Smashfest Berghem 14-16 November (Smash4, Brawl)

November 2014 aangepast in Smashfests
BA0aIog.png

:biertje: Weer tijd voor een fest in dat Dorp dat Iedereen haat :ace:

Datum:
van 14 t/m 16 November. vanaf vrijdag 8/9 uur tot zondag 12 uur in de ochtend, dit i.v.m. werk.

Graag confirmen voor 11 november!

Adres:
Zevenberseweg 36A berghem

Games:
whatever mensen willen spelen. Ik noem het maar gewoon een brawl, smash4 fest maar pm en Melee zijn uiteraard welkom!

Setups:
als je in de mogelijkheid bent een tv of wii mee te nemen is dit van harte welkom. Ik heb zelf 1 wii en 3 tv's beschikbaar.
Mensen met Setup hebben voorang.
Mensen die overnachten hebben voorrang
Deelnemers:
Omdat het vorige keer met 12 man prima paste heb ik het aantal deelnemers verhoogd naar 14 man. Echter ga ik niet net als de vorige keer een uitzondering maken. Neem je slaapspullen mee als je blijft overnachten.

Vrijdag:
1. Soreru (Wii+3 TV's) C
2. RiVer (Wii)
3. Four sword (tv)
4. Xaghtaërsis
5. Crawlas (Wii) C
6. Era
7. Zulyar (2 tv's + Wii) C
8. RKO
9. PikaForLife
10. Jules
11.
12.
13.
14.

Zaterdag:
1. Soreru (Wii+3 TV's) C
2. RiVer (Wii)
3. Four sword (tv)
4. GoV
5. Xaghtaërsis
6. Crawlas (Wii) C
8. Era
9. KR-444
10. C4SD (2 Wii's)
11. PikaForLife
12. Xonar
13. Gold Empire
14. RKO
15. S1-14
16. Jules

Zondag
1. Soreru (Wii+3 TV's) C
2. RiVer (Wii)
3. Four Sword (tv)
4. GoV
5. Xaghtaërsis
6. Crawlas (Wii) C
8. KR-444
9. C4SD (2 Wii's)
10. Xonar
11. GoldEmpire
13. RKO
12. S1-14
14.

reservelijst:

Auto:
Het is mogelijk te parkeren. Doe dit liefst op de stoep. (maar wel zo dat mijn ouders er nog uit kunnen)

Route beschrijving:
Stap uit via de trein op station Oss centraal. Ga met bus 96 naar bushalte Kerk in Berghem. (Raadzaam wel even te te kijken of je echt bus 96 moet hebben.)
vanaf bushalte

https://www.google.nl/maps/dir/Berghem, ... 51.7647879
mijn nummer voor als je vast zit 0623547144

Reacties

• Interesse en neem wel een tv mee.
  • Alrighty,

Zaterdag/mogelijk zondag! =)
  • Interesse voor alle dagen! Ik neem mijn ondode wii mee!
  • feest! :biertje:
    in + wii met brawl,melee en pm.
  • ik weet niet 100% eker of ik kan, maar anders zou ik graag ook komen logeren, ik kan project m meenemen en evt 2 tv's (dit zijn groote beestjes)
  • Zulyar schreef:
    ik weet niet 100% eker of ik kan, maar anders zou ik graag ook komen logeren, ik kan project m meenemen en evt 2 tv's (dit zijn groote beestjes)

als dat je lukt zou awesome zijn, ik zal je voor nu op het lijstje de lijsten noteren en hoor later wel of het je gaat lukken :)
  • Als PM doorgaat wil ik wel meedoen.
  • October 2014 aangepast
    In voor zaterdagochtend + zondag!
    Ik neem ook 2x een Wii mee (tv'tje is gesneuveld :o)

