Smashfest: Rhenen 26okt?

October 2013 aangepast in Smashfests
Beste smashers,

Avalon II staat binnenkort weer voor de deur en het lijkt mij wel leuk om een Smashfest te houden,
het enige probleem is ik woon nog thuis dus kan maar een klein groepje uitnodigen.

Max: 6 spelers.
Setups: 3

Datum: 26 okt
Are you in ?

Reacties

• beetje ver weg voor mij helaas, maar ik stel voor dat je een datum neerzet zodat mensen kunnen kijken of ze kunnen of niet
  • guus schreef:
    beetje ver weg voor mij helaas, maar ik stel voor dat je een datum neerzet zodat mensen kunnen kijken of ze kunnen of niet

Het staat nog niet vast;).
    Het is eigenlijk meer een vraag want dan kan ik inventariseren wie er komt en wie ik bijvoorbeeld kan uitnodigen voor friendlies die niet aanwezig was maar wel in de buurt woont
  • Ligt een beetje aan de datum maar als et me uitkomt en er komt wat volk heb ik wel interesse.
  • FlamingForce schreef:
    Ligt een beetje aan de datum maar als et me uitkomt en er komt wat volk heb ik wel interesse.

komt 22 okt uit ?
  • Buiten het weekend zal altijd lastig zijn ben ik bang.
  • October 2013 aangepast
    Ik kan de 26ste komen dus als er nog wat meer volk komt zou dat wel leuk zijn :p

EDIT: Ik kan 1 speler meenemen die Melee en Brawl speelt,
  • Ik heb hier ook 4 man inclusief mijzelf dus dan zijn we met zijn 6e is dat genoeg?
  • ooh jah dat klinkt gaaf ^^, van hoelaat tot hoelaat had je in gedachten?
  • We zijn de hele dag alleen thuis, zeg het maar wat komt jullie uit?
  • We kunnen hier rond een uur of 10 fzo wel weg, dan zijn we er half 12~12 uur denk ik zo, hoe goed is et te bereiken vanaf et station?
  • Het is 8 min van mij huis lopen dus je bent er zo !
Log In of Registreer om te reageren.