Mogelijke bi-weeklies voor Sm4sh in Tilburg

Beste allemaal,

Samen met een vriend ben ik op het idee gekomen om toernooien voor Smash 4 te gaan organiseren in Tilburg.
We hebben namelijk een ontzettend geschikte venue gevonden, die niet alleen goed te bereiken is (op loopafstand van Station Tilburg universiteit), niet alleen veel gratis parkeerplaatsen heeft, maar daarnaast ook nog eens ruimte biedt voor zeker 50 man (als het niet meer is).
Er zijn al wat stappen ondernomen, maar voor we er echt mee verder gaan willen wij graag weten hoeveel animo hier voor is.
We hebben het idee dat de Sm4sh scene in Noord-Brabant nog echt opgebouwd moet worden. Ik dacht aan iets als de bi-weeklies van BYOC in Utrecht, maar dan juist op de weken waarin geen Counterpick is.

We horen het graag van jullie.

Reacties

• De toernooien zouden by the way plaatsvinden op vrijdagavond, we hebben de venue tot onze beschikking van 18:00 tot 00:00.
  • Yo man, leuk idee! Ik weet dat er sowieso al minimaal 11 man uit de buurt zouden komen naar zoiets, namelijk ik (Joey, LuLLo is niet meer), Kodama, Xonar, S1, Soreru, RiVeR, ShuC, ChrisR, Triple Finish, Colin en Thomau5 (en misschien wat anderen die ik vergeet)
    Een tijdje terug werden er biweeklies (friendlies) georganiseerd door Soreru in Oss, maar hij is er mee gestopt vanwege school. Daar kwamen op goede dagen al 8-10 man op af, dus een toernooi zal heel wat meer deelenemers trekken.
    Ik zou zeggen, gooi het even op de SmashNL Facebookpagina, daar krijg je wat meer views :).
  • Yooo goede dingen ik zou ook in zijn af en toe met 1-2 andere man uit amsterdam
  • Ik kan vrijdagavond helaas niet :(
Log In of Registreer om te reageren.