Custom SSB GIFs op verzoek!

January 2016 aangepast in Off-topic
Hee,

Ik maak graag animaties, normaal gesproken doe ik dat met sprites (animaties uit 2d-games geplukt). Maar ik oefen ook wat met getekende shit. En op dit moment doe ik voor de gein, kleine GIF loops van lui die in smash bros zitten. En ik doe er een stuk of vier op verzoek.
Dus hier is de deal: Noem een character die in smash zit, en wat ie in 3 seconde kan doen (hou het wel simpel).

Hier een voorbeeld van Link die zn zwaard likt:
83a19869c9b773b01f9556f815e2d473

Dus wil jij een kleine shitty cartoon zien van je favoriete smash-bro? Lamaar horen dan.

Reacties

• Als je iets met Fox' up B (ook wel bekend als FIYAA) zou kunnen maken zou dat echt geweldig zijn.
  • Met een Barrelroll:

396988_guidodinho_barrel-roll.gif
  • Hahaha geniaal :D
  • anything with Ness o3o
  • January 2016 aangepast
    Purple Toon Link op Red Yoshi's rug? Plz thanx :D
  • Roy zijn side taunt animatie? leuke animaties though :P
  • Sorry dat het even duurde. Maar in mijn verdediging, solliciteren is stom XD
    Wat heeft die jongen toch met Lucas gedaan waardoor het brand wanneer hij plast? :p
    398847_guidodinho_pt-fire.gif
    Leek me een goed idee om maar eens wat lijnen te tekenen en losse stukjes te bewegen. Frame-by-frame kost te veel moeite.

Hierna zijn de paarse Link en rode yoshi aan de beurt. En zal ff moete checke wat die taunt van Roy is. Vond hem niet de moeite waard om te halen als dlc (speel al nauwlijks met Marth en de Marth met tieten). Heb alleen Mewto gehaald :(
  • Voor wie het boeiend vindt (vind zelf wel geinig om dr bij te zetten). Hier begon ik mee.
    9f60abcf88f1c9a647988307ab580f97
  • XD great stuff!!!!!!!!
  • Dude je gifs zijn echt geweldig :)
  • January 2016 aangepast
    Thanks ;)
    Ik hoop ooit met dit soort geklooi mn brood te kunnen verdienen. Maar dan kan ik beter wat bekendheid hebben en ze op hoger tempo maken.
    En als ik genoeg van deze maak is er vast een kans dat eentje een bekende meme wordt XD
  • January 2016 aangepast
    Dit is een beetje vals spelen maar vond et wel nice gelukt. Nam een paar snapshots met m'n 2DS (die derde D vond ik niet zo belangrijk bij aankoop) als voorbeeld voor het tekenen. En ik kwam er achter dat de snapshots als jpegs op het SD-kaartje worden opgeslagen. Dus de twee snaps uitgeknipt, een beetje wiggle in die jiggle gooien en BAM! Nieuwe gif. Heb em twee keer opgeslagen, want ik bleef er een irritant randje omheen houden (vanwege de achtergrond kleur waar ik mee werk) dus eentje voor als het met een lichte of witte achtergrond word geplaatst, en de andere voor een donkere/zwarte.

008044315a8999c104282aa7cc60a1e7

cd50d1dba685c3676643cf9098170571

Eigenlijk was dit het idee, maar......luiheid:

f90d7d9097521dc9ffb2efe44e9d28da
Log In of Registreer om te reageren.