Smashfest Berghem 25 t/m 27 September (Smash4)

September 2015 aangepast in Smashfests
B9uJrs7.jpg

Te lang geleden, te goede tijden. De held Soreru gaat de smashfest reeks die altijd heeft bestaan in Brabant weer uit de put halen. Aanmelden en Smash4 komen spelen is het plan, en beter worden! Je mag het een bootcamp noemen, je mag het een feest noemen, een ding staat vast, we gaan smashen! We vieren de zondag ook een verjaardag! Niemand minder dan Wreck-it Mundo is jarig!!

Datum:
van 25 t/m 27 september vanaf vrijdag 19:00 tot zondag 13:00 uur.

Graag confirmen voor 20 september!

Adres:
Zevenberseweg 36A Berghem

Setups:
als je in de mogelijkheid bent een tv of wiiU mee te nemen is dit van harte welkom. Ik heb zelf 1 WiiU en 3 tv's beschikbaar.

Deelnemers:
Max 14 man tijdens de overnachtingen. Als je alleen zaterdag komt ben je welkom zolang we onder de 20 man blijven.

Vrijdag:
1. Soreru (Wiiu en 3 tv's)
2. Crawlas
3. Era
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.

Zaterdag:
1. Soreru (WiiU en 3 tv's)
2. Kaak
3. GoV
4. Era
5. Dumbfire (TV+WiiU)
6. Serew (WiiU)
7. Grove
8. Ketch^ (WiiU)
9. Xaghtaërsis
10. Crawlas
11. Lullo
12. Kodama
13. Foxfire
14. S1-14
15. PikaForLife
16. Guvan
17.
18.
19.
20.

Zondag
1. Soreru (WiiU en 3 tv's)
2. GoV
3. Era
4. Dumbfire (TV + WiiU)
5.
6. Ketch^ (WiiU)
7. Xaghtaërsis
8. Crawlas
9. Lullo
10. Kodama?
11. Kaak
12.
13.
14.
15.
16.

reservelijst:

Auto:
Het is mogelijk te parkeren. Als je onze oprit op komt rijden kun je helemaal door naar achter rijden tot je bij een groot grasveld komt. daar kun je de auto makkelijk neer zetten.

Route beschrijving:
Stap uit via de trein op station Oss centraal. Ga met bus 96 naar bushalte Kerk in Berghem.
vanaf bushalte

https://www.google.nl/maps/dir/Berghem, ... 51.7647879
mijn nummer voor als je vast zit 0623547144

Reacties

• Zet me er maar op voor zaterdag!
  • compte sur moi
  • In + TV + Wii U ( ik zal alles markeren deze keer :$ )
  • In voor zaterdag! :) heb een wii u die ik mee kan nemen (momenteel geen DLC maar misschien dan wel)
  • Waar is Mundo? SCHRIJF MUNDO IN GODDAMMIT! MUNDO WANTS TO JOIN OR ELSE HE'LL NEPALM THIS FEST!
  • In voor zaterdag + zondag als ik kan blijven slapen.
    Neem zelf ook nog wel een wii u mee (+ GC adapter uiteraard).
  • Sowieso interesse voor alle dagen.
  • September 2015 aangepast
    Gijs-fest altijd brengt de hype

voorlopig in!

en neem melee setup mee
  • Zet mij en Martijn er ook maar bij :). Ik ben sowieso confirmed voor beide dagen, Martijn kijkt nog even.
  • De vrijdag avond komt er bij boys, vanaf 7 uur.
  • ayy vrijdag altijd feest, doe die er ook maar bij.
  • Vrijdagavond kom ik heel misschien
  • haal me weg voor zondag en zaterdag. Ik kan misschien vrijdag komen tot zaterdag middag!
  • September 2015 aangepast
    ohja reminder. er rijden geen bussen in het weekend van station oss naar kerk - berghem. (bus 96 rijdt dus niet)
  • fffffs sorry jongens ik kan niet meer komen, heel jammer
  • Het was leuk en gezellig! Alleen wie heeft mijn witte gamecube controller per ongeluk meegenomen? Het is een witte gamecube controller waarbij de control stick een beetje los zit. Stuur me even een berichtje als je hem hebt of meer weet.
Log In of Registreer om te reageren.