(Brawl)Smashfest 26-27 juli Oss

July 2014 aangepast in Smashfests
:biertje: Weer tijd voor een fest in dat Dorp dat Iedereen haat :ace:

Datum:
van 25 t/m 27 juli. vanaf vrijdag 8/9 uur tot zondag 5 uur

Adres:
Zevenberseweg 36A berghem

Games:
over het algemeen ga ik de nadruk leggen op Brawl. Echter vind ik het prima als er een project M of Melee setup komt. Vorig smashfest heb ik gezien dat hier best vraag naar is dus een setup voor beide is van harte welkom.

Setups:
als je in de mogelijkheid bent een tv of wii mee te nemen is dit van harte welkom. Ik heb zelf 1 wii en 3 tv's beschikbaar.
Mensen met Setup hebben voorang.
Mensen die overnachten hebben voorrang
Deelnemers:
Omdat het vorige keer met 12 man prima paste heb ik het aantal deelnemers verhoogd naar 14 man. Echter ga ik niet net als de vorige keer een uitzondering maken. Neem je slaapspullen mee als je blijft overnachten.

Drinken:
Ik heb het plan om het drinken voor het fest aan te schaffen. Dit zal over het algemeen bestaan uit Cola, Sinas, Bier, 7-up en koffie(eventueel sap als daar vraag naar is). Dit kost 2 euro voor onbeperkt gebruik(ik ga er van uit dat hier op een fatsoenlijke manier gebruik van wordt gemaakt).
Mijn Vraag is of hier interesse voor is. Zo ja ga ik dit regelen voor het fest. Ik heb echter niet zo veel zin om van allerlei dranken aan te schaffen zonder dat hier gebruik van gemaakt wordt. Dus laat even weten of dit je interesseert of dat je liever je eigen drinken gaat halen in de winkel(Let op de winkel is een eindje lopen).
Eten ga ik niet aan beginnen. dat moeten mensen toch echt zelf halen bij de friettent in de straat of de winkel.
Het mag duidelijk zijn dat er geen gebruik gemaakt mag worden van de dranken als je niet betaalt.

Mensen die hieraan meedoen
Soreru
RiVer
C4SD
GoV
Crawlas
S1-14
Era

Lijstje:
Cola
Sinas
7-Up
Bier
sap? als iemand dat wil
koffie

Vrijdag:
1. Soreru (Wii+3 TV's)
2. Crawlas (Wii)
3. Xaghtaërsis (Wii)
4. C4SD (1 tv+2 wii)
5. Era
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.

Zaterdag:
1. Soreru (Wii+4 tv's)
2. GoV
3. Four sword
4. C4SD (1 tv+2 wii)
5. RiVer (Wii PM)
6. Crawlas (Wii)
7. Xaghtaërsis (Wii)
8. Era
9. S1-14
10.
11.
12.
13.
14.

Zondag
1. Soreru (Wii+3 TV's)
2. GoV
3. Four sword
4. C4SD (1 tv+2 Wii)
5. RiVer (Wii PM)
6. Crawlas (Wii)
7. Xaghtaërsis (Wii)
8. Era
9. S1-14
10.
11.
12.
13.
14.

Auto:
Het is mogelijk te parkeren. Doe dit liefst op de stoep.

Route beschrijving:
Stap uit via de trein op station Oss centraal. Ga met bus 96 naar bushalte Kerk in Berghem. (Raadzaam wel even te te kijken of je echt bus 96 moet hebben.)
vanaf bushalte

https://www.google.nl/maps/dir/Berghem,+Kerk/Zevenbergseweg+36A,+5351+PJ+Berghem/@51.7675009,5.5602877,16z/data=!4m13!4m12!1m5!1m1!1s0x47c6fda5b972d1cd:0xa341456a5971d28d!2m2!1d5.564925!2d51.769905!1m5!1m1!1s0x47c6fda709dc6a91:0xd582c7f37daa6172!2m2!1d5.5650038!2d51.7647879
mijn nummer voor als je vast zit 0623547144

Reacties

• Hype! I'm in.
  • July 2014 aangepast
    Joahhh Smashfest heu, ik ben erbij! :biertje:
    Count me in voor vrijdag t/m zondag. Ik zal slaapspullen meenemen (m'n kruis :lol:) en zal ook 1 tv meenemen + 2x Wii met Brawl.
    Wat betreft drinken: zit er een supermarkt op loopafstand in de buurt? Zo ja, dan maakt het mij op zich niet veel uit of er een gezamenlijke inkoop is met inleg of dat ik zelf wat moet halen. Wel een goed voorstel overigens :)
  • hij zit wel op loopafstand maar je bent al snel 30 minuten aan het lopen.
  • Hm misschien even hamsteren van tevoren :)
  • in voor zaterdag + zondag en neem wii met PM mee.
  • in + wii met pm/melee/brawl
  • Ik zou graag willen weten voor vrijdag of jullie meedoen aan mijn idee om drinken van te voren aan te schaffen. geef ook aan welk van de dranken je wil. Dan kan ik vrijdag als het nodig is vast naar de winkel en kan ik mijn hoeveelheid aanpassen op wat mensen willen.
  • July 2014 aangepast
    Drinken inslaan lijkt me een prima idee, gezien de supermarkt zoals jij zei wel even lopen is. Mocht er besloten worden om drankinkoop te doen, dan stem ik voor B-merk dubbelfris (goedkoop en prima te drinken) en uiteraard genoeg pils pas om maandag van uit te kunnen brakken :biertje:
  • ik verander de tijd op vrijdag naar ongeveer 8/9 uur gezien een groot deel pas zaterdag komt en de meeste zaterdag pas later komen.
Log In of Registreer om te reageren.