MASH 2.1 - 10 mei (Birthday smashfest :)) - Amersfoort - VOL

May 2014 aangepast in Smashfests
Yo mensen,

Omdat het vorige aankomend weekend niet door kan gaan, dacht ik alvast aan te geven wanneer dan wel het volgende smashfest zal plaatsvinden, zodat mensen daar rekening mee kunnen houden als ze willen komen.
Ik heb dan nog steeds plekken voor housing dus mensen van iets verder weg kunnen ook komen als ze dat willen. ;-)
Laat het weten als je kan en als je iets meeneemt (niet echt nodig, tenzij er meer dan 8 man ofzo komt).

Adres:
Willem van Otterloostraat 122 Amersfoort
Bij het complex zit een kleine parkeergelegenheid waar je gratis kan parkeren.

Openbaar vervoer:
Ga naar Station Amersfoort. Pak daar bus 77 of 78 naar Amersfoort en stap uit bij de halte Boreelstraat.
Steek over en loop links langs het blauw/crèmekleurige gebouw. Steek de brug over en loop onder de poort door. Sla direct rechtsaf en bel mij om de deur open te doen. Het kan namelijk goed zijn dat ik door alle muziek de bel niet hoor.
Jullie zijn welkom vanaf 12 uur. Ik schop jullie er in principe om 11 uur 's avonds uit (tenzij je blijft slapen ofc ;)).

Max. aantal mensen: 12.

TVs:

1. Thimo
2. Thimo
3. Thimo
4. Riff
5. Riff

Wiis/Cubes:
1. Thimo
2. Thimo
3. Riff
4. epikfaal
5. Jeffrey

Zaterdag:
1. Thimo*
2. Jeffrey
3. Shino
4. /Rev
5. ShadowTl
6. FlamingForce
7. epikfaal
8. Stijn
9. Rens
10. glowfisch
11. Ace
12. .FB
13. Lummel
14. Riff

Zondag:
1. Thimo*
«1

Reacties

• Interested voor zaterdag
  • Ook zaterdag voor mij.

:ace:
  • i'm in :biertje:
  • Ze me er maar op
  • Ik ook (:
  • Ik kom uit Tiel, nieuw in de scene, ik ben hier erg geintereseert in. Vooral voor zaterdag. Ik ben klaar om gebroken te worden :D
  • epikfaal schreef:
    Ik kom uit Tiel, nieuw in de scene, ik ben hier erg geintereseert in. Vooral voor zaterdag. Ik ben klaar om gebroken te worden :D

Welkom! :)
    Je beseft wel dat dit niet een toernooi ofzo is, he? En dat dit in Amersfoort is?
  • Yup, het is gewoon voor de lol met elkaar smashen als ik het goed begrijp, amersfoort is ong. een uurtje reizen, dus goed te doen.
  • Ik probeer de zaterdag vrij te houden van werk, tot nog toe is dat gelukt.

Als er een baas met de auto komt, kan ik twee tv's en een cube meenemen, anders alleen een cube. Ik woon 0 minuten van Thijmen, maar tv's op de fiets is nee.
  • Wacht shino, jeffrey en ik bij elkaar.

Ik zie pikachu's. Ik zie mogelijkheden.
  • Breng die Pikachu ditto's! 8-)

• Geen kans jullie :P
  • "And we will blot out the sun with our thunder clouds!"
  • Jeffrey schreef:
    Geen kans jullie :P

Lollll, wat een vuilnispraat van een project m speler.

Hoogmoed komt voor de downsmash
    8-)
  • Hé, ik ben vrij nieuw in de Smash scene. Was ook op Avalon III. Is er ook ruimte/animo voor Brawl? Lijkt me best gezellig om langs te komen :biertje:
  • Ik ben wel in voor wat brawl als er een setup voor is, als Thimo het goed vindt.
  • Ik kan wel een wii meenemen desnoods en ben prima bereid een kleine LCD monitor (geen CRT) mee te nemen.
    Lijkt me lachen om langs te komen :)
  • Moet even thuis kijken of het qua ruimte past, maar ik denk het wel.

