Anime

September 2013 aangepast in Off-topic
Ik weet dat er een hoop mensen op dit forum van anime houden en ik dacht laat ik eens al die sexyheid geordend vastlegen MMV een topic.
Ik wil graag weten wat jullie persoonlijke favoriete anime('s) zijn en waarom. Dan kan ik weer wat nieuws gaan kijken.
Iig. Mijn favoriet is al jaren Serial Experiments Lain.
«1345

Reacties

• Dragonabll Z
  • Mijn favoriet blijft Death Note, vind het concept en de uitwerking vrij geniaal.
  • Berserk, deze moeten ze weer voortzetten imo
    Hunter x Hunter, deze ook
    Death Note, eerste helft geniaal, daarna werd het nep
    Tengen Toppa, wel beetje episch
    Hajime no Ippo
    Cowboy Bebop
    FMA
    FMP! Fumoffu
    Monster
    Samurai Champloo, beste sfeertje
    Naruto heeft z'n momenten
    die ene film mononoke hime is ook wel mooi

dat zijn wel beetje mijn favorieten
  • oja en samurai jack
  • Anime:
    Tengen Toppa Gurren Lagann, Code Geass (& R2), The Melancholy of Suzumiya Haruhi (tweede seizoen leek nergens naar), Full Metal Alchemist, Cowboy Bebop, Samurai Champloo, Death Note (alhoewel het verhaal erg zwak word tegen het einde aan)

Manga:
    One Piece, Rurouni Kenshin, Bakuman, Dragon Ball (origineel), Black Cat, Medaka Box, Hajime no Ippo, Fist of the North Star (de anime is hilarisch, de manga bruut), Katekyo Hitman Reborn (het grappige gedeelte dan), BoBoBo, Yu-Gi-Oh (voor het kaart-gedeelte), K-On! (de manga is nog leuk), Beelzebub, Black Jack, Pokémon Special, stukjes Black Cat, stukjes to Love-ru.

Ik heb geprobeerd om Toradora te kijken maar ik irriteerde me er dood aan. Ik lees nog steeds Naruto en Bleach maar ik kan ze absoluut niet aanraden. Daarnaast wil ik nog gaan beginnen aan de series Baccano en Bakemonogatari. Ik kan Bakuman, Rurouni Kenshin en Black Jack aan iedereen aanraden.
  • Bleach is wel vet voor de persoon die niet naar de kwaliteit, maar naar de humor en gevechten kijkt, vind ik :P Alhoewel ik soms ook denk dat het wel een beetje erg was geworden, maarja.

Daarnaast zijn ook bijna alle anime die vroeger hier op tv waren gewoon geweldig.
  • Heeft hier dan niemand serial experiments gezien?

BTW : Amsah is kankerrape
  • Yuki schreef:
    Heeft hier dan niemand serial experiments gezien?

BTW : Amsah is kankerrape

Nope.

Try to get me interested and I might give it a shot ^^.
  • Ik heb hem lang geleden gezien. Beetje vaag, maar wel boeiend.
  • Naruto, ._.
  • Bitches don't know bout my rahxephon.
  • Gintama.
  • Als je anime kijkt en het gaat niet over kleine meisjes doe je iets verkeerd.

Xonar schreef:
    Mijn favoriet blijft Death Note, vind het concept en de uitwerking vrij geniaal.
    1244404887329.gif
    Daarnaast wil ik nog gaan beginnen aan de series Baccano en Bakemonogatari.
    1256001180652.gif
  • Hemad.jpg

Sjakmachien schreef:
    Bleach is wel vet voor de persoon die niet naar de kwaliteit, maar naar de humor en gevechten kijkt, vind ik :P Alhoewel ik soms ook denk dat het wel een beetje erg was geworden, maarja.
    yui05.jpg

boom schreef:
    Dragonabll Z
    k-on_ritsu_icon.jpg

Higurashi, Ookamikakushi, K-on, en Railgun zijn ook wel leuk.
  • Niet mij willen zijn slagboom

1262148281990.gif
    Requiem schreef:
    Higurashi
    spinrena.gif
    Requiem schreef:
    K-on
    1244404721475.gif
    Requiem schreef:
    Railgun
    uiharu.gif
    Xonar schreef:
    Afbeelding
    Als een memegenerator.net idioot
  • haha, ja. Higurashi is awesome.
  • Full Metal Alchemist: Brotherhood, echt een aanrader en wordt nu wel erg epic.
    Er was al een FMA eerder, maar die volgde manga niet, deze dus wel.
  • bah mijn main anime site doet alleen nog maar op bleach en naruto.

moet nog inhalen, laatste keer waren ze in die stomach.
  • www.warptolvl7.com

:B
  • Helemaal vergeten dat we een anime topic hadden.

