus niet doet nu.[/quote]

Hoe kom je daarbij? Blijf lekker door roken, ga je eerder dood door :) Omdat het grappig is. Trouwens, dat is irrelevant, het gaat om het beleid bij het accepteren van mensen in de BR, niet om mijn talenten.

Je kunt Reffie gelijk geven, maar met een beetje oefening kan iedere idioot leuke argumenten bedenken. Uiteindelijk gaat het bij spellen altijd om ervaring, en niet om theoretische wetenschap.

En shut up als je niets beters kunt zeggen. Dombo.
  • D: Ik wordt dombo genoemd : [

Wat ik bedoelde te zeggen is dat Empy in die topic alleen maar potentie liet zien van zn discussie skill, en dat het niet nodig was van jouw om Reffie te bashen omdat hij dat zij
  • Requiem schreef:
    D: Ik wordt dombo genoemd : [

Wat ik bedoelde te zeggen is dat Empy in die topic alleen maar potentie liet zien van zn discussie skill, en dat het niet nodig was van jouw om Reffie te bashen omdat hij dat zij

Omdat het een grap was. Hij reageerde daarop met een nogal beledigende reactie, dus ik kon het niet laten iets terug te zeggen. Als je had gelezen wat er daarvoor stond had je dat wel door. Precies ja, dombo.
  • T_T ok dan sorry daarvoor :]
  • Jumpman, don't push it...
  • Internet Arguments = Serious Business.
  • Dit is pointless. Niet necessarily deze thread maar vooral de discussie. Jumpman's post was best duidelijk niet sirieus bedoelt. En om daar nou een pointless discussion van te maken?! Anyways ik weet dat Jumpman uiteindelijk wel te ver ging in zn zaken. Maar zaken niet te ver laten komen is ook een kunst. Trouwens waarvoor was de Empy mag in de BR post zoiezo voor bedoelt? AFAIK is dit niet de "nomineer mensen voor in de BR" thread.

On Topic: Dus de Blauwe mensen zijn ook BR? En de Paarsen? Zijn er zoiezo perks aan BR worden?
  • Iedereen met een speciale kleur heeft toegang tot de BR. Die is overigens op dit moment nog niet echt actief of zo. Ik hoop alleen dat het idee erachter oude melee spelers zou motiveren om meer te posten en niet BR-ers zou motiveren om goede posts te maken (wat niet wil zeggen dat dat nu niet gebeurt hoor).

Paars is alleen voor Faab. De groep die daar bijhoort heet ook 'Faab'. Die kleur was mijn verjaardagscadeau aan hem.
  • Als Jumpman al vanaf het begin een grap maakte, dan was dat niet duidelijk want het ziet er serieus uit.
    Omdat ik alleen maar letters zie en voor de rest geen gezichtsuitdrukkingen zie of stemmen hoor, kan ik er alleen maar vanuit gaan dat het serieus is en zo reageer ik ook terug.

Jumpman, ik gaf duidelijk aan waarom ik vind dat Empy in the Back Room mag. Verder heb ik niks gehoord over dat ik geen invloed heb.

Bij spellen gaat het ook om ervaring maar de...theoretische wetenschap en dergelijke is ook belangrijk. Als jij kan laten zien dat jij weet waar jij het over hebt en op een normale manier praat dan is het voor mij meestal wel een aanleiding om iemand in the back room te laten.
    Het enige 'beleid', voor zover dat er is, om mensen in de BR te laten is dat meeste stemmen gelden. Dat geldt voor iedereen die nu in de BR zit, die mensen stemmen op gebruikers die hebben laten zien dat ze toch enige intelligentie en 'post skill' bezitten.

Je zegt dat jij werd beledigd door mij of Requiem maar ik heb niks gezien wat ook maar in de buurt komt van een belediging van iemand anders dan jijzelf.

De laatste keer dat ik random werd beledigd, of negatieve posts kreeg tegen mij zonder dat er een reden voor was, was door een...Afro-Amerikaan die ook op JST4 was. Ik ben zijn naam vergeten.
    Ik was over hem aan het praten omdat Jeffrey mijn match verkeerd had opgeschreven en ik noemde toevallig de naam van die amerikaan, het was niet zijn schuld maar ik moest hem opnoemen om het verhaal uit te leggen.
    In ieder geval, de amerikaan was boos en begon mij op smashboards te beledigen en dergelijke. Gelukkig namen mensen het voor mij op en heb ik nooit meer wat van hem gehoord.
    Wat ik dus wil zeggen is, als iemand normaal doet, dan hoor jij dat ook terug te doen.

