HOI

October 2013 aangepast in Off-topic
Hallo iedereen,

Ik heb me net geregistreerd, en dacht, ik maak even een topic!
Dan kan ik mezelf voorstellen en wat dingen vragen ;).

Ik zal maar beginnen met mezelf voor te stellen!
Mijn naam is Bart, ben 23 lentes jong (of oud), kom uit het mooie Brabant in een dorpje in de buurt van Eindhoven. Ik speelde vroeger altijd smash bij een vriend van me, dan pakte hij link en speelde we hyrule temple waar hij ging campen onderaan het level wanneer we boven de 100% ofzo kwamen... best gay.
Ik vond het spel daarom ook niet echt leuk toen! (Vooral in verhouding met smash64, die ik veel als party game had gespeeld).
Een lange tijd daarna zag ik die mooie player's choice melee liggen, heb hem toen gekocht en ben een beetje aan het spelen gegaan.

Dit is allemaal al een hele tijd terug, ik heb melee toen redelijk wat gespeeld met andere vrienden, en er super veel plezier aan beleefd, maar het niveau was altijd relatief laag. Ik had toen ook geen idee dat er een competitive scene was. Ik weet nog dat ik toevallig een keer een video van Ken zag, en voor het eerst iemand zag wavedashen... ik snapte er niets van haha!

Fast forward een paar jaar, en we hebben ergens een feestje. De hosts daar bleken een cube te hebben en hadden vroeger ook veel gespeeld. We zijn toen vrienden geworden en komen daar tegenwoordig regelmatig in het weekend over de vloer. Altijd om wat biertjes te drinken, en lol te hebben met vrienden, maar die cube wordt dus elke zaterdag aangezet om wat te smashen.
Eerst waren we met een stuk of 7 man die afwisselde, uiteindelijk zijn er 4 overgebleven die iets enthousiaster/hoger niveau waren.

Ik heb het spel in ieder geval weer opnieuw ontdekt, en ben met een van mijn vrienden ook wat techskills aan het oefenen, en video's kijken etc. We zijn bij lange na nog geen pro's, maar er zit wel vooruitgang in ons spel.

Het is natuurlijk alweer 2013 terwijl dit spel uitkwam in 2002 (?), dus ik vroeg me eigenlijk af hoe erg de scene nog leeft. Ik zie hier wel af en toe topics over smash party's en af een toe een toernooi, het lijkt me in ieder geval gaaf om deze een keer bij te wonen! Of eventueel er zelf een keer een te houden als er genoeg animo voor is! Ik denk dat ik nog veel kan leren van de mensen die al wat langer meedraaien, en het voor hun misschien ook wel verfrissend is om wat nieuwelingen te zien :D!

Ik kwam trouwens op deze site via google, en hoop dat mijn buddy zich ook zal registreren, maar dat moet wel goedkomen.

Ik speel trouwens alleen melee, ik heb wel een wii met brawl staan... maar die is van m'n kleine zusje. Zegt genoeg hihihi ;) . Met alle respect voor Brawl spelers natuurlijk, het is gewoon niets voor mij.

Hopelijk ben ik nog niet te laat met registreren voor een pot smash, ik zie het wel!

xoxoxo
Bart(Krul).

Reacties

• Welkom. De smash scene is nog redelijk actief, het forum is alleen rustig. Dit jaar zijn er vrij weinig toernooien, maar toevallig zit er binnenkort wel een groot toernooi aan te komen, hier is de thread:
    <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.smash-bros.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=1035" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=2&t=1035</a><!-- l -->
  • Jeffrey schreef:
    Welkom. De smash scene is nog redelijk actief, het forum is alleen rustig. Dit jaar zijn er vrij weinig toernooien, maar toevallig zit er binnenkort wel een groot toernooi aan te komen, hier is de thread:
    <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.smash-bros.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=1035" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=2&t=1035</a><!-- l -->

Ik zag het ja!
    Ziet er tof uit, heb al een reply achter gelaten op het topic.
    Zijn er trouwens ergens vid's the vinden van nederlandse spelers?
    Ken eigenlijk alleen Amsah, en ben benieuwd wat voor talenten wij hier nog meer hebben rondlopen!
  • September 2013 aangepast
    Hier staan een hoop video's http://www.youtube.com/user/SmashNederLand
    Als je naar toernooithreads/results terugkijkt, kan je daaraan wel herleiden wie de betere spelers zijn.
  • Super! Bedankt man!
  • Genoeg leven wat betreft Melee.

