Meleefest - 18-20 juli - Goirle

July 2014 aangepast in Smashfests
Smashfest in het huis van mijn ouders. Vooral Melee en PM, misschien ook brawl voor wie wilt. Goirle ligt vlak bij Tilburg, mijn huis is vlak bij de oude zaal van Conflict. Verder is er een supermarkt en snackbar vlakbij.
We gaan zaterdag overdag waarschijnlijk een melee en pm toernooitje doen (inleg 5 euro waarschijnlijk).

Wanneer
Vrijdag 15:00 tot zondag 20:00

Routebeschrijving:

OV
Van Hogendorpplein 57, Goirle
Vanaf Tilburg centraal neem je bus 11 richting Goirle en je stapt uit bij de halte van hogendorpplein. Aan de overkant van waar je uitstapt is een kleinere parallelle weg, je ziet een groot wit huis, links hiervan moet je zijn.

Deelnemers (20-30 max)
1. Shadow
2. KR-444 (za-zo)
3. Flippy
4. RiVer (za-zo)
5. Rens (vr-zo)
6. Jeffrey (za-zo)
7. Stijn (vr-zo)
8. Gov (za-zo)
9. Luxus
10. .FB (vr-zo)
11. Jim Morrison (za-zo)
12. Shino (vr-za)
13. Zulyar (vr-za)
14. Riff
15. Jules (vr-za)

Tv's
1. Shadow
2. Shadow
3. Shadow
4. Shadow
5. Shadow
6. Shadow

Melee setups

1. Rens

PM setups
1. RiVer
2. .FB
3. Luxus

Reacties

• In voor Zaterdag/Zondag, Vrijdag gaat em wss niet worden.
  • intrested voor zaterdag
  • Interesse Zaterdag+Zondag en neem wel een P:M setup mee.
  • In voor alles
  • Misschien dat ik wel ff kom zaterdag/zondag
  • Voor nu in voor alles
  • Ik kan zondag komen, en ik heb wel gamecube + Melee. Alleen maar één goede controller atm.
  • Bellyboy schreef:
    Ik kan zondag komen, en ik heb wel gamecube + Melee. Alleen maar één goede controller atm.
    Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen controller meeneemt, dus aan 1 controller voor je zelf heb je genoeg.
  • ShadowTl schreef:
    Bellyboy schreef:
    Ik kan zondag komen, en ik heb wel gamecube + Melee. Alleen maar één goede controller atm.
    Het is de bedoeling dat iedereen zijn eigen controller meeneemt, dus aan 1 controller voor je zelf heb je genoeg.

Ah ok, nice. Dan neem ik zondag de gamecube en melee mee :)
  • Voor nu in voor alles. Ik neem mijn PM setup mee
  • gaaf, ik neem de za-zo
  • Misschien vrijdag en/of zaterdag

:ace:
  • Bump, jullie kunnen confirmen.
  • that aint falco hier van avalon, ik heb misschien interesse, avalon was awesum, maar ik moet kijken of ik vrij kan nemen van werk... :(
  • July 2014 aangepast
    hallo, ik heb vrij kunnen krijgen voor zaterdag, ik zal er vrijdag avond zijn en tot en met zondag blijven waarschijnlijk.

neem P:m setup mee
  • Confirm
  • Confirm + cube
  • Kan Jules er nog bij? Hij wou van vr tot za
  • Ik ga het zondag niet halen ivm een uitvaart. Sorry, veel plezier allemaal!
  • Confirm
  • moet helaas afzeggen, sorry
  • July 2014 aangepast
    in met cube/confirm (voor alles)
    (en eventueel met tv als ik met de auto kan komen en er behoefte is)
  • de meer tv's en setups hoe beter zou ik zeggen
  • In met pm
  • Flippy schreef:
    in met cube/confirm (voor alles)
    (en eventueel met tv als ik met de auto kan komen en er behoefte is)
    Neem maar mee als we 14 of meer confirms hebben.

Er zijn nog vooral melee setups nodig, dus neem mee alsjeblieft.
  • Confirm
  • confirm cube
  • Vanaf hoe laat kan ik zaterdag komen?
  • yo wat moet ik meenemen qua slaapspullen? alleen slaapzak?
  • Ik heb een paar matrassen en een bank, maar niet genoeg voor iedereen, dus neem een luchtbed mee of neem het risico dat je op de grond mag slapen.

-Shadow
  • Ik confirm. Kom alleen op zaterdag!

:ace:
  • Ik zou graag willen komen. Dit is m'n eerste keer dat ik naar zoiets ga, dus nu alleen voor de vrijdag en als het heel erg bevalt misschien ook andere dagen. Ik kan m'n wii met brawl en melee wel meenemen, en mocht er behoefte aan zijn, mijn n64 met SSB.
  • Sorry voor geen updates enzo, ik had het druk de afgelopen dagen. Iedereen kan gewoon komen en neem vooral melee setups mee. Smash64 is ook leuk
  • Ik(Jules) kan niet op komen dagen. Gisteren is mijn wallet namenlijk gestolen kan iets moeilijker reizen nu :(
  • July 2014 aangepast
    Results:
    Melee Singles round robin:
    1: Ser
    2: Jim Morrison
    3: Jimmy
    4: Shino
    5: Riff
    6: Stijn
    7: Rens
    8: .FB
    9: Fours
    10: Shadow
    11: Luxus
    12: Flippy

Bracket: http://i.imgur.com/87PQTqk.png
  • Ik wilde vandaag eigenlijk nog komen, maar ik had gisteren een feestje en dat ging toch iets langer door dan verwacht. Ik vond het vrijdag wel heel leuk! Ik wil zeker vaker meedoen.
  • PM round robin resultaten:
    1: Jim Morrison
    2: .FB
    3: RiVer
    4: Fours
    5: Stijn
    6: Shadow
    7: Flippy
    8: Zulyar
    9: Jeffrey
    10: Luxus
  • Jullie hebben van alles laten liggen hier:
    - een zwarte wii-mote
    - twee zonnenbrillen; een zwart en een met wat doorzichtig bruin.
    - een 32 gb usb stick
    - een blauw t shirt met if nothing goes right go left (van stijn?)
    - een grijs t shirt met groene ruiten
    - een witte broek
    - teenslippers (berend?)
    - twee lakens; een wit en een wit met rood en blauw.

Laat maar weten wat van wie is en of je naar RSD/summer games/HoM gaat, dan neem ik het daar naar mee.
    -
  • Niks daarvan is in ieder geval van mij, ik heb mijn mp3 speler ook weer gevonden ondertussen.

En na het lange zoeken en uiteindelijk vinden van mn oordoppen heb ik ze uiteindelijk ergens in arnhem centraal weer laten liggen geloof ik :')
  • ik denk dat de zwarte wii controller van mij kan zijn, heeft een witte lader inplaats van batterijen he? ik zal kijken of ik naar hall of melee kan komen, mogelijk wel. ik heb hem niet dringend nodig dus je kan hem rustig bezet houden tot ik je weer tegen kom, en anders evt opsturen met de post.
  • Thanks voor het goede hosten Shadow, erg gastvrij, en thanks iedereen die gekomen is.
  • Ik heb zoveel laten liggen, het is belachelijk. Teenslippers groen, zonnebril Polaroid bruin, handdoek grijs, tshirt grijsgroen roze ruit. Ik moest rennen voor de bus, vandaar. Sorry dat ik je wel beloofd had om mee te helpen opruimen, ik was duidelijk te lang doorgegaan met melee.
Log In of Registreer om te reageren.