Birthdayfest Soreru+PikaForLife

January 2015 aangepast in Smashfests
sFPquve.jpg

Tijd voor feest, Yup feest. Wegens mijn verjaardag 1 week later en de verjaardag van PikaForLife die in dit weekend al enkele weken geleden plaats vond hebben we besloten gewoon een feestje te bouwen met de smashers die hier zin in hebben. ja hoor je mag best smash spelen tijdens dit weekend!

Datum:
van 16 t/m 18 januari. vanaf vrijdag 8/9 uur tot zondag 11 uur in de ochtend, dit i.v.m. werk.

Graag confirmen voor 12 januari!

Adres:
Zevenberseweg 36A Berghem

Games:
whatever mensen willen spelen.

Setups:
als je in de mogelijkheid bent een tv of wii mee te nemen is dit van harte welkom. Ik heb zelf 1 wii, 1 WiiU en 3 tv's beschikbaar.

Deelnemers:
Max 14 man tijdens de overnachtingen. Als je alleen zaterdag komt ben je welkom zolang we onder de 20 man blijven.

Vrijdag:
1. Soreru (Wii, WiiU en 3 tv's) ()
2. PikaForLife ( )
3. Kaak (WiiU +3 tv's)
4. Tonie
5. S1-14
6. Era
7. Xaghtaërsis (Wii)
8. C4SD
9. Goldempire
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Zaterdag:
2. PikaForLife( )
3. Dumbfire (WiiU + Wii + 2 tv's)
4. Era
5. GoV
6. C4SD
7. Xaghtaërsis (Wii)
8. Kaak (WiiU + 3 tv's)
9. S1-14
10. Tonie
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Zondag
2. PikaForLife ( )
3. Dumbfire (WiiU + Wii + 2 tv's)
4. Era
5. GoV
6. Tonie
7. Xaghtaërsis (Wii)
8. Kaak (WiiU + 3 tv's)
9. S1-14
10.
11.
12.
13.
14.

reservelijst:

Auto:
Het is mogelijk te parkeren. Als je onze oprit op komt rijden kun je helemaal door naar achter rijden tot je bij een groot grasveld komt. daar kun je de auto makkelijk neer zetten.

Route beschrijving:
Stap uit via de trein op station Oss centraal. Ga met bus 96 naar bushalte Kerk in Berghem.
vanaf bushalte

https://www.google.nl/maps/dir/Berghem, ... 51.7647879
mijn nummer voor als je vast zit 0623547144

Reacties

• Ik zou eens onderhandelen met mijn vader. Als ik kan kom ik waarschijnlijk op zaterdag.
  • December 2014 aangepast
    In + Wii U (+ Wii als het nodig is) voor Zaterdag en Zondag. Als mijn ouders gunnen kan ik ook twee TVs meenemen, maar ik betwijfel het.
  • interested
  • I'll be there~
  • interested, met wii + brawl/melee/pm
  • Yo, ik ben sowieso interested voor alle dagen en ik neem mijn goeie ouwe wii mee. Ongeloofelijk dat mijn wii al 6 jaar oud is.
  • Zet me er voorlopig maar op voor zaterdag en zondag met tv, Melee en PM.
  • We hebben paar setups extra nodig boys :)
  • Ik zou ook graag willen komen. Ik heb een Wii+Project M en Melee die ik mee kan nemen.
  • Ik heb mijn ouders overgehaald om me te brengen, dus zolang er niets tussenkomt kan ik twee TVs meenemen.
  • December 2014 aangepast
    We hebben nog een aantal setups nodig

8 consoles
    5 Wii's
    3 WiiU's

5 tv's

we kunnen nog wel een aantal tv's gebruiken en eventueel nog een wiiU? :)
  • ik zal wel weer boss zijn met PM en 2 tvs enzo, cube ligt helaas niet bij mij thuid nu maar bij een vriend dus die gaat niet mee.
  • heb nu zelfs 3 tv's die ik mogelijk mee kan nemen, heb een nieuwe klenere crt gekregen (niet getest)
  • Zulyar schreef:
    heb nu zelfs 3 tv's die ik mogelijk mee kan nemen, heb een nieuwe klenere crt gekregen (niet getest)

Goed bezig! :biertje:
  • Realiseer me dat dit tegelijk is met Thimo's Melee smashfest en op de zondag heb ik wat anders. Haal me maar van de lijst dus.
  • vrijdag gaat hem niet worden en voor 1 nacht vind ik het te ver. ik sla deze keer over.
  • ik moet me ook voor beschamende redenen afmelden, kan met geen mogelijkheid naar het fest teoekomen helaas, had graag gekomen
  • Volgende week tentamens... Normaal gesproken was dit geen probleem, maar gebrek aan planning zorgt ervoor dat ik geen tijd heb dit weekend :(. Sorry guys.
Log In of Registreer om te reageren.