MATERIAAL NODIG -- Nederland Melee combo vid

Het is nou ongeveer 300 jaar geleden sinds de laatste combo video van Nederlandse bodem afkwam (heeft er ooit een bestaan?), dus het is weer tijd voor een nieuwe met nieuw materiaal.

Het maken van de combo vid zelf is niet zo moeilijk, het zwaarste is al het materiaal vinden. Daarom vraag ik jullie om eens een keer zelf je vids na te gaan en misschien zie je nog iets gaafs wat je er wel in zou willen, of je herinnert je nog iets uit die ene grand finals.
Ik zoek een beetje recent materiaal (na 2010/11) dat een grote kans heeft om op rukkers hard disk te staan. Meeste vids op SmashNL zijn goed, SaltyPlayground vast ook wel, ik vraag hen wel om de footage. Ik kan het ook van youtube rippen maar dan lijdt de kwaliteit eronder.

Dus alsjeblieft schroom niet en post je materiaal hier dat enigzins in een combo video thuis zou kunnen horen.

Er is een hele grote kans dat je wel in de combo video komt als je hier met je eigen materiaal komt, want er is een grote kans dat ik je footage niet ga kijken als je niet top 10 bent :ace: .

Preview:

Reacties

• The Dutch Champions
    https://mega.co.nz/#!KspzxTCD!r6vLxdPsb7MrRHGbQhsSukg20olKzKtoJPccA0L9K_M

Is dit recent genoeg? 8-)
    Respect voor wie iedereen nog kent uit deze video :P
  • Ik record praktisch al mijn netplay games, heb je bepaalde instellingen (Resolutie bijv) waar je je graag aan wilt houden?
  • August 2014 aangepast
    720x480
    ~30 fps
  • Wow Jeffrey. Dat is letterlijk de slechtste combo video die ik ooit heb gezien lol. Single ganon dair kill. Such skill, many good.
  • Volgens mij is dat van één toernooi allemaal (of anders nog steeds maar een paar), de auteur had kennelijk ook niet door dat Robert en Reffie dezelfde persoon zijn. Ik heb nog vrij veel van dat soort footage liggen, maar ik weet niet of de wereld dat ooit nog moet zien.
  • August 2014 aangepast
    Die is door Darkmaster(Piisuke) gemaakt :P

Die oude footage is opzich wel leuk om een nostalgie playlist op de SmashNL youtube te zetten.
  • "Het maken van de combo vid zelf is niet zo moeilijk,"

Ligt dat niet puur aan de kwaliteit die je wilt opleveren?
    Verder tof initiatief natuurlijk.
  • Ik heb al redelijk wat materiaal voor in ieder geval de top spelers. Ik kan hier een goede combo vid mee vullen. Dit is je kans om nog jezelf te promoten en combo in de video te krijgen, dus kom maar op.
Log In of Registreer om te reageren.