Alleen de mensen die project m spelen moet je negeren, want die zijn gayyyyy

:ace:
  • Kan je een keer kappen met je haatberichten naar Project M (spelers)? We weten onderhand wel wat je van Project M vindt.
    Geef mensen recht op een eigen mening en doe niet zo zielig.
  • Jeffrey schreef:
    Kan je een keer kappen met je haatberichten naar Project M (spelers)? We weten onderhand wel wat je van Project M vindt.
    Shots fired.
  • Eerder blanks fired.
  • September 2013 aangepast
    Ey Bart,
    Als je 5 Oktober naar Avalon gaat praat dan gewoon met mensen en durf niet mensen te vragen voor friendlies. Je bent super laat in de scene, maar nooit te laat om mee te doen.

Laat het hoge niveau van sommige spelers je niet intimideren door per direct melee in de prullenbak te gooien. Het kost gewoon tijd om echt goed te worden.

Als je ooit in Groningen bent zoek dan contact met mij op, dan gaan we smashen :)

Edit: Die burn van Remen ooohwneeeeeeeeee :o :o :o
  • Jeffrey schreef:
    Kan je een keer kappen met je haatberichten naar Project M (spelers)? We weten onderhand wel wat je van Project M vindt.

Mij zielig noemen terwijl JIJ project m speelt, wat is dat voor ironie lolllllllllllllllllllll

• October 2013 aangepast
    Jeapie schreef:
    Ey Bart,
    Als je 5 Oktober naar Avalon gaat praat dan gewoon met mensen en durf niet mensen te vragen voor friendlies. Je bent super laat in de scene, maar nooit te laat om mee te doen.

Laat het hoge niveau van sommige spelers je niet intimideren door per direct melee in de prullenbak te gooien. Het kost gewoon tijd om echt goed te worden.

Als je ooit in Groningen bent zoek dan contact met mij op, dan gaan we smashen :)

Edit: Die burn van Remen ooohwneeeeeeeeee :o :o :o

Thanks! En ik ga met wat vrienden. Ik verwacht ook flink gestompt te worden! Ik ga iig veel friendlies spelen en sta open voor advies, dus mocht iemand zich geroepen voelen :D!
  • Heujj, dorpje in de buurt van Eindhoven.

Persoonlijk weet ik ook nog maar amper hoe ik normaal moet praten tegen mensen uit de scenexD
  • Sjakmachien schreef:
    Heujj, dorpje in de buurt van Eindhoven.

Persoonlijk weet ik ook nog maar amper hoe ik normaal moet praten tegen mensen uit de scenexD

Haha,
    Ik ben zelf ook niet het meest spontane type. Maar als je uitlegt dat je nieuw bent, en gewoon vraagt of iemand je iets bij kan brengen of friendlies wil spelen, DENK ik dat er redelijk wat mensen zijn die graag helpen.

Tenminste bij drummen en schaken heb ik altijd gemerkt dat mensen die veel ergens van af weten, het meestal ook leuk vinden om dit te delen met iemand die interesse toont en luistert ^^.

Ik moet m'n main nog een soort van kiezen nog voor Avalon haha... Ben de laatste tijd mezelf aan het proberen te verplichten om met Fox te spelen. Tech skills gaan best aardig, behalve als ik ze onder druk moet uitvoeren. Dan vergeet ik alles weer haha! Achja hoort erbij, als het nog geen muscle memory is ben je er nog cognitief mee bezig.
  • Klopt.

Jij bent dus confirmed voor Avalon? Hoeveel mensen neem je mee?
  • Ik confirm vandaag of morgen even op het topic, Ik wil sowieso gaan... Alleen haakt de meneer die eigenlijk zou rijden af =.
    Dan zouden we met z'n 4en overzijn, als ik de auto thuis mee krijg... dan kan ik ook een cube meenemen + tv meenemen, wel zo handig.

OV wordt een beetje lastig.
  • Sjakmachien schreef:

Met rape, sappig en kankerlijer kom je een eind.

Log In of Registreer om te reageren.