Smash4 Toernooien The Escapist Arnhem 25/09/2016 en 16/10/2016

September 2016 aangepast in Toernooien
Hallo allemaal,

Op 25 september 2016 en 16 Oktober 2016 organiseren we weer SSB4 toernooien bij The Escapist in Arnhem. Lijkt het je leuk om mee te doen? Schrijf je dan in via onze website of the.escapist026@gmail.com

13131786_820309681408201_1345293379637179600_o.jpg

Info:

Datum: Zondag 25 September 2016 / Zondag 16 Oktober 2016
Tijdstip: 15.00 uuur
Venue: The Escapist
Adres: Klarestraat 35 Arnhem
Website: theescapistcafe.nl
Game || SuperSmashBros 4 Singles ||
Cap: 32 Spelers

Inschrijving
Inschrijfgeld is 10 euro, hiervan gaat 7,50 naar de prijzenpot. Bij inschrijving krijg je een consumptiebon.
Pre- online registering
Via het inschrijfformulier op onze website of gewoon via een email naar
the.escapist026@gmail.com. De inschrijving kan tot 24 uur voor aanvang van het toernooi!

Rule set Smash 4

2 Stocks
Best of 3 sets
6 Minuten
Custom moves zijn banned.
Alle items zijn banned.
Alle equipment is banned.
Mii’s zijn legal met hun standaard eigenschappen
Alle DLC is toegestaan
10 euro p.p. ( Incl. gratis drankje)

Prijzengeld:

1e prijs: 75% van de totale pot (Bij 16 spelers x € 7,50 x 75% = € 90)
2e prijs: 15% van de totale pot (Bij 16 spelers x € 7,50 x 15% = € 18)
3e prijs: 10% van de totale pot (Bij 16 spelers x € 7,50 x 10% = € 12)

Stage List Singles

Final Destination
Battlefield
Smashville
Town and City
(Alle andere Omega stages toegestaan)

Set Format

Tegenstanders kiezen hun character voor de eerste match
Rock-paper-scissors voor keuze eerste stage
De winnaar van de vorige match mag een stage bannen

Algemene Regels

Geen items.
Pauze is niet toegestaan.
Je bent zelf verantwoordelijk voor je controller.
Een actie die de game negatief kan beïnvloeden (zoals freezing, character bugs, game reset, etc.) zal als resultaat hebben dat de speler die de actie heeft uitgevoerd een match moet opgeven. Je bent zelf verantwoordelijk voor je eigen character en het effect van de acties die uitgevoerd worden.
Stalling is geband. Definitie van stalling: Het opzettelijk vermijden van enig conflict, zodat de game onspeelbaar wordt. Wegrennen van een tegenstander om een betere positie te verkrijgen is niet stalling.
No coaching request: Wanneer je tegenstander wordt gecoacht, kan je erom vragen om dit te staken, en dat moet dan geaccepteerd worden. Dit geldt alleen voor coaching tijdens de matches, en niet tussen de matches in.

Gelijkstand Oplossen
Wanneer een game eindigt in een time-out, wordt de winnaar besloten op basis van stock en percentage. Sudden Death mag in geen enkel geval gespeeld worden.
Wanneer de percentages even hoog zijn of de spelers tegelijk hun stock verliezen, wordt er een 1 stock, 3 minuten, zelfde character en zelfde stage overtime match gespeeld.

(Een deel van deze regels zijn overgenomen van andere toernooien (op deze site), aangezien wij de standaard respecteren).

Reacties

• Zat hier al lang op te wachten!

Is het niet een idee om bi-weeklies te houden? Denk dat er veel animo is voor locals in gelderland
  • ja idd ik en mijn vrienden zouden t leum vinden om weeklies te hebben in brabant/gelderland
  • September 2016 aangepast
    ik zou altijd proberen te komen als het een Bi-Weekly word... maar waarom zijn er geen Counterpick stages (lylat en Duckhunt)? en waar is Dreamland in de neutral stage list
  • Kan iemand me uitleggen hoe dat ding met die Consumptiebon in elkaar zit
  • Beste Yatogami... bij deze de uitleg... De fee is 10 euro. Je krijgt daarvoor een consumptiebon terug waarvoor je een drankje krijgt. Thats all:)
  • oke, bedankt voor uw uitleg
  • ik zou altijd proberen te komen als het een Bi-Weekly word... maar waarom zijn er geen Counterpick stages (lylat en Duckhunt)? en waar is Dreamland in de neutral stage list

Oh wij willen heel graag BI- weeklys doen, tot nu toe nog niet van gekomen, maar vanaf begin oktober staan onze deuren er open voor..Als oa jij dan smasher in de regio wilt optrommelen om hieraan deel te nemen, dan kunnen we samen een mooie nieuwe gelegenheid bieden tot toffe SMASH events! Hou de aankondiging een deze dagen in de gaten! Greets
  • Kan ik een link krijgen naar jullie website?
  • Kan ik een link krijgen naar jullie website?
    http://www.theescapistcafe.nl/tournaments
  • ik hen vorige week een mail gestuurd maar heb nog geen antwoord terug, hopelijk ben ik niet te laat?
Log In of Registreer om te reageren.