INSCHRIJVING SLUIT 18 JULI - Hyperfocus in Groningen | Melee | Project M | Sm4sh CAP: 150 spelers

July 2016 aangepast in Toernooien
Hyperfocus

!!! HET HYPERFOCUS TOERNOOI IS VERSCHOVEN NAAR 23 JULI VANWEGE EVO, DAT GEHOUDEN WORDT IN HET WEEKEND VAN ONZE OUDE DATUM. MOCHT ER EEN PROBLEEM VOOR JE ZIJN MET DE NIEUWE DATUM, KAN JE ONS EEN MAILTJE STUREN OP:
HYPERFOCUSFGC@GMAIL.COM EN KAN JE JE GELD TERUGGESTUURD KRIJGEN. !!!

Datum: Zaterdag 23 Juli 2016
Venue: Backbone050
Adres: Travertijnstraat 12, 9743 SZ Groningen
Games : Melee + Doubles || Smash 4 + Doubles || Project M + Doubles

MAX voor 4 toernooien inschrijven en 2 verschillende games ( Bijvoorbeeld: Melee Singles + Doubles en Project M Singles + Doubles)

INSCHRIJVING SLUIT 18 JULI

Venue Cap: 150 mensen
FB Event: https://facebook.com/events/1063073103745809/

Hoe kom ik er ?
Vanaf Groningen CS neem je lijn 6 of lijn 35. Uitstappen bij Halte Metaallaan of Travertijnstraat.

https://goo.gl/maps/YGAS36NQuL52

Rulesets
https://hyperfocusfgc.nl/rules/

Email: HyperfocusFGC@Gmail.com

Stream: Wordt nog geboekt

HUISREGELS!
Het is een heel groot gebouw en en niet alles is toegankelijk voor ons. Wij hebben uitsluitend de Aula tot onze beschikking. Er wonen mensen in het gebouw, in de ruimtes naast de aula, dus veroorzaak a.u.b. geen overlast.
Geen overmatig alcohol gebruik. Eten en drinken is in de buurt te halen. Er zit een klein winkelcentrum een straat verder op met een Aldi, AH en een snackbar. Meld het aan een TO als je weggaat, zodat de bracket niet vastloopt.
Voor de mensen die smoken(andere dingen dan sigaretten) zorg ervoor dat dit niet binnen wordt voorbereidt en nuttig dit a.u.b niet op het plein. We geven buiten een klein stukje gebied vrij om als rokersruimte te fungeren.
Alvast bedankt!

Schema Let op kan aangepast worden
10:00 Zaal gaat open
12:00 Doubles
14:00 Singles

om 22:00 moet de zaal ontruimd zijn. Om 23:00 moeten wij de venue hebben opgeruimd.

KOSTENPLAATJE
Venue kosten
STANDAARD Venuekosten: € 10,-
Spectator: €5,-

Pot kosten:
Sm4sh: € 5,-
Sm4sh teams : € 5,- PP (€10,- per team)

Melee singles : € 5,-
Melee teams : € 5,- PP (€10,- per team)

PM singles :€ 5,-
PM teams :€ 5,-PP (€10,- per team)

INSCHRIJVING SLUIT 18 JULI

Kortingen
1 euro korting voor het meenemen van een LCD Scherm+HDMI/ CRT TV / Gamecube / Wii.
3 euro korting voor het meenemen van een Wii U
Je krijgt de korting terug op locatie, mits het gebruikt gaat worden. Anders mag het nog gebruikt worden als Friendlies setup (mits er ruimte beschikbaar is)
TIP: Geef bij het inschrijven aan dat je een setup meeneemt en houd je hier ook aan.
Spoiler:

Prijzenpot
Payout % (Wordt vastgesteld als early bird sluit)

Er zijn setups nodig. Neem deze absoluut mee!

Wij updaten deze post naarmate er iets te updaten valt.
Mail gerust met vragen =)

Inschrijving: goo.gl/forms/KSKMshvg4v
Betaling: Overmaken naar
J. Delger
NL48 RABO 0110171888

Vermeld je Tag bij het overmaken, met codewoord FOCUS (dan kunnen wij de overschrijving makkelijker vinden)
BIJVOORBEELD: " FOCUS Mew2King"

Je betaling geldt als bevestiging dat je meedoet aan het toernooi , volgens je inschrijving en dat je het eens bent met de opgegeven ruleset en huisregels.

Welkom in Groningen, yo!

Update:

De Trailer:

Reacties

• PM-doubles maybe?
  • Ah chill, eindelijk ook iets in het noorden van NL
  • Hype! Leuk dat er nog zon grote tourney gaat komen naast Avalon
  • fucking groningen! hype!
  • muchos los interessas
  • Venue Cap: 150 Lets Go
  • Wie zit er achter dit initiatief en hoeveel ervaring heeft de organisator (organisatoren?) met hosten? Ik vermoed dat veel mensen niet zoveel weten van de scene in Groningen.
  • De scene in Groningen is vrij jong. Op het moment hebben we al een jaar lang consistente monthlies gaande.
    We organiseren dit toernooi met circa tien mensen, al is het wel onze eerste keer dat we een toernooi van deze schaal op proberen te zetten.

