Skyloft en Pokemon Stadium 2 counterpicks voor Smash 4

Waarom doen we dit niet? Skyloft is een prima stage, de enige reden die ik kan vinden over het algemeen is dat Apex het niet deed en dat sommigen ze "vervelend vinden" maargoed dat kun je over alle stages vinden. Niet echt een reden om ze te bannen. Pokemon stadium 2 was banned in Brawl geloof ik, maar veel van de brawl problemen zijn opgelost in smash 4 (langzamere conveyer belts in electric, geen wall infinites meer in ground, geen trippen meer op ijs).
Maak ze counterpick zeg ik. Misschien een extra ban geven voor de winaar om het allemaal in verhouding te houden

Reacties

• Heeft dit toernooi ook Melee of PM of da ni?
  • kan je minder goed rollen op die stages dan?
  • May 2015 aangepast
    epikfaal schreef:
    kan je minder goed rollen op die stages dan?

diddy_kong_super_smash_bros_for_wii_u.jpg?w=1200

Waarom werkt die youtube plugin niet, kut ding.
  • wtf ik had dit in de algemene Super Smash Bros. sub forum geplaatst
  • Skyloft is ook legal op sommige toernooien maar ik vindt pokemon stadium2 geen probleem. Hoe meer legal stages hoe beter toch?
  • Skyloft heeft meerdere punten waarop je damage kunt krijgen van de stage, los van het gegeven dat meerdere transformaties makkelijk gecamped kunnen worden.

PS2 is altijd als te intrusief beschouwd, hoewel dat een willekeurige grens is.
  • Marc schreef:
    Skyloft heeft meerdere punten waarop je damage kunt krijgen van de stage, los van het gegeven dat meerdere transformaties makkelijk gecamped kunnen worden.

PS2 is altijd als te intrusief beschouwd, hoewel dat een willekeurige grens is.

Maar bij skyloft kan toch alleen echt geraakt worden door de stage als je bij vertrek naar een nieuwe transformatie niet op tijd op het verplaatsende platform zit? Dus tenzij ik mij vergis vindt ik dat meer aan de speler liggen. Misschien is er meer maar dat is de enige manier dat ik ooit geraakt ben daar door de stage.

Voor pokemon stadium 2 is dat inderdaad een vrij arbitraire grens. Ground stage is prima, flying meer vooral leip dan echt een probleem, zelfde voor ijs. Electriciteit is welnaar met die conveyers maar goed pokemon stadium 1 had ook twee transformations (fire en rock) waarbij men meestal het gewoon uitzat zeg maar en water die redelijk in de weg kon zitten. daarnaast zijn de transformations maar 30s voor een hele minuut van wat velen één van de de beste neutral allertijden beschouwen.

De keus licht uiteraard bij de TO's maar ik zou het zonde vinden als deze stages geen proeftijd + 1 extra stage ban krijgen om te kijken hoe dat gaat.
Log In of Registreer om te reageren.