Nunchuck stick legaal?

April 2015 aangepast in Competitieve discussie
Hey,

De cap op de analog stick (links) vn mn GC controller was stuk, dus ik zag op internet dat je deze kon omwisselen met die van de wii nunchuck. Nu vraag ik me af of dit legaal is in tournooien.

iemand die dit weet?

Timo

Reacties

• Had ik zelf gedaan een jaartje terug, het geeft je niet echt een voordeel dus het is legal :D
  • Dit kan? Wow dat vind ik wel interresant want die van mij zijn ook busted. Weet iemand om je ergens los dat onderdeel kan kopen want ik ben nou ook weer niet van plan mijn nunchcks te slopen
  • Jep, dit kan. Je hoeft je nunchuck niet te slopen, die van de de gamcube kan in de nunchuck en dan is die gewoon wat minder chill. Je kunt ook losse kopen, maar gaan meestal in partijen of hebben hoge verzendkosten. Misschien iets om als community samen gewoon een zooi van die dingen te bestellen en ze dan via de site verkopen.
  • Gijs Online schreef:
    Dit kan? Wow dat vind ik wel interresant want die van mij zijn ook busted. Weet iemand om je ergens los dat onderdeel kan kopen want ik ben nou ook weer niet van plan mijn nunchcks te slopen
    Als je rondkijkt op eBay vind je een paar guys die replacement gamecube en nunchuck sticks verkopen, maar deze zijn typisch third-party eBay kwaliteit. Ik heb zelf een paar gekocht, ze werkte goed maar waren van hard plastic gemaakt ipv het rubber-achtige materiaal dat de first-party controllers hebben.

De nunchuck stick replacement trick is ook niet optimaal, de stick is wat hoger en daardoor minder comfortabel en precies. Niet alleen dat, maar als je control stick veel gebruik heeft gehad dan heb je kans dat het metale staafje waar de cap opzit worn-out en los is. Met de nunchuck analog stick wordt dit nog opvallender :X

Het is goedkoper dan een nieuwe controller kopen though, als je een niet input-heavy character speelt dan is een worth a shotom extra value uit je arme controller te halen. Heb er zelf setjes mee kunnen winnen toen ik ice climbers speelde B)
  • Avalancer schreef:
    Gijs Online schreef:
    Dit kan? Wow dat vind ik wel interresant want die van mij zijn ook busted. Weet iemand om je ergens los dat onderdeel kan kopen want ik ben nou ook weer niet van plan mijn nunchcks te slopen
    Als je rondkijkt op eBay vind je een paar guys die replacement gamecube en nunchuck sticks verkopen, maar deze zijn typisch third-party eBay kwaliteit. Ik heb zelf een paar gekocht, ze werkte goed maar waren van hard plastic gemaakt ipv het rubber-achtige materiaal dat de first-party controllers hebben.

De nunchuck stick replacement trick is ook niet optimaal, de stick is wat hoger en daardoor minder comfortabel en precies. Niet alleen dat, maar als je control stick veel gebruik heeft gehad dan heb je kans dat het metale staafje waar de cap opzit worn-out en los is. Met de nunchuck analog stick wordt dit nog opvallender :X

Het is goedkoper dan een nieuwe controller kopen though, als je een niet input-heavy character speelt dan is een worth a shotom extra value uit je arme controller te halen. Heb er zelf setjes mee kunnen winnen toen ik ice climbers speelde B)

Ik speel smash 4 dus is sws minder input heavy :P
    daarnaast is het fijn om mensen thuis bij 4player party smash minder pauper oogende/voelende controllers voor te kunnen schuiven
Log In of Registreer om te reageren.