Good Games, Well Played: Online Edition. (Smash Wii U) prijzen verzorgd door Nintendo

January 2015 aangepast in Toernooien
Good Games, Well Played: Online Edition. (Smash Wii U) 3 januari 2015
prijzen verzorgd door Nintendo!

lz9ud.jpg

Na de eerste editie van GGWP gaan Dennis Kwarteng en ik, Greg Landbrug, weer een event organiseren! Met de komst van de Wii u versie van Smash 4 hebben we besloten een online event te doen. Ben jij de persoon die iedereen altijd de baas is? Ben jij het zat om iedereen altijd te verslaan in de For Glory mode? Meld je nu dan aan voor dit event!

Datum:
zaterdag 3 januari 2015

Evenement:
Super Smash Bros. for Wii u 1v1

Schema:
Het toernooi begint 13:00 tot uiterlijk 21:00 (aan de hand van de aantal spelers). Voor communicatie op de dag zelf gaan we gebruik van een chatbox op de site: NintendoDojo. Spelers dienen zich uiterlijk 12:00 op nintendodojo.com te zijn (verdere chat gegevens volgen nog). Voor het gebruik maken van de chat dien je een account te hebben op de site. Het maken van een account is geheel gratis en is met 2 minuten gedaan.

Entrance fee:
Gratis!

Rules:
Spoiler:

Prijzen
De beste spelers zullen prijzen ontvangen. Deze prijzen zullen door niemand minder dan Nintendo worden verzorgd! De prijzen waar voor je in aanmerking kunt komen, zijn:
- Winnaar: medaille, certificaat met event details, Mario-tas en een Super Smash Bros. T-shirt
- 2de en 3de plaats: medaille en een Super Smash Bros T-shirt
- 4de plaats: Super Smash Bros T-shirt

Aanmelden
Om je aan te melden voor dit evenement, dien je een mail te sturen naar GoodGamesWPNL@Gmail.com. In de mail moet het volgende worden vermeld:
- Naam
- Playertag
Het toernooi zal alleen toegankelijk zijn voor mensen uit Nederland.

De deadline om je aan te melden is: 2 januari 2015
Wanneer de winnaars bekend zijn, zullen we deze benaderen voor hun adresgegevens in verband met het versturen van de prijzen.

Media
Het evenement zal gestreamd worden op: Twitch
Like onze FB page
FB event page

Resultaten
Spoiler:

Reacties

• Klinkt leuk jongens! Als ik zou kunnen zou ik graag meedoen.... :P
  • Handig als je geen WiiU hebt. Is het ook mogelijk om mee te doen op iemand anders z'n WiiU die ook meedoet?
  • Jeffrey schreef:
    Handig als je geen WiiU hebt. Is het ook mogelijk om mee te doen op iemand anders z'n WiiU die ook meedoet?
    Ik ken niet eens mensen met Wii U's... :(
  • Jeffrey schreef:
    Handig als je geen WiiU hebt. Is het ook mogelijk om mee te doen op iemand anders z'n WiiU die ook meedoet?

Dennis en ik zijn aan het overleggen wat we met de brackets gaan doen. Aan de hand daarvan kunnen we je vraag beantwoorden.
  • Ik doe mee!
  • Gregs schreef:
    Ben jij het zat om iedereen altijd te verslaan in de For Glory mode?
    nee ik word ingemaakt :ace:

Interested 8-)
  • Avalancer schreef:
    Gregs schreef:
    Ben jij het zat om iedereen altijd te verslaan in de For Glory mode?
    nee ik word ingemaakt :ace:

Interested 8-)

i fcking wot m8? Hoe is dat nou weer mogelijk XD
  • i fcking wot m8? Hoe is dat nou weer mogelijk XD
    nah jk, op for glory zijn het meestal predictable shulks, robins en lucinas die makkelijk te punishen zijn, heb iets van 3-4 matches gedropt tot nu toe

op smashladder is het een ander verhaal though :lol:
  • Avalancer schreef:
    heb iets van 3-4 matches gedropt tot nu toe
    Damn.
  • Aye Ik zou graag mee willen doen, zal wel ff oefenen worden zonder mn main in de nieuwe game (Ice Climbers)
  • Hanyuuki schreef:
    Aye Ik zou graag mee willen doen, zal wel ff oefenen worden zonder mn main in de nieuwe game (Ice Climbers)

