SmashFest Winssen: 1 Mei 2016 Melee, Smash 4 en mischien PM (Gelderland)

April 2016 aangepast in Smashfests
Hallo,

Het ging heel goed de vorige keer en toen mensen weg gingen werd er enthousiast aan mij gevraagt waneer de volgende is... nou hier is het! met een paar kleine veranderingen door sugesties van iedereen die aanwezig was! om te beginnen hebben we voor de fun een klein tournamentje gedaan, dit was heel last minute en heel erg slordig, maar nu gaan we het goed van te voren regelen! en komt er ook een kleine inzet van €3 per spel! je mag aan Sm4sh en Melee mee doen, we gaan ze niet allenbij te gelijk doen omdat dit voor mij ook de eerste keer is dat ik een bracket maak en organiseer, dus graag van te voren ook opgeven of je voor 1 of allebij meedoet! gaat er iets mis of ziet de bracket er niet eerlijk uit... featback is altijd welkom! er is een kleine kans dat het niet doorgaat, en dat komt omdat ik nu in het gips zit. ik mag er hoogstwaarschijnlijk 26 April uit en al mag ik dat niet wil ik dit nogsteeds doen! maar het kan altijd zijn dat ik het daardoor moet afblazen en ik laat het gelijk weten als ik het zelf ook weet. brackets en een bericht dat het door gaat zullen op de zelfde dag (of de dag erna) verschijnen zodat er nog dingen omgewisselt kunnen worden als het moet.

Datum: Zondag 1 Mei 2016

Locatie: Van Heemstraweg 74 6645kj Winssen (in de buurt van Nijmegen en Wijchen)

Games: Melee en Smash 4, PM is wel aanwezig maar er is een kans dat het niet gespeelt word

Inzet: doe je niet mee met de tournament betaal je niks, doe je mee met eentje betaal je €3 en doe je mee met bijde betaal je €6 (1ste plaats krijgt 75% en 2de plaats krijgt 25% omdat er niet veel inzet zal zijn)
Onkosten vergoeding voor eten en drinken: 6 euro, ik weet dat er normaal niet om geld word gevraagd. maar er zit niet eens een snackbar in de buurt, dus zorgen we ervoor dat er hier eten en drinken is. (betalen bij aankomst)

Aantal Mensen: 16 mensen (8 voor Sm4sh en 8 Voor Melee, als 1 van de 2 niet vol komt kan hij bij de anderen worden aangevuld, een week van te voren word er aangekondigd als er mensen extra voor een ander spel komen)

Zet er bij voor welk spel je komt A.U.B.

Tijd: je kan vanaf 11 uur komen en tot 10 uur blijven
Van 11:00 tot 22:00

bedankt voor jullie tijd en featback

-TNTBlowzUp

Mensen Die Komen
Sm4sh:

1. TNTBlowzUp: Wiiu, Gamecube en 2 crt's en 1 tv (en mischien een wii)
2. Moonwulf: Wiiu
3. jean891
4. Gijs Online (doet mee aan bijde games)
5. Radicaljet (doet mee aan bijde games)
6. HighTec
7. Dumbfire
8.

Melee:
1. Dopamine: Wii met 20XX en PM en crt (doet mee aan beiden spellen)
2.
3. Nightrain
4. DoodleDork
5. Anti Care: wii met 20xx
6. Cool
7. Hanyuuki
8.PIMP (he doesn't care)

Tournament:
Sm4sh:

1. TNTBlowzUp
2. Dumbfire
3. Moonwulf
4. jean891
5. Radicaljet
6. Gijs Online
7. HighTec
8.

Melee:
1. Dopamine
2. Radicaljet
3. DoodleDork
4. Hanyuuki
5. Gijs Online
6. Anti Care
7. Cool
8. Nightrain
9.

we volgen gewoon de Avalon ruleset
Sm4sh: http://www.avalontournamentseries.nl/rulesets/smash4wiiu/
Melee: http://www.avalontournamentseries.nl/rulesets/melee/

Sm4sh begint om 13:00 en Melee begint weneer Sm4sh is afgelopen

Side Note: we kunnen hiervoor mischien ook een leuke naam bedenken. suggesties zijn welkom!

Sm4sh bracket:
http://challonge.com/Smash_Fest_Winssen_2_Sm4sh
Note: ik heb het ingedeeld zoals ik dacht dat het het eerlijkst was, als er iets niet klopt kan je het zeggen

Melee bracket:
http://challonge.com/Smash_Fest_Winssen_2_Melee
Note: ik ken niemand die op de lijst staat en ik ken de nederlandse melee scene niet... dus ik heb aan een paar mensen gevraagt wat te doen en ik kreeg terug: Randomize it... dus dat heb ik gedaan

Reacties

• April 2016 aangepast
    in melee, for real deze keer. maar dan moet je het wel verzetten, avalon is op 7 mei
  • April 2016 aangepast
    Whooops... dit had ik moeten weten
  • Tel mij beslist ook mee! Ik neem ook m'n Wii U(pdate) mee, maar zal me waarschijnlijk alleen voor Sm4sh inschrijven, heb geen enkele oefening met Melee. Ook kan ik mogelijk voor de groep iets van de snackbar bij mij in de buurt kopen aangezien het met de scooter maar 5 minuten rijden is. Dat misschien een alternatief voor mensen die wat willen bestellen?

Ik verheug me hierop als het door zal gaan!
  • April 2016 aangepast
    Ik wil en kan misschien wel komen, als het me lukt doe graag mee aan beide games ;P
  • ik doe mee ik heb toch niks te doen op 1 mei
  • Ik ben wel weer van de partij bij melee (en het toernooi)
  • weet je zet mij ook op sm4sh
  • Ik heb inetrresse in zowel sm4sh als melee
  • Ik kan wel komen met een maat voor melee.

Anti Care + Cool
  • April 2016 aangepast
    schrijf mij maar in bij sm4sh, ook voor tourney als het nog kan??

laat me weten als ik wat mee moet nemen
  • Ik kan e.v.t wii met 20xx meenemen als het nodig is
  • ik neem de gamecube adapter voor de wii u
  • In Sm4sh
  • Ik heb interesse om te komen voor melee maar het melee tournament begint pas na smash4 las ik. Wat moet ik mezelf daarbij voorstellen want een tournament na 3/4 uur blijf ik liever voor thuis
  • April 2016 aangepast
    Ik heb interesse om te komen voor melee maar het melee tournament begint pas na smash4 las ik. Wat moet ik mezelf daarbij voorstellen want een tournament na 3/4 uur blijf ik liever voor thuis

al weet ik niet hoelang het duurd, het is een smash fest met een mini tournament, ik kan het desnoods tegelijkertijd doen maar dan zal ik wel wat hulp nodig hebben want ik heb nog nooit zoiets georganiseerd. en het is een kleine bracket dus duurt nooit heel lang @Hanyuuki
  • Heb ook een gamecube met alles unlocked die mee zou kunnen maar volgens mij is er meer behoefte aan TV's?
  • dit is zoeizo me eerste smash toernooi vraagje betaal ik bijde games ???
  • Oh juist, ik had heel even niet door dat het over een smashfest ging. Ik zal kijken of ik moet werken die dag anders kom ik wss wel.
  • krijg net te horen dat ik naar een verassingsfeest moet van familie (voor een ander lid in de familie), sorry kan dus helaas niet komen :(
Log In of Registreer om te reageren.