1 of 2 daags toernooi?

February 2015 aangepast in Competitieve discussie
Zoals sommigen van jullie al weten, ben ik bezig met de voorbereidingen voor JST7 in Den Bosch. Graag zou ik eindelijk weer eens een 2daags toernooi organiseren, wat ook meer buitenlandse interesse zal wekken. Ik heb meerdere venues bekeken, maar stuitte wel steeds op de reden waarom we alleen maar 1daagse toernooien hebben de laatste jaren. Een venue vinden waar mensen kunnen blijven slapen is haast niet te doen. Niet iedereen zal natuurlijk gehoused kunnen worden, dus mensen moeten in een hotel blijven ofzo, of heen en weer naar huis als het niet te ver is. Ik ben dus een beetje in dubio, als een venue met slaapmogelijkheid niet lukt. Vandaar deze poll.
Wat heeft de voorkeur?
  1. Wat heeft de voorkeur?14 stemmen
    1. 1daags toernooi, dan maar wat niet zo groot.
      14.29%
    2. Wat groter 2daags toernooi, maar zonder de mogelijkheid in de venue te slapen.
      85.71%

Reacties

• Meh ik had moeten nadenken, 2 daags tournament voor een keer zou cool zijn, want a way to change vote pleaz. /dickhead@me.
  • Zijn er goede hostels ofzo in Den Bosch waar ten minste de buitenlanders kunnen rocken?
  • Nuckels schreef:
    Meh ik had moeten nadenken, 2 daags tournament voor een keer zou cool zijn, want a way to change vote pleaz. /dickhead@me.
    Heb het aangepast, nu zou je je stem moeten kunnen wijzigen.
  • Gaaf idee sowieso, maar wel slim om van te voren kijken of er in de buurt iets te regelen in qua hostel/housing/andere goedkope slaapmogelijkheden.Voor een 2 daags toernooi moet je natuurlijk wel de entrants hebben en dat wordt lastig als ze nergens kunnen overnachten. Zit er bij de venuefee ook een kroegentocht btw? Wel verplicht in brabant natuurlijk. :biertje:
  • Als je twee of meer smash games doet, kan twee-daags best. Alleen de mensen die beide games spelen EN ver weg wonen moeten dan ergens blijven slapen, dat zijn er een stuk minder.
  • Dan zou een event niet meer dan een dag mogen duren, als ik echter bijvoorbeeld de eerste dag bracket pools doe en de tweede dag de eindbracket, gaat dat niet op. Ben er echter nog niet over uit hoe het schema gaat worden.
Log In of Registreer om te reageren.