We vragen en waarderen ook zoveel mogelijk tips/advies, zodat we dit goed kunnen voorbereiden.
  • Ik wist niet dat er monthlies zo dicht bij huis waren. Is er ergens waar ik meer informatie kan vinden? Ik zou wel graag een van deze monthlies bij willen wonen. En ik ben zeker van de partij voor dit event!
  • Every last saturday of the month we have the monthlies in groningen. You can get info and a notification at this fb page @DoodleDork https://www.facebook.com/groups/HyperfocusFightingGameCommunity/
  • alleen prereg?
  • !!! HET HYPERFOCUS TOERNOOI IS VERSCHOVEN NAAR 23 JULI VANWEGE EVO, DAT GEHOUDEN WORDT IN HET WEEKEND VAN ONZE OUDE DATUM. MOCHT ER EEN PROBLEEM VOOR JE ZIJN MET DE NIEUWE DATUM, KAN JE ONS EEN MAILTJE STUREN OP:
    HYPERFOCUSFGC@GMAIL.COM EN KAN JE JE GELD TERUGGESTUURD KRIJGEN. !!!
  • Hallo, ik ben een beetje in de war, ik zou me graag willen opgeven voor pm singles maar ik weet niet hoeveel ik in totaal met alles moet betalen en of ik zelf een wii stick of gamecube controller mee moet nemen, als iemand dat wel weet wil die dan een antwoord sture?
  • June 2016 aangepast
    @lennynn234 Je betaalt 7,50 euro voor het pand standaard TOT EN MET 15 JUNI; Hierna word het 10 euro en dan +5 euro voor elk evenement waaraan je meedoet. Je betaalt dus in totaal 12,50 euro als je alleen meedoet aan PM singles EN jezelf inschrijft VÓÓR 15 juni. Hierna wordt het 10 + 5 = 15 euro.

Het is een (Ongeschreven?) regel dat je zelf een controller meeneemt voor het toernooi. Een gamecube controller is gewest volgens mij gezien deze niet hoeft te synchen met een wii maar neem de controller mee waarmee je het beste speelt.
  • @Hannuki bedankt voor de info maar ik had al een mail gestuurd, maar helaas kan ik niet( ik ben tussen de 14-17 jaar oud dus ik kan zelf niet kiezen. Ik kan dus niet mee doen omdat mijn ouders niet willen dat ik er meer dan €5,- aan uit geef dus doordat de venue erbij komt kan ik niet mee doen. Maar er zouden wel meer melee project m en smash4 toernooien in groningen moeten organiseren!
  • * €7,50- max
  • Hallo mensen, zijn er ook mensen die nog niet volwassen zijn en mee doen? zo ja willen die dan even reageren? ik ben daar eigenlijk wel benieuwd naar want dat zou wel fijn zijn om te weten :)>-
  • June 2016 aangepast
    @lennynn234 Defineer volwassen? Als in, iedereen on de 20 of de 18?
  • @lennynn234 Wij hosten elke maand een monthly bij Jimmy's in Groningen (Herestraat 100) - deze is altijd de laatste zaterdag van de maand. Hier zijn de entree kosten aanzienlijk lager: je betaalt 2 euro voor de venue en 1 euro per spel waar je aan mee doet (Melee, PM en SM4SH). Deze maand is de monthly een Doubles editie (normaal is het alleen singles).

Dus er zijn wel vaker events waar je aan mee kan doen als je niet bij het grote event op 23 juli kan zijn!

Over het algemeen zijn bijna alle spelers wel rond de 18 jaar oud of daarboven, maar soms zijn er ook iets jongere spelers.

• Bedankt @Hyperfocus_Groningen, waar moet je je voor die toernooien opgeven?
  • @Lennynn234 Via deze website kan je informatie vinden en is het duidelijk hoe je je in moet schrijven.
    https://hyperfocusfgc.nl/monthlies/

• June 2016 aangepast
    Het was op fb al ergens gezegd maar post het hier ook wel even. Brabant is coming.

Niels
    Pim
    Mike
    Sander
    Joost
    Jeffrey
  • Het zou fijn zijn als er een bevestigingsmail is na het betalen.
  • Bevestigingsmailtjes gaan handmatig, dus het kan misschien een korte tijd duren voordat je deze ontvangt =)
  • k thnx. heb het ontvangen
  • ik wacht ook nog op een bevestigingsmail :|
  • Ik heb voor handdoekie en mezelf betaald maar nog geen bevestigingmailtje gehad.

whatuuuup.
  • Super amazing tourney, heb me echt vermaakt
Log In of Registreer om te reageren.