Klinkt top! Stuur een mail GoodGamesWPNL@Gmail.com. Vermeld daar je playertag en je naam en we zullen je aan de lijst toevoegen.
  • Ik doe mee!
  • Ik doe ook mee. Alleen kut dat ik nog geen GameCube Adapter heb (ik weet het, ik weet het... No Johns)
  • Oh well, zo erg is het nou ook weer niet.
  • The Final countdown, jongens! Is your body ready? Cuz, I'm really feeling it! Iedereen die meedoet veel succes en plezier! :D
  • Ook hier even een reminder voor diegene die het misschien gemist hebben op de FB page. Om aan te melden dien je een mail te sturen naar GoodGamesWPNL@gmail.com en vermeld daarin je tag/nickname en naam.
    Voor iedereen die meedoet en het nog niet gedaan heeft, maak een account aan op http://nintendodojo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://nintendodojo.com/</a><!-- m -->. Zodra je een account hebt aangemaakt, ga naar <!-- m --><a class="postlink" href="http://nintendodojo.com/editprofile.aspx?t=2 en voeg daar je Nintendo Netwerk ID in.
    Volgende week gaan we bekend maken welke chatbox we gaan gebruiken op Nintendodojo voor 3 januari.
    We gaan deze evenement ook live streamen! Volg onze channel op twitch: http://www.twitch.tv/goodgameswp en deel het met al je familie en vrienden. Wie weet ben jij het straks die online te zien is terwijl je aan het spelen bent!
  • December 2014 aangepast
    2 vrienden van mij willen zichzelf inschrijven maar ze hebben zelf geen wii u. Is het mogelijk voor hun om vooralsnog mee te doen als ik een 2de wii u regel?

Edit: Ik heb het al op facebook gelezen, nvm
  • Vergeet niet een mail te sturen naar GoodgameswpNL@gmail.com met daarin je player tag en echte naam!

Graag voor 3 januari!!
  • Was leuk om te zien! Gefeliciteerd aan <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">S1-14 die 6-2 won van FoxFire!</div></div>

Shoutouts naar de commentary team (voornamelijk Rebaz)!
  • January 2015 aangepast
    We willen iedereen bedanken die heeft meegedaan aan het toernooi en wij hopen dat jullie allemaal het naar jullie zin hebben gehad. Het toernooi duurde ietsjes langer dan verwacht maar, gelukkig niet zo extra lang. Er waren enkele spelers die eerder weg moesten wat wel jammer was. De resultaten zijn in de eerste post te vinden. De winnaars zullen we persoonlijk aanspreken voor hun adresgegevens in verband met de prijzen.

We zullen heel snel bekend maken wanneer ons volgende event is! Houd onze FB Page in de gaten voor meer informatie hierover. Nogmaals bedankt voor de participatie en hopelijk tot ons volgende event!
  • Het was een leuk (online) toernooi. Ik had de laatste matches ook nog bekeken en Kaak moest helaas stoppen (hij heeft kennelijk een leven :p).
  • PirateBunnii schreef:
    Het was een leuk (online) toernooi. Ik had de laatste matches ook nog bekeken en Kaak moest helaas stoppen (hij heeft kennelijk een leven :p).
    Klopt had om 9 uur afgesproken met vrienden en had niet verwacht dat het toernooi zo lang ging duren. Jammer vond ik het zeker maar ik ben ik realistisch en tevreden met deze placing (denk ook niet dat ik van bart gewonnen had). bedankt voor het hosten het zal allemaal puik in elkaar!
  • #OneYoshiOneDream #NeverForget
  • Was leuk toernooi! Ik had niet verwacht dat ik sets zou pakken met mijn ZSS maar het ging veel beter dan ik had verwacht. Props naar istudying en gregs voor het hosten, het verliep vrij vloeiend ondanks er meerdere mensen op dezelfde Wii U's speelden. Ik voel me nu iets beter voorbereid voor avalon :D

Voor mensen die de challonge bracket en standings zoeken:
    http://challonge.com/p1qr52a6" onclick="window.open(this.href);return false;">http://challonge.com/p1qr52a6</a><!-- m --> & <!-- m --><a class="postlink" href="http://challonge.com/p1qr52a6/standings
Log In of Registreer om te reageren.