Voor mensen die in de BR willen, pm een van de mensen die al in de BR zitten en die ook regelmatig actief zijn. Er is namelijk een topic in de BR waar het gaat om andere mensen toe te laten in de BR.

In de BR gebeurt echter heel weinig op dit moment en het is niet zo dat mensen met een kleurtje in hun naam een of andere superieure status hebben.
    Echter zijn Utto en Marc moderators wat echter wel iets belangrijk is.

Verder wil ik geen random shit meer zien in de serieuze topics. Dus niet meer "blijf maar door roken want dan ga je lekker dood".
  • Reffie schreef:
    Als Jumpman al vanaf het begin een grap maakte, dan was dat niet duidelijk want het ziet er serieus uit.
    Omdat ik alleen maar letters zie en voor de rest geen gezichtsuitdrukkingen zie of stemmen hoor, kan ik er alleen maar vanuit gaan dat het serieus is en zo reageer ik ook terug.

Jumpman, ik gaf duidelijk aan waarom ik vind dat Empy in the Back Room mag. Verder heb ik niks gehoord over dat ik geen invloed heb.

Bij spellen gaat het ook om ervaring maar de...theoretische wetenschap en dergelijke is ook belangrijk. Als jij kan laten zien dat jij weet waar jij het over hebt en op een normale manier praat dan is het voor mij meestal wel een aanleiding om iemand in the back room te laten.
    Het enige 'beleid', voor zover dat er is, om mensen in de BR te laten is dat meeste stemmen gelden. Dat geldt voor iedereen die nu in de BR zit, die mensen stemmen op gebruikers die hebben laten zien dat ze toch enige intelligentie en 'post skill' bezitten.

Je zegt dat jij werd beledigd door mij of Requiem maar ik heb niks gezien wat ook maar in de buurt komt van een belediging van iemand anders dan jijzelf.

De laatste keer dat ik random werd beledigd, of negatieve posts kreeg tegen mij zonder dat er een reden voor was, was door een...Afro-Amerikaan die ook op JST4 was. Ik ben zijn naam vergeten.
    Ik was over hem aan het praten omdat Jeffrey mijn match verkeerd had opgeschreven en ik noemde toevallig de naam van die amerikaan, het was niet zijn schuld maar ik moest hem opnoemen om het verhaal uit te leggen.
    In ieder geval, de amerikaan was boos en begon mij op smashboards te beledigen en dergelijke. Gelukkig namen mensen het voor mij op en heb ik nooit meer wat van hem gehoord.
    Wat ik dus wil zeggen is, als iemand normaal doet, dan hoor jij dat ook terug te doen.

Voor mensen die in de BR willen, pm een van de mensen die al in de BR zitten en die ook regelmatig actief zijn. Er is namelijk een topic in de BR waar het gaat om andere mensen toe te laten in de BR.

In de BR gebeurt echter heel weinig op dit moment en het is niet zo dat mensen met een kleurtje in hun naam een of andere superieure status hebben.
    Echter zijn Utto en Marc moderators wat echter wel iets belangrijk is.

Verder wil ik geen random shit meer zien in de serieuze topics. Dus niet meer "blijf maar door roken want dan ga je lekker dood".

Zozo, dus als iets er normaal uit ziet, kun je er alleen maar vanuit gaan dat het normaal is? Nee, omdat de wereld niet zo in elkaar zit.

Je gaf aan dat iemand in de BR mag omdat hij in één thread goed post. Lijkt me geen betrouwbare aanduiding. En ja, je hebt zelf gezegd dat je hier niet over gaat. Dus je zegt dat iemand in de BR mag zonder dat je daar zelf over beslist.

Zo, je zei zelf dat je niet gaat over wie er in de BR komen, heel inconsequent.
    Als je denkt iets te weten over een spel zonder het gespeeld te hebben, zal ik je nooit geloven tenzij het feiten zijn, bs dus.

