Smashfest Tilburg 19 augustus (smash4 / melee)

Aangezien ik sinds de update van het forum het originele topic niet meer aan kan passen, hier nogmaals:

Er is de laatste tijd maar weinig te doen qua smash in Brabant dus het leek me leuk om een smashfest te organiseren.

Games: Smash4 + melee
Waar: Mijnsheerenlandstraat 17 (Tilburg)
Wanneer: woensdag 19 augustus vanaf 15:00

Zelf heb ik 1 smash4 setup + scherm en 1 melee setup + 2 CRT. Het zou dus op prijs gesteld worden als er setups / schermen meegebracht worden. Ik denk dat de cap ongeveer 35 man is en er is een mogelijkheid tot blijven crashen. Wel even van tevoren aangeven aub.

Spelers:
1. Supergoomba
2. Dumbfire
3. LuLLo
4. LuLLo's +1
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.

Setups
Spoiler:
Wii U's
1. Supergoomba
2. Dumbfire
3. LuLLo

Wii U scherm
1. Supergoomba
2. Dumbfire
3. LuLLo

Melee setup
1. Supergoomba

CRT
1. Supergoomba
2. Supergoomba

Reacties

• Kom jongens, allemaal komen :).
  • Ik ben erbij! Kom uit Nijmegen dus een hele set-up meenemen is niet te doen, maar kan eventueel een wii u + Gamecube controller adapter meenemen
  • Schrijf ons maar in! Smash 4

LORD
    BURPY
    Demon
    Multihaze

Neem mn wii u set up mee, maar scherm niet mogelijk helaas..
  • Nogmaals: kunnen de mensen die problemen hebben met bepaalde functionaliteit van het forum dat melden op een manier die ik in dit topic genoemd heb? Een probleem waarvan ik niet op de hoogte ben kan ik ook niet oplossen.

Om het probleem te verduidelijken: je ziet dus in de oorspronkelijke topic rechts van de titel van de topic geen tandwiel (je zou een menu met o.a. 'bewerken' moeten krijgen als je daarop klikt)? Of werkt er iets anders niet? Hoe meer informatie ik over het probleem heb, hoe groter de kans dat ik het kan fixen.
  • thx4hosting!
Log In of Registreer om te reageren.