EDIT:
    Een goede vriend van me heeft ook interesse, ik zal nog even aan hem vragen wat hij wil en dan update ik dit bericht zsm :)
  • dope verheug me al op de heenreis :ace:
  • Vriend van me komt ook mee! Kan ie worden ingeschreven als GoldEmpire?
    We zijn er overigens allebei op zaterdagochtend! HYPE :biertje:
  • November 2014 aangepast
    C4SD schreef:
    Vriend van me komt ook mee! Kan ie worden ingeschreven als GoldEmpire?
    We zijn er overigens allebei op zaterdagochtend! HYPE :biertje:
    komt goed! hype
  • Vrijdag ben ik er sws nog niet btw, later op zaterdag pas wss.
  • KR-444 schreef:
    Vrijdag ben ik er sws nog niet btw, later op zaterdag pas wss.
    iscool! de dagen op dit lijste zijn sowieso heel schematisch :P
  • Hoe zit et trouwens met de interesse enz komen er mensen ook een beetje PM en Melee spelen of wordt et vooral sm4sh :P
    volgens mij spelen aantal mensen op die lijst PM, ikzelf niet echter. Ik speel het als het nodig is maar ik denk dat je sowieso 6/8 man zover kunt krijgen om PM te spelen, Melee weet ik niet. Denk om eerlijk te zijn dat er weinig mensen interesse hebben in melee, gezien de meeste spelers toch wel Brawl spelers zijn/waren die eigenlijk altijd naar de brawl fests kwamen de afgelopen 2 jaar :P Smash4 is waarschijnlijk ook niet grootschalig gezien niet iedereen die game heeft op 3DS. en sommige zijn interesse kwijt voor brawl dus ook dat zal niet iedereen gaan spelen.

Kort gezegt het hangt puur af van waar mensen zin in hebben Wat de laatste 2 keer vooral Brawl en PM was.
    Ik zie het zelf meer als een weekendje chillen met biertjes en smash :P (Wat het de afgelopen (3)? keer ook geweest is.)

een ding kan ik je uit ervaring wel beloven, de sfeer gaat zoals altijd briljant worden.
  • ik zal zeker PM spelen over de andere smash games
  • er mag geconfirmed worden!
    hoop jullie dit weekend allemaal te zien! tijd voor feest :biertje:
    confirm btw zou iemand van jullie kunnen helpen met path of radiance/radiant down op mijn extrene harde schijf te zetten? ;/ zou niet weten hoe, en ik heb alleen deel 2 op mijn externe harde schijf <3
  • Zulyar schreef:
    confirm btw zou iemand van jullie kunnen helpen met path of radiance/radiant down op mijn extrene harde schijf te zetten? ;/ zou niet weten hoe, en ik heb alleen deel 2 op mijn externe harde schijf <3
    Ik heb een tijdje lang liggen kloten met de ISO van Radiant dawn en uiteindelijk maar gewoon een 2de hands disc gekocht voor 30 euro. (Wat voor die game behoorlijk goedkoop is)
  • yea path of radiance is de gene die ik nog nodig heb, ik heb dawn werkend op mijn iso, tho pah of radiance lijkt een gc game te zijn, en op amazon kost dat ding 80 euro, lel wat
  • Ik kom wel even langs op de vrijdag en misschien zaterdag, neem wii met PM mee.

• HYPE TOO REAL CAN ONLY ALLCAPS, PM 3.5 FOR SMASHFEST (ALS WE BIJ JOU KUNNEN UPDATEN)
  • Ik kan waarschijnlijlk wel een 3.5 ISO meenemen op mn laptop die mensen dan ff kunnen kopieren, heb zelf geen wii om em op te draaien.
  • Zulyar schreef:

HYPE TOO REAL CAN ONLY ALLCAPS, PM 3.5 FOR SMASHFEST (ALS WE BIJ JOU KUNNEN UPDATEN)
    Dat lijkt een leuk weekend te worden jongens! Veel plezier :P
  • Zulyar schreef:

HYPE TOO REAL CAN ONLY ALLCAPS, PM 3.5 FOR SMASHFEST (ALS WE BIJ JOU KUNNEN UPDATEN)
    dat mag niet van mij :ace: :ace: :ace:
    nah, ga je gang zou ik zeggen!
  • KR-444 schreef:
    Ik kan waarschijnlijlk wel een 3.5 ISO meenemen op mn laptop die mensen dan ff kunnen kopieren, heb zelf geen wii om em op te draaien.

neem alsjebleift mee, tijd om nieuwe techs van ganondorf te oefenen, ik vraag me af of ik mijn float terug krijg na een down b, hoewle ik niks afweet van hoe peach doet floaten zelfs, dus veel onderzoe nodig voor me om ganondorf float te masteren en hoe het precies werkt, also, down B proj reflects pewpew!
  • Ben er wel vanaf zaterdag pas x]
  • als iedereen komt die aangemeld heeft zitten we ruim boven de cap. Geef ik verder niet veel om. Ik verzin wel wat daarop
    Good stuff folks!

