GRAND MASTER SMASH I TOERNOOI 2016 Arnhem (17-07-16)- Gamecafe The Escapist- 1e prijs 250 Euro!

July 2016 aangepast in Toernooien
The Escapist GrandMaster Smash I Tournament

tesc16-8.jpg

tesc10-1.jpg

Hallo allemaal,

Wij zijn van The Escapist, een nieuwe gamecafe in het centrum van Arnhem! Wij willen onze voorliefde voor games, en dus zeker ook SuperSmashBros delen met jullie in een unieke en super gezellige gamersomgeving. Wij organiseren nu onze eerste echte officiele
SuperSmashBros(4) toernooi en hopen dat Smashers op deze website willen deelnemen hieraan! Kijk op onze website theescapistcafe.nl voor meer informatie!

Info:

Datum: Zondag 17 Juli 2016
Tijdstip: 13.00 uuur
Venue: The Escapist
Adres: Klarestraat 35 Arnhem
Website: theescapistcafe.nl
Game || SuperSmashBros 4 Singles ||
Cap: 32 Spelers

Inschrijving

Pre- online registering
Via het inschrijfformulier op onze website of gewoon via een email naar
the.escapist026@gmail.com. De inschrijving kan tot 24 uur voor aanvang van het toernooi!

Rule set Smash 4

2 Stocks
Best of 3 sets
6 Minuten
Custom moves zijn banned.
Alle items zijn banned.
Alle equipment is banned.
Mii’s zijn legal met hun standaard eigenschappen
Alle DLC is toegestaan
10 euro p.p. ( Incl. gratis drankje)

Prijzengeld

1e prijs: 250 Euro+ The Escapist Globe Card
2e prijs: Surprise gift + The Level UP Card
3e prijs: The Escapist Foodticket t.w.v. 25 euro

Stage List Singles

Final Destination
Battlefield
Smashville
Town and City
(Alle andere Omega stages toegestaan)

Set Format

Tegenstanders kiezen hun character voor de eerste match
Rock-paper-scissors voor keuze eerste stage
De winnaar van de vorige match mag een stage bannen

Algemene Regels

Geen items.
Pauze is niet toegestaan.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je controller.
Een actie die de game negatief kan beïnvloeden (zoals freezing, character bugs, game reset, etc.) zal als resultaat hebben dat de speler die de actie heeft uitgevoerd een match moet opgeven. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen character en het effect van de acties die uitgevoerd worden.
Stalling is geband. Definitie van stalling: Het opzettelijk vermijden van enig conflict, zodat de game onspeelbaar wordt. Wegrennen van een tegenstander om een betere positie te verkrijgen is niet stalling.
No coaching request: Wanneer je tegenstander wordt gecoacht, kan je erom vragen om dit te staken, en dat moet dan geaccepteerd worden. Dit geldt alleen voor coaching tijdens de matches, en niet tussen de matches in.

Gelijkstand Oplossen
Wanneer een game eindigt in een time-out, wordt de winnaar besloten op basis van stock en percentage. Sudden Death mag in geen enkel geval gespeeld worden.
Wanneer de percentages even hoog zijn of de spelers tegelijk hun stock verliezen, wordt er een 1 stock, 3 minuten, zelfde character en zelfde stage overtime match gespeeld.

(Een deel van deze regels zijn overgenomen van andere toernooien (op deze site), aangezien wij de standaard respecteren).

tescsmashtournamentbracket32plyrs.png

Reacties

• Interesting. Is dit zonder online pre-registration?
  • June 2016 aangepast
    Goede vraag Paint. De bedoeling is dat dit met online registering gaat! Ik heb het meteen even gewijzigd in ge aangekondiging Dit kan via het inschrijfformulier op onze website of gewoon via een naar the.escapist026@gmail.com. De inschrijving kan tot 24 uur voor aanvang van het toernooi!
  • Misschien niet zo'n gepaste vraag maar ik ga 'm toch stellen.

Waarom 2 stocks en geen 3 stocks?
  • De reden voor 2 stocks is tijdsgerelateerd. Wij willen mininmaal 32 spelers en 3 stocks duurt gemiddeld gewoon langer en dat past niet in onze tijdsplanning. In de toekomst op andere toernooien gaan we ook met 3 stocks spelen.
  • Ooh zo. Maargoed, ik heb jullie een mail gestuurd. Zouden jullie 't even kunnen checken?
  • Wij hebben al verschillende inschrijvingen binnen Tatuman! ik weet niet onder welke naam je deze email hebt gestuurd, maar alle emails tot dit tijdstip zijn beantwoord.
  • June 2016 aangepast
    AIGHT! Ik kom zoiezo! is de eerste toernooi dat lekker dicht bij is in best langen tijd... DANKJEWEL SENPAI! ^:)^
  • Tof dat je komt TNTBlowzUp! Wel even inschrijven via email of inschrijfformulier op onze website!

• Heb een mail gestuurd met formulier

Zou graag mee willen doen
  • July 2016 aangepast
    Beste Smashers,

We zijn nog op zoek naar zeker 10 spelers voor ons Smash toernooi van aanstaande Zondag

• Het toernooi zondag toch of vergis ik mij?

Hoor het graag het smash bros toernooi
  • Neehoor, je hebt gelijk! Zondag is D-day. Beetje hectisch aan onze kant!
  • Nog even snel geregistreerd, hopelijk was ik niet te laat. Zie jullie zondag!
  • Zoals ik het heb begrepen is het 'pay at the door' toch? (Oftewel entry geld ter plekke contant betalen)
  • @ MultiMrGi

Inschrijving is binnen! Tot morgenmiddag !

@ Paint

Inderdaad, Pay at the door, maar het ook geen probleem als je het liever wilt overmaken, op onze rekeningnummer, deze staat op onze website.
  • Beste Smashers,

Nog even ter info de uitslagen van onze geslaagde 1e GrandMasterSmash toernooi !
    Ongeveer 20 Smashers aanwezig, waarvan er 14 deelnamen aan het toernooi.
    Het niveau was goed en de sfeer was gezellig. Precies de bedoeling van onze onderneming!

De top 3 is al volgt:

3e plaats: TNTBlowzUp
    2e plaats: Tatuman
    1e plaats: River

De prijzen voor de 3e en 2e plaats zijn onderweg!

Wij bedanken een ieder voor zijn komst en hopen jullie terug te zien op GrandMasterSmash II
    De aankondiging daarvon volgt snel!
Log In of Registreer om te reageren.