Thimo's Bootcamp -14 maart?

March 2015 aangepast in Smashfests
Hier alvast een topic voor de mensen die eventueel geïnteresseerd zijn om bij mij in Amersfoort langs te komen om beter te worden. Ik zet hem hier neer omdat ik niet weet waar ik hem anders neer zou moeten zetten. ;)

14 maart is m'n volgende voorstel. De rest van de weken zit ik best wel vol, ook februari was erg druk voor mij (daarom geen smashfest in februari).

Op dit moment kunnen er 6 mensen, inclusief mijzelf, bij mij thuis smashen (Melee only atm, Sm4sh misschien binnenkort). Als mensen een tv enzo meenemen kan dit aantal verhoogd worden tot maximaal 10. Ik reken dan op ~3 mensen per setup.
Als mensen van verder weg willen komen, dan kan ik die wel housen, maar max 3 man ofzo.

Info:
Adres:
Willem van Otterloostraat 122 Amersfoort
Bij het complex zit een kleine parkeergelegenheid waar je gratis kan parkeren.

Openbaar vervoer:
Ga naar Station Amersfoort. Pak daar bus 77 of 78 naar Amersfoort en stap uit bij de halte Boreelstraat.
Steek over en loop links langs het blauw/crèmekleurige gebouw. Steek de brug over en loop onder de poort door. Sla direct rechtsaf en bel mij (PM voor nr) om de deur open te doen. De deurbel is namelijk niet goed te horen.

Tijd: 12:00 tot 23:00

1. Thimo
2. SSJ2Luigi
3. Jeffrey
4. epikfaal
5. Zeal
6. .FB
7. Shadowtl
8. $tijn

Tvs
1. Thimo
2. Thimo
3. SSJ2Luigi
4.

Cubes
1. Thimo
2. Thimo
3.
4.
«1

Reacties

• AceAce
    December 2014 aangepast
    In + 2 tv's, cube

Gooi Faab er ook maar op.
  • hoe laat is de aanvangstijd ongeveer?
  • Met wat ik van Thimo's smashfests gewend ben ligt de start meestal rond de 12~1 uur.
  • KR-444 schreef:
    Met wat ik van Thimo's smashfests gewend ben ligt de start meestal rond de 12~1 uur.
    dan moet ik nog er nog even goed over nadenken, met 3,5 uur verwachte reistijd van google is het niet gestoord ver maar wel in een gebied die onbekend voor mij is
  • Het is wel aardig met et OV te bereiken, je moet nog 5 minuten lopen als je bij de juiste bushalte uitstapt maar als je echt niet verkeerd kan lopen wilt er vast wel iemand ff naar de halte lopen om je op te pikken.
  • Intresse, ik moet even kijken of ik een auto kan regelen, en of MN maat mee wil. Scheelt weer wat aan benzine. Goed initiatief, ik ga zeker kijken of ik binnenkort ook iets kan hosten... Alleen wordt dan wel in Brabant :p!
  • January 2015 aangepast
    QTIE schreef:
    Intresse, ik moet even kijken of ik een auto kan regelen, en of MN maat mee wil. Scheelt weer wat aan benzine. Goed initiatief, ik ga zeker kijken of ik binnenkort ook iets kan hosten... Alleen wordt dan wel in Brabant :p!

In Brabant? "interest intensifies"

Tenzij ik niet gewild ben :ace: :(
  • Fijn om deze interesse te zien. Dat geeft de burger moed! 8-)
  • In + cube als het nodig is
  • Ik kom niet, ik reageerde op het feit dat QTIE misschien iets wil organiseren in Brabant binnenkort. :)
  • Ik heb interesse voor in de toekomst, maar niet op 17 januari...
  • Yo thimo,

Ik kom en neem Bawr mee. (dan zitten we precies aan de 10 man :P).
    Ik zal ook een cube + tv meenemen.

