Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

(NOG 2 PLAATSEN) 3 Maart Djoekenborg Smash #1 Nijmegen (Met Crew Battles!)

2 maart aangepast in Toernooien
Hallo.

Ik heb nog een aantal CRT's nodig!

DE BOOT ZIT VOL, INSCHRIJVEN HEEFT GEEN ZIN MEER

Ik ben laatst alweer 21 jaar geworden dus ik woon tegenwoordig in verpleeghuis De Doekenborg. Dit heeft er wel voor gezorgd dat mijn woonruimte wat groter is dan voorheen. Ook heb ik er een oude televisie gevonden die bijzonder goed werkt met Super Smash Bros. Melee uitgebracht in 2011 voor de Nintendo GameCube.

Vrijdag 2 maart om 15:00 sluit de registratie!

Door deze samenloop van omstandigheden heb ik besloten een Smash toernooi te organiseren op 3 maart 2018. Naast felle competitie ben ik ook uit op een pot gezelligheid. Als je mee wilt doen, kun je dat hier aangeven. Er is een Facebook evenement voor contact, housing, spullen, brackets, etc. Laat even weten of je bij het evenement wilt, dan voeg ik je toe.

MYNmHqj.jpg

De locatie is zeer bijzonder:
Er mag binnen alleen geblowd worden, niet gerookt. Wil je toch een peukie roken dan kan dat op het balkon.
Er is een keuken aanwezig, mocht je willen koken (pizza's in de oven gooien).
Er wordt alleen objectief leuke muziek gedraaid (dit is een grapje).
Er is een koelkast beschikbaar voor jouw bier. Het enige toegestane bier is halve liters De Klok. Dit staat simpelweg in mijn sponsorcontract en deze wil ik niet in het geding brengen (dit is absoluut géén grapje).
Er is kosteloze parkeergelegenheid.

Het adres is Aldenhof 3196. Het ligt aan de rand van Nijmegen en er is een snelweg in de buurt dus het is makkelijk te bereiken. Ik ga je echt niet vertellen hoe je er kan komen want dat weet Google Maps of jouw navigatiesysteem veel beter.

Er is een bushalte praktisch voor de deur ("De Doekenborg"). Stel daar je 9292 op in. Vanaf de halte kun je het verzorgingshuis wel zien. Als je bij de grote schuifdeuren komt, bel me even dan doe ik open (0631197968).

De spullen:
Ik heb drie CRT's en twee setups. Overleg even als je wat meeneemt, ik geef je één halve liter De Klok per CRT.

In de zaal is er genoeg ruimte om lol te trappen en kabaal te maken. Echter, op de gangen is dit niet de bedoeling. Houd a.u.b. rekening met de medebewoners.

Tijdsschema (denk ik):
12:00: venue open voor mensen met CRT's/Cubes/Wii's
13:00: venue open voor spelers
15:00: begin doubles
17:00: begin singles
Als beide brackets klaar zijn gaan we over op de puur plezier brackets en crews

Inschrijving voor singles 1v1 (€3,- *alleen in cash op de dag zelf!*)
breket: http://challonge.com/Nimma1v1 laat me weten hoe rigged deze seeding is
1. st0rmetom
2. KingSirWankAlot
3. PT
4. Windje
5. szoltan
6. babso
7. PredatorHenk
8. VonBismarck
9. Destiknee
10. Myr
11. Xephyr
12. SpaceHaze
13. Filiusnox
14. Fout NL
15. Str0mbarm
16. ND-MMA | AmericanJoshDude
17. Yark
18. FreekW
19. Atlas
20. stylo ren
21. Ningildo
22. Jeffrey
23.
24.
25. Veron
26. Renzo
27. CTN
28. birdjesus
29. Viniels
30. Frits
31. Dunkdimmedon
32. Happymealz

Inschrijving voor dubbels 2v2 (€5,- per team *alleen in cash op de dag zelf!*)
breket: http://challonge.com/Nimma2v2 laat me weten hoe rigged deze seeding is
1. st0rmetom + szoltan
2. De Klok™ | Team Halve Liters Gieters
3. PredatorHenk + KingSirWankAlot
4. GamerGrill420 + StealYoMemes69
5. Destiknee + ND-MMA | AmericanJoshDude
6. SpaceHaze + Myr
7. Filiusnox + ZOEKT IEMAND
8. Fout NL + ZOEKT IEMAND
9. Str0mbarm + ZOEKT IEMAND
10. babso + Veron
11. Xephyr + ZOEKT IEMAND
12. Atlas + ZOEKT IEMAND
13. Stylo DiscountAtlas
14. Ningildo + ZOEKT IEMAND
15. Jeffrey + ZOEKT IEMAND
16.
17. CTN + ZOEKT IEMAND
18. Frits + ZOEKT IEMAND
19. Dunkdimmedon + ZOEKT IEMAND
20. Happymealz

Vanwege de groeiende interesse in het evenement komen er geluiden naar voren voor een Crew Battle. Dit vind ik een fan-fucking-tastisch idee!

