Home Run Contest

June 2015 aangepast in Competitieve discussie
Yo,
ik ben nieuw op deze site maar alles ziet er nog verdacht levendig uit. Ik heb sinds dit jaar mijn gamecube naar mn kamer verhuist en speel weer vol op super smash met mn vrienden enzo. Nu is het zo dat mijn wii het niet meer doet waar ik altijd brawl op heb gespeelt. Ik speelde eigelijk altijd alleen de minigame homeruncontest. Nu wil ik dat graag weer doen maar is die hele community uitgestorven. Ik vroeg mij dus af of er hier mensen interesseert zijn om in highscores te competeren. Natuurlijk is vechten het leukste in game maar deze minigame vereist zeer veel skill en is voor jullie die de game nog spelen misschien juist interessant. Ik geef toe dat mijn brawl highscores zo hoog zijn dat ik niet verwacht dat iemand ze hier uberhaupt zou kunnen breken, maar melee heb ik veel minder gespeelt en nooit echt homeruncontest gericht nog dus misschien dat iemand hier die melee zelf als lang speelt mij wel kan verslaan zeg maar.

Als je dit leuk lijkt reageer dan en laat me weten als je een record heb die ik moet breken.

Reacties

Log In of Registreer om te reageren.