SmashFest 19 Maart 2016 Melee Smash 4 (UPDATE FOR NEXT ONE)

March 2016 aangepast in Smashfests
Hallo,

ik heb een paar maanden geleden een voorstel gedaan hier en het is redelijk goed verlopen, het is dus tijd om de datum tijd personen enzovoort te laten weten

Datum: 19 Maart 2016

Locatie: Van Heemstraweg 74 6645kj Winssen (in de buurt van Nijmegen en Wijchen)

Games: Melee en Smash 4 (sorry dat PM er niet is, ik wil wel maar we hebben redelijk weinig plek)

Onkosten vergoeding voor eten en drinken: 6 euro, ik weet dat er normaal niet om geld word gevraagd. maar er zit niet eens een snackbar in de buurt, dus zorgen we ervoor dat er hier eten en drinken is. (betalen bij aankomst)

Aantal Mensen: 16 mensen (8 voor Sm4sh en 8 Voor Melee, als 1 van de 2 niet vol komt kan hij bij de anderen worden aan gevuld, een week van te voren word er aangekondigd als er mensen extra voor een ander spel komen)
als er niet genoeg setups zijn kan het zijn dat het aantal mensen kan afnemen (2 per setup)

Zet er bij voor welken je komt A.U.B.

Tijd: je kan vanaf 12 uur komen en tot 10 uur blijven
Van 12:00 tot 22:00

Nog heel even als laatste, als hier genoeg belangstelling voor is kan het zijn dat de volgende geen Smashfest is maar een tournament

-TNTBlowzUp

Mensen Die Komen
Sm4sh:
1. TNTBlowzUp: Wiiu, Gamecube en 2 crt's en 1 tv
2. Tatuman
3. Hightec: (kan wiiu meenemen)
4. Plakband0: Wiiu en TV
5. jean891
6. DoodleDork (Doet mee aan beiden spellen)
7. Leon
8. _Fang
9.

Melee:
1. Pochiko: Gamecube (doet mee aan beiden spellen) ((neemt als het nodig is nog een wii mee))
2. Mojay123
3. Da Man (doet mee aan beiden spellen)
4. Atlas
5. Bureaucraat: neemt crt mee (kan indien Gamecube meenemen)
6. Rabbitalex
7. Vriend van Da Man
8.

Dik Gedrukt is komt of hoogstwaarschijnlijk

Geïnteresseerd maar nog niet zeker:
Era

Edit 1: Fein dat er mensen kunen komen :D ben echt blij met het interesse! Maar we hebben nu 2 gamecubes 1 wiiu en 2 tv's is niet erg want we hebben 8 player smash (desnoods) en om en oms en king of the hill, maar het zou fein zijn als er wat meer zouden kunnen komen, al is het aleen een TV is het al goed

Edit 2: Datum is verandert naar 12 Maart I.V.M. Avalon M III, als het voor veel mensen uit komt dan zouden we desnoods hem nog 1 week verzetten

Edit 3: ik heb de intree verhoogt naar 6 euro om beter uit te komen met de kosten

Edit 4:
Melee: we hebben zat GameCubes, maar we hebben maar 3 CRT's... zouden er mensen er a.u.b er 1 mee kunnen nemen? ik weet dat het lastig kan zijn maar met 3 complete set-ups komen we niet echt ver (tenzei jullie graag teams, King of the hill of rotation doen)

Edit 5: real quick... datum word binnenkort weer verandert in verbant met een opendag van een vervolg opleiding waar ik heen ga, er waren er 2 maar de 1ste datum kan ik niet gaan, hoogst waarschijnlijk verandert de datum naar 27 Februarie

en voor setups ... als we nog 1 TV en 1 CRT hebben zijn we compleet

Edit 6:Mensen kunnen niet op 27 Februarie, dus wat denken jullie van 19 maart? ik weet dat die anderen beter uit komt voor de Melee mensen (I.V.M. Avalon M III) maar ik ken echt niks missen, ik heb bijna alles compleet. ik wil dit graag bespreken voor dat ik de datum set, het handigste lijkt me discord: https://discord.gg/0nWtQNuGTyOaXk4H
(Link is gefixt)

Hallo,

het was super goed gegaan, ben er echt blij mee! voor de volgende keer is er wel 1 probleem... ik heb mijn duim gebroken en moet 6 weken in het gips, dus wat ik zei over de mei vakantie... duurd iets langer. volgende keer will ik er een small tournamentje aan vast maken en in de poll kan je stemmen of we het gaan doen en hoeveel inzet er word gebruikt. ik hoop dat jullie de volgende keer weer komen

-TNTBlowzUp
  1. willen jullie dat er een klein tournamentje is (waar je dan extra voor moet betalen ALS je meedoet)5 stemmen
    1. Ja
      100.00%
    2. Nee
        0.00%
  2. hoeveel moet de inzet dan zijn als het doen?5 stemmen
    1. €2
      20.00%
    2. €3
      80.00%

Reacties

• January 2016 aangepast
    Yo ik vind het een geweldig idee zie je op 5 maart en ik breng wel 4 euro wiiu
  • Ik kom waarschijnlijk ook wel
    Als ik kom doe ik mee met beide spellen en neem ik een gc mee
  • En ik kom ook! Ik breng mijn Wii U mee en ook €4! Zet me maar bij Sm4sh neer.
  • ik ben zeker aanwezig voor een potje Sm4sh
  • zet mij bij melee
  • January 2016 aangepast
    Is er nog ruimte bij Sm4sh voor een scrub die nog nooit een Smashfest heeft bijgewoond?
    Ik kan mijn 3DS meenemen als controller, maar verder heb ik helaas niet veel te bieden. Also, zijn er al start- en eind-tijden bekend? Volgens 9292 zou ik ongeveer 2.5 uur onderweg zijn, haha.
  • _Fang dit is ook mn eerste keer dus we kunnen samen noob zijn :D
  • geinteresseert maar voetbalwedstrijd en/of familieweekend staan mogelijk in de weg
  • January 2016 aangepast
    Is er nog ruimte bij Sm4sh voor een scrub die nog nooit een Smashfest heeft bijgewoond?

