Zo. En nu dokken.

March 2009 aangepast in SmashNL
Yes. Het moment waarop jullie allemaal gewacht hebben is hier. Jullie kunnen er nu namelijk op een wel heel makkelijke manier voor zorgen dat SmashNL kan blijven bestaan en dat ik deze site niet in mijn eentje hoef te financieren. De aspirant-publieke omroep van GeenStijl, PowNed, heeft namelijk allerlei ledenwerfacties en één daarvan is het aanmelden van nieuwe leden via je website. Voor elk nieuw lid dat je aanmeldt, krijg je 5,72 terug. Nou is SmashNL natuurlijk niet mijn persoonlijke blog, maar ik ben wel alleenheerser hier ( ;) ) en dus dacht ik 'laat ik de community een plezier doen door ze allemaal lid te maken van PowNed.' Hartstikke leuk, want:
  1. PowNed komt er.
  2. SmashNL krijgt centjes.
  3. Je krijgt toegang tot de exclusieve 'premium compound' van PowNed, waar eigenlijk niets interessants opstaat, maar je kunt wel elitair tegen alle niet-leden doen.

Dus klik op de banner op de frontpage en meld je aan. Wel het lidnummer (referentie) laten staan, anders krijgt SmashNL geen geld terug van PowNed. Ik beloof dat al het geld dat ik op deze manier binnenkrijg binnen de community zal houden, ook als het de kosten van SmashNL overstijgt. Als je dat niet gelooft, dan moet je je niet aanmelden.

Hopelijk gaat het ook nog lukken om de link van SmashNL op de frontpage van GeenStijl te krijgen, zoiets hebben ze al een keer eerder gedaan voor een hoop andere sites. Niet dat ik verwacht dat het veel nieuwe smashers op zal leveren, maar het is wel goed voor de Google-rank.

Tot zover. :ace:

Reacties

• Good shit :biertje: En mij boeit het geen reet als je hier iets aan verdient, het is ook focking veel werk en je hebt het in eerste instantie ook bekostigd :P

Maar als we hier toevallig nog een paar ton mee verdienen stel ik voor dat we er ook een toernooi van houden en ik eis bij deze ook meteen 30.000 euro zodat ik een leuke auto kan kopen :ace:

Wat is powned exact btw? xD
  • Een TV zender die er niet is.
  • Betekent dit ook... hoe meer neppe accounts ik aanmaak, hoe meer geld smashNL krijg? =o
  • Je moet natuurlijk wel een rekeningnummer opgeven waar ook daadwerkelijk geld van afgeschreven kan worden, en als jij vaker dan één keer hetzelfde rekeningnummer opgeeft, wordt PowNed denk ik niet blij. ;)
  • vind je het heel erg als ik niet lid word van die site, ik vind powned namelijk een nogal stom iets.

en rekeningnummer? moeten wij powned nog extra gaan betalen ofzo? een bijdrage aan deze stie leveren vind ik prima (zet zo'n donation ding van paypal op ofzo) maar powned zeg ik "nee dank je" tegen
  • vind je het heel erg als ik niet lid word van die site, ik vind powned namelijk een nogal stom iets.

en rekeningnummer? moeten wij powned nog extra gaan betalen ofzo? een bijdrage aan deze stie leveren vind ik prima (zet zo'n donation ding van paypal op ofzo) maar powned zeg ik "nee dank je" tegen

Ja, dat vind ik heel erg en ik zal je bannen van SmashNL. :ace:

Nee, je moet niets extra's betalen bovenop het lidmaatschapsgeld á E5,72 dat je toch al betaalt als je lid wordt van PowNed. Het enige verschil is dat wanneer je je aanmeldt je mijn lidmaatschapsnummer opgeeft en dan krijg ik (of liever gezegd SmashNL) 5,72. In principe is het hetzelfde als 5,72 storten via PayPal, met als verschil dat in dit geval PowNed een extra lid krijgt. Maar als je PowNed stom vindt, dan moet je het natuurlijk niet doen.
  • Met andere woorden, we kunnen via jou gratis lid worden van powned (als je ons ons geld terug zou geven :P )
  • Heb zojuist geregistreerd :)
Log In of Registreer om te reageren.