Dutch Smash Awards 2008 discussie

January 2009 aangepast in SmashNL
Is er een goed verhaal over JD, dat iedereen er zo pissed op is?

Reacties

• wisl schreef:
    Is er een goed verhaal over JD, dat iedereen er zo pissed op is?

JD heeft iedereen zijn deur uitgetrapt een dag voor het toernooi in frankrijk
  • Iemand ook uit leuven met hetzelfde plaatje als keyy. of ben je keyy soms?
  • Wtf is dit met slechtste nickname, kijk eens naar "wisl"... Jumpman stelt iets voor en is nog cool ook.
  • Vanaf nu kunnen jullie hier discussiëren over de DSA 2008. In het andere topic kun je alleen je stem uitbrengen, dat maakt het voor ons overzichtelijk. Als je iets anders dan je stem post in het andere topic, wordt je post verwijderd.
  • ik ben keyy, ik ben over het hele internet dezelfde login naam aan het aanmaken, het was een warboel.

jumpman: smaken verschillen.
  • Utto, is het niet mogelijk om namen te veranderen en accounts samen te voegen?

Whut, die naam is plotseling veranderd
  • Ivootjes schreef:
    Utto, is het niet mogelijk om namen te veranderen en accounts samen te voegen?

Whut, die naam is plotseling veranderd

Done. :)
  • bedankt :biertje:

edit:
    Ivootjes schreef:
    Meest Ownende Smasher
    Exalador, tsjah, smashen, gokken/pokeren en bier drinken, er zijn er niet veel die dat doen. (om precies te zijn verder alleen ik, rens en beunhaas kon er ook wat van toen hij nog bestond)

hij krijgt duidelijk mijn vote. Op voorwaarde dat Zest4 word georganiseerd ;)
    Heeft iemand nog iets gehoord over zest4?
  • Zet warcraft 3 in die beste multiplayer spel buiten smash om dingetje :D
  • Faab schreef:
    Zet warcraft 3 in die beste multiplayer spel buiten smash om dingetje :D
    Zeker. En smash64
  • dus verder roddels over buitenlanders:
    waarom heeft JD iedereen buitengekickt toen?
    en waarom vindt niemand fuzzyness leuk?
    :)
  • Omdat een aantal mensen dronken werden en beetje gingen kotsen (Wat overigens door diezelfde mensen gewoon is schoongemaakt) en omdat niemand de wc wou doen die door andere buitenlanders was veroorzaakt. Eerst door de zweden raakte die verstopt en toen in de avond ondergekotst ook waarschijnlijk door de zweden. Daarom werden we eruitgetrapt.

Fuzzyness is gewoon een vervelende homo. En dan ook letterlijk homo.
  • Faab schreef:
    Omdat een aantal mensen dronken werden en beetje gingen kotsen (Wat overigens door diezelfde mensen gewoon is schoongemaakt) en omdat niemand de wc wou doen die door andere buitenlanders was veroorzaakt. Eerst door de zweden raakte die verstopt en toen in de avond ondergekotst ook waarschijnlijk door de zweden. Daarom werden we eruitgetrapt.

Fuzzyness is gewoon een vervelende homo. En dan ook letterlijk homo.

Als mensen dronken zouden worden in mijn huis zou ik eigenlijk ook iedereen eruit gooien.
  • Nah.. ik vind dat een housing-host ook zijn verantwoordelijkheden heeft als orde houden en leefregels aanstellen.

Buiten dat was dit nogal een uitzonderlijke situatie.. mensen uit andere landen reizen af naar Frankrijk, een zeer moeilijk land om je weg te vinden als buitenlander. Velen waren afhankelijk van de housing van JD. Maar vervolgens werden deze op straat gezet en mochten zij het zelf uitzoeken..
    Verder deed JD ook weinig moeite voor het toernooi of voor de housing. Enkele smashers hadden dringend zijn hulp nodig, ter antwoord gaf JD aan dat hij het te druk had of gewoon zijn telefoon niet op nam. Achteraf bleek dat hij het te 'druk' had met smashen..

Jeffz0r werd hier zelfs zo boos over, dat hij JD op zijn gezicht wou slaan hahahah <3 ^___^

en mja er zijn nog wel meerdere dingen over JD.. =p
  • was dat voor of na dat hij in nederland heeft verbleven? Als dat ervoor was, moet het best een vijandige omgeving geweest zijn voor hem in Nl. :mrgreen:

(over welk toernooi spreken we eigenlijk?)
  • ESA2, het was na zijn tijd in Nederland dus.

Beide kanten waren fout... JD leefde in een puinzooi en had geen regels whatsoever. De Nederlanders en de Zweden hadden veel gedronken en hebben zeker overlast bezorgd (geluidsoverlast, kotsen etc), maar de Nederlandse groep heeft de eigen rotzooi opgeruimd. Toen ze weigerden het toilet schoon te maken (wat Rukker heeft gedaan uiteindelijk... walg), heeft JD iedereen op straat gegooid. Ik was daar niet bij, maar dit is wat ik van beide kanten begrepen heb. Later presteerde JD het ook nog om Poilon en iedereen die bij hem sliep buiten het huis van Poilon te sluiten. =X
  • Vraag me af of N0na uberhaupt wel weet waarom ik in dat lijstje sta ;P
  • VOTE PEOPLE vote
  • Requiem schreef:
    Vraag me af of N0na uberhaupt wel weet waarom ik in dat lijstje sta ;P

Nee ik heb werkelijk waar geen flauw idee ! ;p
    Maargoed ik moest stemmen... dus heb gewoon btje random gedaan xD
  • Ik zal het hier ook ff zeggen, mensen die de regels niet kennen.

Geen nominaties verzinnen of bij de votes zetten, ze worden toch niet meegeteld, en het is vervelend voor rutger en mij. Hou het bij de nominaties a.u.b.

STEMMEN NU
  • n0na schreef:
    Requiem schreef:

Haha dacht ik al
  • Requiem schreef:
    n0na schreef:
    Requiem schreef:

Haha dacht ik al

W-w-wat is het dat *-*
    Is het slecht?
  • de geruchten zijn deels waar over het "slechte chauffeur" gedeelte ^^'
    mensen op school zeggen soms nog wel eens "do a barrelroll!" maar k had niets geraakt :P

maar ik heb smashers al 2x op en neer naar frankrijk gereden, en ik weet ook nog altijd mn weg te vinden naar alle toernooien ;)

de dutch smash awards zijn altijd weer leuk ^^
  • We hebben nog 1 week en meer stemmers nodig. Dus roep je smash maatjes bij een en laat ze stemmen, Ik heb rutger zelfs op de site nog een snelkoppeling laten zetten. STEMMEN DUS!
  • Het laten stemmen van mensen die niet met deze community meedraaien is beetje nutteloos ik zag al van die posts waar niet eens alles is ingevuld omdat ze de mensen uit melee c ommunity niet kennen.

En wat stemt iedereen op biscuit voor minst slechte brawler hij doet maar wat. XD
  • De stemming is gesloten. Helaas komt de uitslag niet vandaag in verband met tijdgebrek, en omdat we het dit keer iets anders aan willen pakken dan de voorgaande keren. Over ongeveer twee weken verwacht ik de uitslag bekend te kunnen maken.

In de tussentijd heb ik de topic met de stemmen verplaats naar een andere plek, zodat jullie niet zelf die stemmen gaan tellen. :ace:
  • wanneer komen die resultaten? T_T
  • Als het goed is komend weekend heb ik vernomen.
Log In of Registreer om te reageren.