Suggesties DSA 2008

February 2009 aangepast in SmashNL
Hallo allemaal,

Dit jaar organiseren Linkje en ik voor de derde keer de Dutch Smash Awards (DSA). De DSA zijn awards voor smashers die op positieve, negatieve of onzinnige wijze hebben bijgedragen aan de community. Begin december posten wij een lijst met categorieën en nominaties, waarna de leden kunnen stemmen om de winnaar te bepalen. De winnaars worden bekend gemaakt op 31 december.

In voorgaande jaren bepaalden Linkje en ik simpelweg de categorieën en nominaties, maar omdat onze creativiteit ook een keer ophoudt, willen we dit keer ook de input van anderen horen. Daarom heb ik deze topic geopend, waarin jullie categorieën en nominaties kunnen suggereren. Als je je niet echt voor kunt stellen wat we precies willen zien, check dan de vorige edities:

http://www.smashboards.com/showthread.php?t=91318
http://www.smashboards.com/showthread.php?t=129182

De suggesties mogen gericht zijn op dingen die specifiek dit jaar gebeurd zijn of dingen die betrekking hebben op de hele geschiedenis van de community. Je kunt ook personen nomineren voor categorieën die wij in voorgaande jaren al gebruikt hebben, ook als ze al een keer gewonnen hebben. Uiteraard garanderen we niet dat je de suggesties ook echt terug zult zien, maar we kijken er zeker naar.

tl;dr: Post hier je ideeën over de editie van dit jaar.

Reacties

• * slechtste kapsel
    * minste gemotiveerd
    * meest verslaafd

Wat ik zo snel ff kon bedenken :)
  • *Tierwhore
    *Controller Rape
    *Kanker(award)
    *Fijnste reisgenoot
    *Gaarste speelstijl
    *Beste smashfest (faab duidelijk)
    *Ergste flaker
    *Hippie
    *Rijkste/Armste
  • * speelt met logitec racewheel
    * meest gele puisten
    * mooiste bril
    * de meest nerde blik
    * opschepper terwijl ik toch alles verlies
  • -beste trashtalker
    -beste john
    -beste psychic
  • Beste underused char user
    Beste mindgames
    Belg
  • Lawrencelot schreef:
    Belg
    ^geniaal. Daar heb ik de kwaliteiten voor.
  • Een Belg zijn is geen award :p

Verder vind ik die van Kaak; Meest gele puisten; grappig en ook heel erg smerig :p. Dit is dus een award dat hij voorstelde, het is niet zo dat hij gele puisten heeft(denk ik).

* Quote 2008 *
    Gaat naar de meest leukste/gaarste/grappigste opmerking van een smasher over het jaar 2008.

* Leukste nieuwkomer *
    Er zijn nogal wat mensen bijgekomen.

* Leukste/coolste/1337ste smasher *
    Wie is (nog steeds) de geweldigste smasher? Zowel in het spel zelf als de acties die hij doet buiten het spel.

* Waarom-horen-wij-niks-meer-van-hem? *
    Sommige mensen zijn cool maar wij horen niks meer van hen.

* Meest gehaate buitelandse smasher *
    Deze smasher moet buiten Nederland en België wonen. Er zijn namelijk nogal wat vieze buitenlanders zoals die Fransen. Vieze fransen.

* Coolste spel naast Brawl/Melee *
    Ikzelf vind wel heel veel spellen leuker dan die twee hoewel Brawl/Melee niet slecht zijn.
    Wat wordt door de community, naast smash, het meest gespeeld?

* Beste Host 2008 *
    Spreekt voor zich, of was deze er al?
  • damn al veel suggesties.

*grootste n00b brawler
    *slechtste smoes (no johns)
  • LOL Belg hahahah

*vetste speler* :D
    *verloren zoon*
  • * Het meisje dat... (zelf invullen)

Vind ik wel een goed idee..
    Aangezien er (bijna) geen meisjes op dit forum zijn ;o

xD hahahha

Ohw ik zie slechtste smoes staan..
    *ping* (lampje ;o) idee

* De slechtste 'ik ga niet naar TNOT2 want...' smoes
  • Rutger kom donderdag avond ff op msn ofzo, dan bespreken we wat. Ik heb je alvast een klein lijstje gestuurd waarvan 3 onderwerpen er zeker in moeten.
  • Al best wel veel suggesties inderdaad, maar bij de meeste suggesties zou ik graag ook nominaties zien. Ik heb echt geen idee wie ik moet nomineren voor 'slechtste John', 'beste psychic' of 'speelt met logitec racewheel'.
  • Het mafiaspel is afgelopen. Zij mijn laatste post daar. Ik wil daarom een nieuwe award toevoegen als die er nog niet is:

Jeffz0r 2008.
    Deze award gaat naar de gene die het hardst heeft gefaald dit jaar. Dat is zeker Requiem.
  • Ergste stank :? Of hadden we die al gehad xD
  • Lawrencelot schreef:
    Beste underused char user
    Beste mindgames
    Belg

Lol... moeten we daar over Linkje onder zetten ?

mindgames (duidelijk)
    Char: Ganon, Pit
    Belg..... sadly yes
  • Linkje schreef:
    Lawrencelot schreef:
    Beste underused char user
    Beste mindgames
    Belg

Lol... moeten we daar over Linkje onder zetten ?

mindgames (duidelijk)
    Char: Ganon, Pit
    Belg..... sadly yes

je pit is kanker pro, in die doubles dat je samen met Marc speelde...eerste keer dat ik langer dan een match naar brawl kon kijken, en het nog eens vet vond ook...die finisher van marc met G&W...beste shit ooit.
  • Lol maak ook een DSA 2009 ^^
Log In of Registreer om te reageren.