Vorm een leuk team bestaande uit drie spelers en meld het hier!

Tegen de tijd dat dit evenement plaats vindt zal iedereen al goed en wel onder de verdovende middelen zitten, dus houd dit in je achterhoofd bij het samenstellen van jouw team!

Bijvoorbeeld:
Windje gaat per halve liter De Klok ongeveer 8,36% beter spelen.
PredatorHenk zijn vaardigheden gaan niet merkbaar achteruit bij het gebruik van marihuana.

Inschrijvingen voor 3-man Crew Battle
1. Terrorsquad
2. De Klok™ | Team "De Klok™"
3. De Drie Junks

Inschrijving voor 1-stock-bracket (Hoeveelheid eer wordt nog vastgesteld)
1. st0rmetom
2. PT
3. babso
4. PredatorHenk
5. Windje
6. VonBismarck
7. Destiknee
8. szoltan
9. Myr
10. Xephyr
11. KingSirWankAlot KUT SPELER
12. SpaceHaze
13. Filiusnox
14. Fout NL
15. Str0mbarm
17. Yark
18. FreekW
19. Atlas
20. stylo ren
21. Jeffrey
22.
23.
24. Veron
25. Renzo
26. CTN
27. birdjesus
28. Viniels
29. Frits

Iron Man (2 stocks?) (als er tijd/animo voor is) (Hoeveelheid eer wordt nog vastgesteld)
1. st0rmetom
2. PT
3. babso
4. PredatorHenk
5. Windje
6. VonBismarck
7. Destiknee
8. szoltan
9. Myr
10. Xephyr
11. KingSirWankAlot KUT SPELER
12. SpaceHaze
13. Filiusnox
14. Fout NL
15. Str0mbarm
17. Yark
18. FreekW
19. Atlas
20. stylo ren
21. Jeffrey
22.
23.
24. Veron
25. Renzo
26. CTN
27. birdjesus
28. Viniels
29. Frits

Reacties

• Het Facebook evenement loopt al even dus er zijn al een rits inschrijvingen!
  • 13 februari aangepast
    Yo sign me up voor al die stuff
  • 19 februari aangepast
    uh heel nog steeds wel een beetje interested
  • Top! Ben je ook zodanig geïnteresseerd dat ik je al op kan schrijven?
  • In voor alle singles brackets! ;)
  • Oja, wil ook wel in de fb event
  • Ik wil graag komen, maar moet 99% zeker tot 17:00 werken in Hatert,zijn er daarna nog events?
  • 22 februari aangepast
    We beginnen lekker lui met dubbels in de middag en misschien dat we dan rond 17:00 met singles beginnen. Als jij er iets na vijven bent kun je gewoon meedoen! Daarna doen we de (gratis) brackets als mensen er zin in hebben en als er tijd is. Kortom, er valt nog genoeg te beleven na 5'en!
  • 22 februari aangepast
    Ik heb je in het evenement gegooid, Yark. Wil je niet meedoen met dubbels? Als je geen partner hebt kan ik je op 'ZOEKT IEMAND' zetten en dan kun je iemand zoeken hier of binnen het fb evenement óf op de dag zelf van het toernooi!

Kunnen jullie Cubes/Wiis/CRT's meenemen? Ik heb 7 CRT's en iets meer dan dat aan Melee setups
  • Dit komt in de buurt van Brabant dank levels.
  • Yo ik wil ook wel komen
  • Wel leuk dat er een keertje een toernooi in Nijmegen is.
    Ik kom ook wel opdagen voor singles en misschien doubles.
  • Leuk dat je mee wilt doen! Woon je in de buurt? Zou je een indicatie kunnen geven van je niveau in Melee ivm de seeding? De singles bracket is up to date dus kijk gerust waar je jezelf ongeveer neer zou zetten. Heb je toevallig een CRT om mee te nemen?
  • Dit komt in de buurt van Brabant dank levels.

