Zero tolerance beleid tegen Captain Falcon fanboyism!

September 2011 aangepast in SmashNL
Vanaf heden is het bejubelen van Captain Falcon een overtreding waarvoor je gebanned kunt worden. Sakurai heeft met zijn Brawl incarnatie duidelijk gemaakt wat Nintendo's standpunt is over hem en dat willen we respecteren.
Captain Falcon is een homo.
  1. Captain Falcon is een homo.29 stemmen
    1. Ja
      62.07%
    2. Ja
      37.93%

Reacties

• Bedankt voor het maken van dit topic =D Geen idee waarom ik geen topic mag maken hier.
    Ik stem ervoor dat Falcon fanboyism een bannable offense wordt, om ervoor te zorgen dat deze kanker niet te ver uitzaait.
  • Mandatory troll
  • Arrest me, I'm a Captain Falcon fan.
  • Geen char zo stoer als c.falcon.

wat ze in brawl met hem gedaan hebben kan me niet schelen.
  • Falcon is homo zowel in melee als in Brawl.
  • de kapitein is cool
  • Hij is kk gay, die mannetje heeft stijve tepels.
  • Falcon is niet in Brawl. Dat is Ditto.
  • Als tie nou geen roze outfit had...

Ik heb ja gestemd
  • De bovenste of de onderste?

Die roze outfit XD
  • waarom zo veel haat? Er is geen stoerdere char in de smash series dan Captain Falcon en jullie weten het. Marc is gewoon kk jaloers zelfde met Remen.
  • Cenel schreef:
    waarom zo veel haat? Er is geen stoerdere char in de smash series dan Captain Falcon en jullie weten het. Marc is gewoon kk jaloers zelfde met Remen.

ze zijn jaloers omdat ze niet zulke harde tepels hebben als hem.
  • July 2010 aangepast
    En dat van een Peach-mainer en beaamt door een vos die grote moeite had met de man van de ijzeren tepels. Er hangt in dit topic een weeïge walm van belangenverstrengeling...
  • July 2010 aangepast
    supercool bump dude
  • IK HOOOOU VAN DEZE THREAD!!!

Falcon is gay, Ganon > Falcon in every way!
  • Wat een bump zeg, van 29 mei 2009 naar 4 juli 2010 D=
  • Ramzehz schreef:
    supercool bump dude

Maar niet zo cool als jouw kanker post.
    Yaaay schreef:
    IK HOOOOU VAN DEZE THREAD!!!

Falcon is gay, Ganon > Falcon in every way!

Ganon is tof in Melee maar gay in Brawl. Anyway Falcon > Ganon anyday.
    Nikenick schreef:
    Wat een bump zeg, van 29 mei 2009 naar 4 juli 2010 D=

Ga janken. En nu doe ik ff janken op jou. IS NIET ON-TOPIC.
  • Falcon zal je falcon punchen als je hem homo noemt.
    Echte mannen dragen roze. :ace:
  • 100% mee eens.
    Falcon is een mongolencharacter en ik snap niet waarom mensen hem spelen.
    Als hij nou bijv een knee had however zou het een heel ander verhaal zijn.
    Oh wacht..
  • Rian schreef:

LOL
  • Bij dezen kondig ik aan dat dit beleid vanaf nu strenger toegepast zal worden. In het vervolg dienen in posts de woorden 'Falcon' en 'stoer' of 'rape' ten minste 50 woorden bij elkaar vandaan te staan. Daarnaast zal de crew van SmashNL binnenkort besluiten of Captain Falcon gebanned wordt van SmashNL-toernooien.
  • maak een poll voor de ban
  • Utto schreef:
    Bij dezen kondig ik aan dat dit beleid vanaf nu strenger toegepast zal worden. In het vervolg dienen in posts de woorden 'Falcon' en 'stoer' of 'rape' ten minste 50 woorden bij elkaar vandaan te staan. Daarnaast zal de crew van SmashNL binnenkort besluiten of Captain Falcon gebanned wordt van SmashNL-toernooien.

hypocriet much?
  • Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer ,
  • Falcon is gewoon gay ja? Waarom zien mensen dat gewoon niet haha. Strak broekje hij :ace:
  • GeneralFalcon schreef:
    Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer , Falcon rape stoer ,
    Post reported.
  • Meh minder, ik dacht zag op het forumoverzicht alleen de eerste 3 woorden dus ik hoopte op iets van zero tolerance tegen campen, of tegen verdwijnen op toernooien zonder iets te zeggen, of eten halen terwijl je matches nog moet spelen :p.
  • Utto schreef:
    Bij dezen kondig ik aan dat dit beleid vanaf nu strenger toegepast zal worden. In het vervolg dienen in posts de woorden 'Falcon' en 'stoer' of 'rape' ten minste 50 woorden bij elkaar vandaan te staan. Daarnaast zal de crew van SmashNL binnenkort besluiten of Captain Falcon gebanned wordt van SmashNL-toernooien.

jullie hebben gewoon nooit een goede opvoeding gehad...
  • Iedereen die ja heeft gestemd verdient een Falcon Punch tegen zich aan.
Log In of Registreer om te reageren.