wel ding, Ik heb echt meer setups nodig!! please bring them setups :O
  • Soreru schreef:
    als iedereen komt die aangemeld heeft zitten we ruim boven de cap. Geef ik verder niet veel om. Ik verzin wel wat daarop
    Good stuff folks!

wel een ding, Ik heb echt meer setups nodig!! please bring them setups :O
  • Mijn vader vindt het geen goed idee, sorry lol :c
    aww, dat is jammer man, better luck next time tho :<

naja kan je me niet bodyen op smash 3ds haha :p
  • Zulyar schreef:
    aww, dat is jammer man, better luck next time tho :<

naja kan je me niet bodyen op smash 3ds haha :p
    Lucario is gewoon broken gast, als ik iets anders zou spelen zou ik vernietigd worden.

Oh en ik mag niet komen omdat mijn vader bang is dat iedereen dronken wordt enzo
    ik drink niet eens alcohol dus van mij hoefjij je geen zorgen te maken, ik weet dat rick ook geen bier drinkt (een persoon met wie je veel bent omgegaan bij smash brabant) ik wil rustig met je vader praten als ik hem van gedachte kan laten veranderen wil ik je graag helpen.
  • Zulyar schreef:
    ik drink niet eens alcohol dus van mij hoefjij je geen zorgen te maken, ik weet dat rick ook geen bier drinkt (een persoon met wie je veel bent omgegaan bij smash brabant) ik wil rustig met je vader praten als ik hem van gedachte kan laten veranderen wil ik je graag helpen.
    Haha, ik zou nog eens de puppy oogjes techniek gebruiken, kijken of dat werkt ;P
  • Wat je in ieder geval kan vertellen is dat er ten alle tijden zeker volwassenen zullen zijn die nuchter zijn(zie mezelf, ik tel zulyar niet als volwassen), Dus echt gekke dingen gebeuren er niet, tenzij je Gijs z'n gebruikelijke gedrag meetelt.
  • wait, how dare u kiddie..! money match 100 euro fox only no items FD i'll show you! (pls no)
  • Zulyar schreef:
    wait, how dare u kiddie..! money match 100 euro fox only no items FD i'll show you! (pls no)
    Zulyar vs RiVer Invitational Tournament

Prizepool is 1 deense kroon
    [E]clipse schreef:
    Zulyar schreef:
    wait, how dare u kiddie..! money match 100 euro fox only no items FD i'll show you! (pls no)
    Zulyar vs RiVer Invitational Tournament

Prizepool is 1 deense kroon
    heb je skype? :O
    iig, tot nu toe zijn er niet meer dan 2 kraten van 12 flessen onder zo'n 16 man weg gegaan. ofwel, niet zo veel. Mijn ouders zijn ook gewoon thuis en die zien er op toe dat er niets gebeurd. verder hebben we sowieso een man of 6 die niet drinken dus het valt wel mee.

Daarbij moet ik ook melden dat het nooit zal gebeuren dat ook maar iemand die minderjarig is of geen alcohol wil drinken het krijgt. 18+ en graag of niet. We drinken maar we drinken wel verstandig.

als je pa daarover zou willen praten zou ik daar ook geen probleem mee hebben. Laat me maar weten als er iets is.
    mijn skype is gijsdeveer en ik heet op facebook ook gijs de veer indien nodig.
  • Ik zou hem morgen wel proberen om te praten. En ja, ik heb Skype. Volgens mij gewoon [E]clipse, je vindt me wel.
  • Ik drink sws niet.
  • Ik vind het zo fijn dat iedereen zo probeert te helpen, dank jullie wel jongens. <3
    [E]clipse schreef:
    Ik vind het zo fijn dat iedereen zo probeert te helpen, dank jullie wel jongens. <3
    Het grappige is dat ik precies hetzelfde probleem had 3 jaar terug dus ik weet hoe het voelt =/
  • Ik kom trouwens i.i.g niet overnachten natuurlijk xP
  • aww man, dan mis je all onze mannelijke stank opgestapeld in een kamer, dat mag je echt niet missen...
  • Het mag niet. Mijn vader vertrouwt me niet met een groep onbekenden wat van zijn oogpunt best logisch is. :(
    Ik weet ff niet precies hoe laat ik er kan zijn, wss rond een uur of 1, gaan er nog iets van toernooitjes gespeeld worden of maakt dat verder niet uit?

Ik doe er overigens dik 4 uur over om PM te downloaden op et moment dus dat ga ik toch echt lekker laten zitten :P
Log In of Registreer om te reageren.