Als jullie wat setup enzo jezelf kunnen helpen, vind ik het prima. Reken echter niet op meer animo dan jullie twee^^
  • hey klinkt als een leuk idee

Is er nog plek voor een randome Glowfisch?..

als het moet kan ik ook nog wel een gc en wii regelen :P

zaterdag?.. :P
  • April 2014 aangepast
    Ik heb wel interesse mits er mensen zijn die MM's aannemen =)
  • wat vind je van 5 euro MM falcon ditto's en 5 euro falco ditto's?

of nee fuck dat gewoon 10 euro falco falcon klaar
  • Renske, durf je nu Fox tegen Falcon haha? Ik accepteer dus ook MM's, Rhoon > Amersfoort is niet goedkoop weet je :P Ik zou miss. ook willen blijven slapen als dat kan.
  • Mario kart money match stijn? =)
  • Double Dash? Ik accepter alle moneymatches :)
  • YO ik ben in voor double dash. Ik had controller johns de vorige keer, ik wil bewijzen dat dat waar was! 5 euro inleg?
  • oh en stijn mijn bank is weer jouw bed, als je een slaapplek zoekt
  • Ik was er vorige keer niet, maar ik vind et goed. Wat voor rules, beste of 5 ofzo met items uit of op basic?
  • We deden de vorige keer een gehele championship, met alle banen. Items op basic ja, anders is het geluksgehalte te hoog. Als Stijn meedoet zijn we met vier, vorige keer was hype as fuck :o
  • Een championship, dus met cpu's erbij? Doe dan liever gewoon vs mode :/
  • Nee dr waren geen CPU's

Basic items, alle banen en dan de score bijhouden. iirc
  • Double Dash ben ik ook zeker bij :) Tenzij jullie het onderling uit willen vechten... :biertje:
  • @Riff falcon/falco is prima. Bo5 of 7?
    @Stijn Waarom zou ik niet durven tegen je fox? Ik heb er nog nooit in tourney van verloren :ace:
  • April 2014 aangepast
    Een extra tv/cube is nu wel welkom. 3 tvs met 10 man is me net wat te krap voor een smashfest^^.

@ Stijn: als je eigen slaapshit meeneemt kun je blijven slapen. Ruimte zat!
    @ glowfisch welkom! :)
    @ Rens: kom je alleen of met je teampartner?
  • Misschien kan Sander me ophalen met de auto, dan hebben we plots twee tv's erbij, en een PM tv met kleurtjes
  • Als hij komt en je ophaalt zou dat inderdaad een boel schelen. Anders zijn er echter volgens mij genoeg mensen die een auto hebben. Er is vast wel iemand die even op en neer wil rijden.

Als het goed is, heb ik nog ergens een save van Double Dash en de game.
    Iemand (voor de lol, ik doe niet aan MM's) dan eleven spelen in Melee als we toch andere soorten spelletjes gaan doen? (Zie sig als je het niet kent).
  • In.

Ik wil je best MM'en Rens.
  • Thimo schreef:
    Als hij komt en je ophaalt zou dat inderdaad een boel schelen. Anders zijn er echter volgens mij genoeg mensen die een auto hebben. Er is vast wel iemand die even op en neer wil rijden.

Als het goed is, heb ik nog ergens een save van Double Dash en de game.
    Iemand (voor de lol, ik doe niet aan MM's) dan eleven spelen in Melee als we toch andere soorten spelletjes gaan doen? (Zie sig als je het niet kent).
    Ik wil wel eleven doen :)
  • wie wil MM met Twister?
    Mijn ledematen zijn top tier
  • Is er nog plek? Kan opzich kleine crt meenemen met wii (incl. ssbm NTSC v1.02). Zou er iig graag bij willen zijn! Slaapplek is niet nodig!
  • Vanaf hoelaat kan men komen eigenlijk?
  • 12 uur. Staat nu ook in de OP.
  • Ik zie dat je 3 tvs hebt en 2 wiis/cubes, ik kan wel een GC + melee meenemen
  • Als er nog plaats is ben ik ook van de partij, kan dan mijn Wii + PM meenemen als dat nodig is
  • May 2014 aangepast
    Wow, ik had niet verwacht dat het zo populair zou worden.

@C4SD en Joris: Ik ben bang dat ik mijn aanbod wat betreft Brawl moet intrekken gezien de hoeveelheid mensen die nu komt. Dan is de ruimte toch wel heel beperkt.

Ik zou het inderdaad leuk vinden een PM setup erbij te hebben.
  • 5 man meer...Damn :p
  • ^Dat bedoel ik dus.
  • doen we weer een Round Robin? ik zat te denken miss ook een RR voor teams. Goede practice weetje
  • Moeten even kijken of daar tijd voor is, met al die side events die mensen willen.
  • er zijn 5 tvs en 3 consoles, zoals ik zei, ik kan een cube meenemen maar dan wil ik wel weten of dit nodig is
Log In of Registreer om te reageren.