Smash 4 Ranking

November 2015 aangepast in Competitieve discussie
Ik ben bezig geweest om een nederlandse ranking te maken.
de ranking kan je hieronder vinden:
BYOController.nl | Ranking

De volgende toernooien zijn in deze ranking opgenomen:
Avalon VII tot Avalon U (VII, VIII, IX, X, U)
GGWP 3, 4
NHSmash
JST 7

Als je jouw toernooi ook in de ranking wil hebben moet het toernooi aan de volgende voorwaarde voldoen:
Er moeten minimaal 32 mensen hebben meegedaan aan het toernooi. ook moet er gespeeld zijn met 3 stocks.

Voorwaarde om als speler in de ranking te komen.
Je moet minimaal 6 toernooimatches hebben gespeeld.

Mocht je naam er dubbel in voor komen meld het even en kan ik het veranderen.

Reacties

• Denk dat je alleen JST5 hebt gemist
  • slechtste smash 4 speler in Nederland \o/
  • Thanks S1 voor melden heb de TO van JST gelijk even een berichtje gestuurd.
    Zodra ik de gegevens van hem krijg zal ik de ranking gaan aanpassen
    (Hij is op dit moment ook aangepast omdat er Avalon U nu bij zit)
  • Ziek! Volgens mij staat Gregs er wel 2 keer in, als "GGWP Gregs" en gewoon "Gregs". "TTT-Peeko" is dezelfde persoon als "TTT.Neko" (Peeko is de nieuwe tag).

Geweldig werk!
  • De Ranking is net bijgewerkt met alle opmerkingen van iedereen.
  • waarom ben ik er nu uitgegooid? :(
  • dat komt doordat Avalon X er 2 keer was geimporteerd waardoor jij 6 matches had gespeeld.
    (vereiste om in de ranking te komen)
    Doordat ik 1x Avalon X eruit heb gehaald heb jij nog maar 4 Matches gespeeld.

Ik zie net alleen dat er ook een speler is die luigi heet.
    ben jij dat toevallig? alleen matches van avalon VII
    WIN vs Emordnilap
    LOSS vs GGWP| Gregs
    WIN vs Exalador
    LOSS vs Kaak
  • nah, ik heb nog helemaal niks gewonnen in smash 4 :(. ik vond het eerlijk gezegt all raar dat in 6 matches in Avalon's gespeeld had, ik nam aan dat Amateur bracket was inbegrepen.
  • Ranking is bijgewerkt nu is JST 7 toegevoegd aan de ranking
  • Niet dat het veel uitmaakt maar ik sta er ook 2x op, aangezien mijn tag hiervoor Roblicious was xD. Epic staat er ook 2x als Epicc
  • November 2015 aangepast
    Ja sorry ik had een andere tag je mag epicc verwijderen ik hou liever die 71% ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Wijzigingen aangepast.
    Epic heb ik ook samengevoegd en je ben gezakt naar 57%
  • Wordt Counterpick 3 hieraan toegevoegd aangezien er 32 deelnemers waren?
  • I doubt it.
  • Counterpick 3 zal niet aan de ranking worden toegevoegd.
  • Ranking is geupdate.
    er zijn veel "nieuwe" spelers toegevoegd.
    Speelde je de afgelopen toernooien dus met een andere tag laat het even weten zodat ik het kan samenvoegen.
    http://www.byocontroller.nl/ranking/
  • TTT-peeko is tegenwoordig NetG|Peeko,

Daarnaast zijn er twee rivers tegenwoordig. de RiVeR, soms Im~RiVeR haalt meestal goede resultaten, de river meestal iest minder
  • Heb TTT-Peeko Veranderd naar NETG | Peeko. en top 10 character icons toegevoegd.
    Plus nog een paar andere kleine wijzigingen
  • Ik heb in de excel gekeken en daar sta ik 3 keer in. Als Soreru, PS~Soreru en isjeboyGijs. ik weet niet of dat in de ranking zelf ook zo is maar de setcount voor Soreru is gelijk dus denk het wel :P
  • ik zal ze gaan samenvoegen.
    Zal in de loop van de avond worden geupdate!
  • Hoe werkt het puntensysteem eigenlijk? Blijkbaar heb ik bijna evenveel punten als Xonar, die een hoger winpercentage heeft dan ik én meer matches gespeeld heeft dan ik.
  • Ranking is geupdate
    GGWP 6 Heroes is toegevoegd!
  • Ranking geupdate
    NHSmash 2
    Avalon U-III toegevoegd.

Ook staat de oude ranking nog online zodat je kan zien of je hoger of lager zit in de ranking!
  • Hallo,

Smash South VII in heerlen zal deze zondag plaatsvinden met 34 spelers. Wat zijn de mogelijkheden om toe te worden gevoegd aan ranking en hoe werkt dit ?
  • Deze Rankings zijn al super outdated + Niemand is er mee verder aan gegaan. (Misschien later wel)

Ik weet niet precies hoe je bedoelt met de mogelijkheden, maar als het gaat dat je Smash South tourney toe wilt voegen aan/voor de rankings, dat wordt al gezien als een no go.
Log In of Registreer om te reageren.