cube controllers beschikbaar bij Nedgame

March 2014 aangepast in Competitieve discussie
Nedgame heeft een stel dozen in het magazijn gevonden met retro spullen zoals N64 controllers en ja cube controllers. Ze zullen niet lang meer op voorraad zijn dus wees er snel bij!
http://www.nedgame.nl/gamecube/accessoires/controllers/*/*/nieuw/*/*/*/*/*/*/nintendo/

Reacties

• Nice find, ik ga meteen een paar claimen :_0_:
  • Heb gelijk nieuwe cube controller en N64 controller besteld, thanks Joeri! :D
  • Het is goed om vroeg in te grijpen, voordat de fox spelers hun plan in actie zetten :ace:

FCwxS3J.jpg
  • thanks, nu kan ik eindelijk de paarse gebruiken
  • March 2014 aangepast
    Bedankt joeri. Ik heb mijne al opgehaald van de nedgame!
    Hij kan shielddroppen langs links maar weer niet langs rechts :(:(
    Ik had een witte controller besteld, maar omdat er een maf blauw zakje omheen zat kon de verkoper niet zien dat die eigenlijk silver was lol. Verder is het een prima controller en ga ik denk ik nog eentje halen :)

Dus als je een witte hebt besteld en er zit een blauw zakje omheen, check of die wel echt wit is!

Nadeel van deze silveren controller:

-Geen lang snoer

Voordelen:

-Hij is silver
  • Heb een paarse en een zwarte en doen et prima zover ik kan merken :P
  • March 2014 aangepast
    Jeapie schreef:
    Bedankt joeri. Ik heb mijne al opgehaald van de nedgame!
    Hij kan shielddroppen langs links maar weer niet langs rechts :(:(
    Ik had een witte controller besteld, maar omdat er een maf blauw zakje omheen zat kon de verkoper niet zien dat die eigenlijk silver was lol. Verder is het een prima controller en ga ik denk ik nog eentje halen :)

Dus als je een witte hebt besteld en er zit een blauw zakje omheen, check of die wel echt wit is!

Nadeel van deze silveren controller:

-Geen lang snoer

Voordelen:

-Hij is silver

Ze hebben geen witte, ze hebben slechts een foto gegoogled en die gebruikt. Verder speelt ie prima, stijve stick etc. Shielddroppen nog niet geprobeerd...

Oftewel:
    DE WITTE IS PARELMOER EN HEEFT EEN KORT SNOER

IMG-20140307-WA0003.jpg

Haha te lui om de foto de goede kant op te draaien :P
  • March 2014 aangepast
    Foutje
Log In of Registreer om te reageren.