Dan ben je blind. Geen smiley dus geen grap.

"Als iemand normaal doet, hoor je dat ook terug te doen." <- Dit is onzin. Hoe kom je bij deze bs. Jij bent de sociale omgang wet? Natuurlijk hoor je niets te doen.

Het was toch een grap, dat met roken? Er stond een smiley bij! Tot zover de conclusies van Dhr. Reffie. Mag ik zeggend dat je dom bent met een smiley erbij? :lol:
  • Jumpman je moet je inhouden hoor >_> verder ga ik hier niet op in.

En jij moet niet oordelen over wie beter dan wie is daar heb jij geen verstand van jij kent amper iemand >_>
  • De backroom is gewoon een plek waar vrienden van utto spammen ;)

Te makkelijk.
  • Gaki schreef:
    Jumpman je moet je inhouden hoor >_> verder ga ik hier niet op in.

En jij moet niet oordelen over wie beter dan wie is daar heb jij geen verstand van jij kent amper iemand >_>
    Ik weet dat je constant zegt dat ik niets weet van Smash, true. Maar dit heeft geen ruk met smash te maken. Dus ga even niet arrogant zitten doen. Want ken de reden van Reffie en ben het er niet mee eens. Dit heeft niets te maken met kwaliteiten binnen smash en daar oordeel ik dan ook niet over. Volgens mijj heb je geen verstand van lezen, want anders had je dit geweten.
  • Jumpy,Gaki heeft het niet over smash, maar over dat jij mensen niet zo heel goed kent hierzo. En wat betreft reffie, ik ben het toch een beetje met hem eens. Wat hij bedoelt te zeggen is dat Empy in een topic iets zegt van wat hij zelf ervaring mee heeft ipv iets gwn te verzinnen en daarom denkt Reffie dat hij dan prob geschikt is om in de BR te zitten. Maar aangezien de BR niet echt iets nuttigs nu doe, heeft het nu nog niet echt zin om andere mensen in de BR te laten volgens mij :;p
  • Gmoney schreef:
    Jumpy,Gaki heeft het niet over smash, maar over dat jij mensen niet zo heel goed kent hierzo. En wat betreft reffie, ik ben het toch een beetje met hem eens. Wat hij bedoelt te zeggen is dat Empy in een topic iets zegt van wat hij zelf ervaring mee heeft ipv iets gwn te verzinnen en daarom denkt Reffie dat hij dan prob geschikt is om in de BR te zitten. Maar aangezien de BR niet echt iets nuttigs nu doe, heeft het nu nog niet echt zin om andere mensen in de BR te laten volgens mij :;p

Is het relevant dat ik mensen niet goed ken? Want dat is het zeker niet. Het gaat alleen om de posts, meer niet. Gedrag buiten dit forum zou niet uit moeten maken, dus mijn gebrek aan contacten ook niet.

Dus je bent het eens? Als ik in één topic serieus post, ben ik dan opeens geschikt voor de BR? Is dat het doel van de BR? Mensen die goed posten in één topic. Ik zei alleen dat ik vind dat je mensen niet moet beoordelen op één topic.
    Kijk:

Eerst zegt hij dat hij vind dat Empy in de BR mag, daarna dat hij niet gaat over mensen in de BR. Dus dat hij vindt dat Empy in de BR mag is helemaal niet relevant.

Hij is de enige die de grap in mijn post niet snapte. Dan zegt hij dat de fout bij mij ligt omdat ik er geen smiley bij zet. Dat is natuurlijk onzin omdat ik helemaal niet een smiley ergens bij hoef te zetten, de meerderheid snapte deze grap wat laat zien dat de fout niet bij mij lag.

Hij zegt dat hij zelf spamt uit verveling, wie zegt dat ik dat niet doe? Hij concludeert uit mijn posts dat ik niet in staat ben goede argumenten te verzinnen, maar zelf zegt hij dat hij spamt.

wat jij allemaal dus niet doet nu.