Umm om eerlijk te zijn... ben ik ook nog nooit bij een smash fest geweest... X_X

En ook die van jean891, dus je bent definitief niet aleen hier xD
  • start- en eind-tijden bekend?
    start tijd is 12 uur, naar huis zou max wel om 10 uur zijn (22:00)
  • Ik heb nog 3 controlers voor mensen die er een geen hebben
  • January 2016 aangepast
    doe mee bij melee en sm4sh, jammer dat er geen pm is
  • In smash 4
  • + TV + Wii U trouwens
  • Als het nodig is neem ik nog wel een wii mee voor pm / melee

Ik weet alleen niet of ik kan komen want het zou kunnen zijn dat ik mijn schouder moet laten genezen na mn operatie
  • Pochiko, als je niet komt laat het a.u.b van te voren weten
  • Zet mij maar bij beide games. (Als dit niet mogelijk is doe dan maar melee)
  • Mijn broertje en ik melden ons ook aan voor melee, indien nodig kunnen we een GameCube meenemen.

Ik: Bureaucraat
    Hij: Rabbitalex
  • Ik doe wel mee met sm4sh, ik neem indien nodig ook wel een wii u mee!
  • yo btw avalon m-iii is ook op 5 maart, dus is misschien handiger om een week eerder of later te doen
  • in voor melee als het verplaatst kan worden ivm avalon m3
  • yo btw avalon m-iii is ook op 5 maart, dus is misschien handiger om een week eerder of later te doen
    Bedankt voor het zeggen, ik ga even kijken welke datum het dan word
  • Hallo is t nog mogelijk om mij bij Melee neer te zetten.
  • wtf Lars je komt helemaal niet uit NIjmegen
  • hij crasht bij mij
  • ik ben ook wel in voor wat melee
  • Kan waarschijnlijk wel een kleine CRT meenemen
  • Is er nog plek over voor sm4sh?
    Ik heb nog nooit een smashfest bijgewoond maar zal dat wel graag willen :)
    Tevens kan ik nog een complete setup meenemen(wii u + tv + ngc adapter)
  • @seo
    Dat klopt, maar ik kan waarschijnlijk overnachten bij halzyn en dan smashen op dat fest de dag erna.
  • Ooh is het naar 27 februari gewijzigd? Dan kom ik me afmelden want 27 februari dan kan ik niet.
  • oh ik kan dan ook niet komen.
    27 februari is te vroeg na mijn operatie
  • Helaas heb ik op de 27e familiezaken D:
    Moet me helaas hierbij dan afmelden, sorry!
  • nou, dan doen we een andere datum, mischien is het het handigst als we dit ff bespreken want ik kan geen Wiiu en Gamecube missen. dus wat denken jullie van de datum 19 Maart?
  • 19 maart komt voor mij goed uit
  • Staat 19 maart nu vast als datum? Er moet even een knoop worden doorgehakt
  • er is NHSmash en 1 in zwollen dus ik was al ff aan het wachten of ik afmeldingen kreeg. maar ik kan nu zeggen (omdat niemand zich heeft afgemeld) dat het door definitief op 19 maart door gaat
  • er is 1 ding, we komen 1 TV en CRT tekort, ik kan mischien een TV regelen maar CRT gaat niet lukken, iedereen die iets heeft aangeboden om mee te nemen neem het A.U.B. mee, als er iemand een CRT mee kan nemen zeg het dan. voor Pochiko: je hoeft voor nu aleen de gamecube mee te nemen zolang er geen crt is. als er een crt is regel ik dat er iemand komt met een melee en een memorie card
  • ik meld me wel af vanwege nh smash
  • ik flake
  • March 2016 aangepast
    Ik flake ook dan
  • lmao holy shit
    Nou ik ben nog wel gewoon van plan om te komen, voor wat dat waard is.
  • @_Fang er komen (met jou erbij) zoiezo 4 mensen, heb gevraagt aan de rest om door te geven of ze komen I.V.M. 3 tournaments die op die dag zijn (2 Sm4sh, 1 Melee) dus het komt wel goed. we hebben niet veel mensen nodig om het gezellig te maken :D
  • Ik kom ook alsnog.
  • March 2016 aangepast
    Nog niet gemeld, ik neem ook een GameCube adapter en mn eigen GC controller mee.

(Also, de laatste patch, nerfs voor bayonetta, cloud en corrin, finally.)
  • March 2016 aangepast
    @_fang tenzij je ook een tv mee kan nemen, neem dan alleen maar de adaptor mee want heb 3 tv's 2 wiiu's en 1 Gamecube (zover ik nu weet dat zeker komen en kunnen gebruiken)
  • ik km ook nog gewoon gezellig, laat me weten of het nodig is om nog die wii u mee te nemen
  • @HighTec als je niks meer van mij hoort niet, maar als er nog iemand een TV mee zou kunnen nemen dan zou het fijn zijn en zal ik het je laten weten dat je hem mee kan nemen :)

• dit is wel een mooie samenvatting
  • March 2016 aangepast
    Jammer dat ik er niet bij aanwezig kon zijn, hopelijk verliep het goed?
Log In of Registreer om te reageren.