Kan evt ook een extra tv meenemen maar op het moment zijn er nog niet genoeg cubes zie ik.
  • In, kom met QTIE mee
  • Ik ben zelf aant kijken naar recording gear, maar heeft iemand toevallig al een manier om op te nemen?
    Zou nl erg graag wat van m'n eigen spel analyseren.
  • also @ [E]Clipse, tuurlijk ben je welkom :P.
  • Het is zonder hoofdletter C :ace:

Ik zie het wel als je een post aanmaakt, ik kijk toch 15 keer per dag op het forum... :I Ging een forever alone grap maken maar ik kan er geen verzinnen :ace:
  • als ik het goed heb is het nu vol toch?
  • Ssj2 Luigi, waar moet je vandaan komen?
  • January 2015 aangepast
    in als het past :D als het niet kan laat maar weten, ben redelijk laat hiermee
    EDIT: neem natuurlijk ook cube mee als ik kom
  • QTIE schreef:
    Ssj2 Luigi, waar moet je vandaan komen?
    ongeveer tussen leiden en amsterdam, op de noord-zuid holland grens
  • Ik dacht; hoezo is dat zo lang rijden maar je gaat met de fiets neem ik aan? Dan ben je ook wel ongelofelijk moe als je daar bent. Neem ik aan.
  • [E]clipse schreef:
    Ik dacht; hoezo is dat zo lang rijden maar je gaat met de fiets neem ik aan? Dan ben je ook wel ongelofelijk moe als je daar bent. Neem ik aan.
    dat valt wel mee, in de voorjaar doe ik soms toeristen koersen van 90 km en meestal voel ik me niet heel schlect als ik gefinished ben
  • January 2015 aangepast
    Oh, oke. Ik zou letterlijk dood neer vallen na zo lang te fietsen...
  • [E]clipse schreef:
    Oh, oke. Ik zou letterlijk dood neer vallen na zo lang te fietsen...
    tijd om aan die werk ethiek iets te doen ;)

• Ik ben te jong om dood te gaan ;-;
  • Yo, confirm, dit weekend gaan we
  • January 2015 aangepast
    Sorry @SSJ2 en epikfaal, het is vol met Bawr erbij... SSJ2, je was zo twijfelachtig dat ik niet wist of je kwam of niet xD

@ QTIE: je kan wel 1 tv meenemen, maar meer dan 4 tvs hier wordt wel een beetje vol xd
  • ah helaas, mocht iemand de dag zelf flaken zou ik deze persoon graag vervangen :)
  • Thimo schreef:
    SSJ2, je was zo twijfelachtig dat ik niet wist of je kwam of niet xD
    ben eigelijk nog steeds twijfelachtig maar misschien is het wel beter zo. een dag met mensen omgaan die ik helemaal niet ken, zelfs online nog niet, lijkt mij niet helemaal verstandig. hopelijk zie ik een aantal van jullie met Avalon zodat ik niet met alleen onbekenden ben ;)
  • Als er nog plek is kom ik graag!
  • Faab komt niet meer... Als ik af zou gaan op eerste post, dan komt SSJ2 in aanmerking, maar ik denkt niet dat je nog wilt?
    Anders kan epikfaal wel komen... Moet sowieso even kijken of ik me goed genoeg voel... Beast heeft me gesloopt^^
  • Inb4 wordt afgezegd als iedereen daar is :ace:
  • in + cube als het doorgaat en ssj2luigi niet komt :)
  • January 2015 aangepast
    hopelijk kan ik volgende maand (of volgende keer) wel komen, mijn ouders verbieden mij om te fietsen (en met het weer deze week, gaat het ook een beetje te ver, zelfs voor mij :P) en mijn ouders kunnen me niet brengen. heb ook niet echt zin om met het OV te kloten dus ik pas.
  • Epikfaal Sheik practice incoming
  • Gaat dit nou door morgen? is beetje vaag allemaal
  • Kan je dat oefenen? Dat is toch iets dat je gewoon doet :ace:
  • January 2015 aangepast
    Stijn schreef:
    Gaat dit nou door morgen? is beetje vaag allemaal

Ik heb niet definitief gezegd dat het niet doorgaat, dus wat mij betreft gaat het gewoon door, al ben ik dus niet 100%.

E: Mensen zijn welkom vanaf 12 uur.
  • Ik moet cancelen.
  • dan neem ik wel Ace zijn plaats over :)
  • January 2015 aangepast
    Kapotgare flake, Ace, jij bent de helft van de tv's...

Ik heb Bart gevraagd en hij neemt wel 2 tv's mee.
  • En ik neem dan wel m'n cube mee.
  • Weer een nieuw voorstel mensen!
  • Thimo schreef:
    Weer een nieuw voorstel mensen!

Falcon only toernooi?

:ace:
  • February 2015 aangepast
    Thimo schreef:
    Weer een nieuw voorstel mensen!
    ik ben geinteresseerd en kan een klein tvtje meenemen als dat nodig is.

btw, in de OP staat 17 maart
  • Sign me up :)
Log In of Registreer om te reageren.