Nog beter. Overijssel dank levels.
  • Zet me er maar op
  • Top, Jeffrey! Zie mijn reactie op Ningildo. Ik heb dezelfde vragen voor jou over seeding en CRT's.
  • Ik ben de langst nog actieve speler Melee speler (eerste toernooi in 2004). Ik ben niet van plan singles serieus te nemen (ik ga waarschijnlijk m'n main niet gebruiken in singles), dus m'n seeding daarin vind ik niet belangrijk. Het gaat mij vooral om teams, zodra ik zeker weet met wie ik team, kan ik iets zeggen over de seeding ervoor.
    1stock bracket en iron man zet me ook maar bij trouwens.
    En ik kan ook wel een CRT meenemen.
  • Ik (tag: Rabbitalex) en Bureaucraat doen mee met singles, teams, ironman, 1stock bracket en nemen een setup en crt mee
  • Jeffrey, Rabbitalex, bedankt voor jullie interesse. Ik schrijf jullie in. Extra bedankt voor het meenemen van CRT's en setups!
  • Yo, ik doe mee
  • Yo, schrijf mij maar in voor Singles, 1 Stock singles en 2 stock Iron Man (Y)
  • Yo schrijf mij maar in voor singles, doubles (zoekt iemand), single stocks en 2 sock ironman. hypeeee
  • Leuk dat je mee wilt doen! Woon je in de buurt? Zou je een indicatie kunnen geven van je niveau in Melee ivm de seeding? De singles bracket is up to date dus kijk gerust waar je jezelf ongeveer neer zou zetten. Heb je toevallig een CRT om mee te nemen?
    Mja, ik zou zeggen low-mid level ish? Dus seeding maakt op zich niet veel uit. Ik woon in Nijmegen en heb wel een CRT, maar geen auto. En dat is echt een dinosaurus van een tv, dus per bus of fiets gaat dat echt niet lukken. Ik kan wel een Wii meebrengen en een recording setup, als je dat wilt (zo ja, moet jij weten waar je de footage wil uploaden).

• 27 februari aangepast
    Mja, ik zou zeggen low-mid level ish? Dus seeding maakt op zich niet veel uit. Ik woon in Nijmegen en heb wel een CRT, maar geen auto. En dat is echt een dinosaurus van een tv, dus per bus of fiets gaat dat echt niet lukken. Ik kan wel een Wii meebrengen en een recording setup, als je dat wilt (zo ja, moet jij weten waar je de footage wil uploaden).
    Ik kan je CRT met de auto komen ophalen, maar dan moet ik mijn broer even lief aankijken (hij blijft nuchter, ik niet) of hij 'm ook weer terug wil brengen. Ik laat vrijdag wel weten.
    Op dit moment zijn er meer setups dan TV's dus die kun je thuislaten. PT neemt een recording setup mee, dus dat is niet meer nodig. Bedankt voor je aanbod!
  • In voor singles en doubles
  • singles dubs
  • Vanwege ziekte en andere vervelende omstandigheden moeten ik (Rabbitalex) en Bureucraat helaas afzeggen :( Dat betekent dus ook dat er geen extra crt wordt meegenomen, sorry!!
  • Ik zie geen adres staan... waar is dit?
  • Jammer, Rabbitalex! Bedankt voor je berichtje in ieder geval.

Jeffrey, het adres is Aldenhof 3196.
  • Btw, ben ook down voor alle side-events, doubles met A-tom
  • Prima, doet A-tom ook mee met singles?
  • Ik kan je CRT met de auto komen ophalen, maar dan moet ik mijn broer even lief aankijken (hij blijft nuchter, ik niet) of hij 'm ook weer terug wil brengen. Ik laat vrijdag wel weten.
    Op dit moment zijn er meer setups dan TV's dus die kun je thuislaten. PT neemt een recording setup mee, dus dat is niet meer nodig. Bedankt voor je aanbod!
    Ennuh...hoe zit dat nu met de auto?
  • Pm me je adres, morgenochtend kan ik je CRT komen ophalen. Ik dacht dat je ook wel in de Smash Nijmegen whatsappgroep zou zitten maar goed, dat zal wel niet.
  • Ik cancel
Log In of Registreer om te reageren.