[/quote]

wat jij allemaal dus niet doet nu.[/quote]

Requiem zegt dat ik allemaal dingen niet doe, wat niet uitmaakt omdat ik alleen zei dat één topic niet genoeg is om dat te bepalen. Ik weet niet wat de BR inhoudt en wat je allemaal moet doen om erin te komen, maar als het zo makkelijk is, zou ik erin moeten zitten; omdat ik in het PKMN toppic serieus heb gepost.

Ik zei toch dat het een grap was?

Lees je eigen quote maar eens.

Zomaar laten blijken dat je vindt dat iemand niet in staat is een actie uit te voeren als je eigenlijk maar naar één topic kijkt vind ik een belediging. En dom.

Nee, dat is jouw keuze, niet mijn keuze.

Waarom niet? Er zat toch een smiley bij? Weer een teken dat laat zien hoe inconsequent Dhr. Reffie is.
    Jumpman je moet je inhouden hoor >_> verder ga ik hier niet op in.

Dat ik de mensen irl niet ken is totaal niet relevant omdat dit over acties op dit forum gaat. Dit komt ook uit het niets omdat je het niet met iets relateert. Bijv.: Jij moet niet oordelen, kijk maar naar X situatie. Maar X situatie is er niet in jouw post. Hoe kan ik hier dan serieus op reageren?

Als je het er niet mee eens bent, ben je dom. :)
  • Jumpman schreef:

Dat soort zinnen slaan nergens op. Als je ooit nog eens iets gaat doen met debatteren, zul je leren dat op de man spelen je argumenten eigenlijk alleen maar afzwakt. Iedereen doet het wel eens, maar jij in elke post.

Hoe dan ook, ik heb er genoeg van. Wie deze discussie nu nog voortzet krijgt billenkoek.
  • Deze topic is kanker hard.
  • Jumpman voor minister-president. Fucking goeie argumenten.

"Meneer de Minister-President, ik vind dat de belastingen omhoog moeten!"
    "Ja, maar ik vind van niet. En iedereen die het niet met mij eens is, is dom."
    "Kut, tegen dat soort logica kan ik niet op."
  • Jumpman voor minister-president. Fucking goeie argumenten.

"Meneer de Minister-President, ik vind dat de belastingen omhoog moeten!"
    "Ja, maar ik vind van niet. En iedereen die het niet met mij eens is, is dom."
    "Kut, tegen dat soort logica kan ik niet op."

Edit: nvm, mag niet van Marc.
  • spank me! :P

waar is die backroom eigelijk? xD
  • Shadow, het is geen back room, maar een dark room.
  • Marc, ik heb 2 zussen en een moeder.

Ze wonen allemaal bij mij thuis, kom maar eens langs :ace:
  • goed zo, je hebt zojuist een meer dan een jaar oude thread weten te bumpen.
  • Ik weet niet eens over welke Back Room het gaat.
  • Bumpen met relevante informatie mag. :ace:
  • goed zo, je hebt zojuist een meer dan een jaar oude thread weten te bumpen.
    Een jaar geleden waren ze nog niet klaar :ace:
  • Goed om te zien dat Marc niks is veranderd.
  • Marc schreef:
    Jumpman schreef:

Dat soort zinnen slaan nergens op. Als je ooit nog eens iets gaat doen met debatteren, zul je leren dat op de man spelen je argumenten eigenlijk alleen maar afzwakt. Iedereen doet het wel eens, maar jij in elke post.

Hoe dan ook, ik heb er genoeg van. Wie deze discussie nu nog voortzet krijgt billenkoek.

Kwas weer even aan 't lezen en ik ga stuk hierom :lol: :lol: :lol:

Was het niet zo dat alles met eens miley een grap was :lol:
  • wat is een miley? :P
  • wat is een miley? :P

= typo omdat 't lagt.
  • Jumpman schreef:
    wat is een miley? :P

= typo omdat 't lagt.

Neem dan nog de moeite om te editen.

Hond.
  • Chair schreef:
    Jumpman schreef:
    wat is een miley? :P

= typo omdat 't lagt.

Neem dan nog de moeite om te editen.

Hond.

Boos omdat je zo laag staat op tier list? :(
  • Boos omdat hij niet zo goed kan springen als jij.
  • Requiem schreef:
    Boos omdat hij niet zo goed kan springen als jij.
    WHITE BOYS CANT JUMP!
    :(
Log In of Registreer om te reageren.