Smash Arena

August 2013 aangepast in SmashNL
Gegroet!

Ik vroeg me af of er iets als een 'Smash Arena' bestond hier op het forum. Daarmee bedoel ik een thread (althans iets van een functie op het forum; kan dus ook zijn, zoals op allisbrawl.com, een live chatroom waar mensen elkaar kunnen uitdagen) waarin mensen elkaar kunnen uitdagen, becommentariëren (als in feedback geven naderhand o.i.d.) en coachen. Ik heb al menig idee gezien in deze sectie van het forum wat een Arena betreft, maar volgens mij allemaal tevergeefs..

Ben zelf regelmatig te vinden in deze thread: http://smashboards.com/threads/the-smashboards-arena-go-see-man-of-steel.275524/, waar dit idee prima is uitgewerkt. Vond het echter de moeite waard om eens voor de verandering wat Nederlanders te Brawlen omwille van een betere WiFi verbinding.. Had vandaag toevallig voor het eerst online tegen een Nederlander gespeeld via de FFA chatroom van AiB, en dat was qua verbinding een openbaring ;D

Mocht dit idee niet succesvol gelanceerd worden (d.w.z. het uitblijven van vormgeving door forum admins), dan zou ik in ieder geval deze specifieke thread willen gebruiken om iets dergelijks op kleine schaal te realiseren. Als er belangstelling is dan zal ik deze thread blijven updaten met friend codes die men hier(onder) post.

Reacties

• Mijn zegen heb je, denk dat het probleem vooral is dat online Brawl maar door een deel van de competitieve spelers gedaan wordt en die meestal chats of grotere fora als Smashboards/AiB gebruiken om tegenstanders te vinden. Voor Nederlanders bestaat er in ieder geval ook een Brawl-NL group op Skype, daarnaast kun je natuurlijk altijd algemene vragen stellen.
  • De meeste nederlanders spelen niet zo veel wifi meer. Als je me je skype pm'ed kan ik je wel even toevoegen in onze skype groep, daar is soms wel iemand die wifi wil spelen.
  • Marc schreef:
    Mijn zegen heb je, denk dat het probleem vooral is dat online Brawl maar door een deel van de competitieve spelers gedaan wordt en die meestal chats of grotere fora als Smashboards/AiB gebruiken om tegenstanders te vinden. Voor Nederlanders bestaat er in ieder geval ook een Brawl-NL group op Skype, daarnaast kun je natuurlijk altijd algemene vragen stellen.
    Allereerst zou ik je graag willen bedanken voor de support! :)
    Maar ik begrijp dat het kennelijk niet echt een levensvatbaar idee is, helaas.. Ik heb al met Sorero gesproken over het joinen van de Skype-group en hoop dat dat nog enige soelaas biedt. In ieder geval bedankt voor je reactie!
    ShadowTl schreef:
    De meeste nederlanders spelen niet zo veel wifi meer. Als je me je skype pm'ed kan ik je wel even toevoegen in onze skype groep, daar is soms wel iemand die wifi wil spelen.
    Als het goed is heb wordt mijn deelname aan de Skype-group gearrangeerd door Sorero as we speak, dus waarschijnlijk zien jullie me daar snel verschijnen.
    In ieder geval bedankt voor de reactie!
Log In of Registreer om te reageren.