Kijkt iemand hier Madoka?

Een trailer de de feel van de serie best goed weergeeft zonder spoilers:
  • ‿‿
  • Ramses schreef:
    ‿‿
    <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">1299202831142.jpg
    Oh, Kyuubey...</div></div>
  • March 2011 aangepast
    Ben hem aan het lezen. Misschien maar is Anime beginnen ziet er wel gruwelijk uit.

<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">x1wpw7.jpg</div></div>
  • Wtf, kijk de anime. De Kajiura soundtrack alleen al is het het waard. Het is sowieso het origineel, de schrijver heeft denk ik niks te maken met de manga.
  • Remilia schreef:
    Wtf, kijk de anime. De Kajiura soundtrack alleen al is het het waard. Het is sowieso het origineel, de schrijver heeft denk ik niks te maken met de manga.

Blijkbaar zijn ze vrijwel hetzelfde alleen voor de verandering was de Anime er eerst.

: o Kajiura is wel groot plus punt heb nog steeds random songs van haar op me MP3. Noir, Hack//Sign & Mai Hi.M.E, epische soundtracks.
  • NyrNyr
    March 2011 aangepast
    Madoka is te goed. De rest van dit seizoen vind ik niet echt speciaal, safe voor Kore wa Zombie. Infinite Stratos' laatste episode was hopeloos imho. ;__;

Also, voor Madoka fans:
    <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">being meguca is suffering</div></div>

Verder is mijn taste hopeloos ver te zoeken slecht. Hier is een lijst van wat ik heb gezien. Ja, ik weet het, MAL.
  • Remilia schreef:
    Helemaal vergeten dat we een anime topic hadden.

Kijkt iemand hier Madoka?

Een trailer de de feel van de serie best goed weergeeft zonder spoilers:

Zelfde makers asl die van Soul Eater, am I right ??
  • Soul Eater is Bones, right?

Dit is SHAFT, dus iets totaal anders. :3
  • Leek wel beetje erop tbh en de reden waarom ik dat dacht, kwam door die roze smiley achtige ding precies midden in de naam op t begin. Soul Eater heeft ook zo iets. Maja ik zie dat anime niet zo lang going is. Wil nooit met een anime beginnen als het in deze staat verkeerd :(.
  • Lol je bent zo te zien shounen series gewend die voor miljoenen afleveringen doorgaan. Madoka zal zoals meeste anime maar 12 afleveringen(1 seizoen) hebben, dus het is al bijna klaar.
    Nyr schreef:
    Hier is een lijst van wat ik heb gezien. Ja, ik weet het, MAL.
    Ik heb onlangs ook maar een MAL account aangemaakt, voor als iemand het boeit:
    http://myanimelist.net/animelist/Remen&show=0&order=4

Van dit seizoen is misschien nog Yumekui Merry het kijken waard, het is tenminste beter dan Gosick wat zonder Victorique echt een waardeloze show zou zijn. Maar verder is er dit seizoen niet echt veel te zien nee.

Je moet trouwens de Kara no Kyoukai films verder gaan kijken. De 1e was inderdaad heel erg saai en pretentieus, maar de rest is echt heel goed. Ik zou aanraden dat je de 3e film kijkt, daar kun je gewoon inspringen en het geeft goed de toon aan voor de rest van de films. Als die je niet bevalt kun je wel meteen met de reeks stoppen.

Ik zie ook uit je lijst dat er mini-Ika specials komen? Oh gosh :3
  • March 2011 aangepast
    Ik heb ook een MAL ^^
    http://myanimelist.net/animelist/lifeisagame

Ik kijk een beetje af en aan anime. Ben nu naar Fractal aan het kijken die ik sloom vond beginnen maar bij ep 3 wel interessanter werd.

Ik moet wel veel series afmaken zie ik :p
  • Hmm, ik vind Gosick wel aardig eigenlijk, maar ik begrijp waarom anderen het niet leuk vinden. En volgend seizoen ziet er dan wel weer te goed uit: TWGOK2, Moshidora, Nichijou, Denpa onno blablabla, om maar eens even wat op te noemen. Heck, heel 2011 ziet er te goed uit.

En wat betreft Kara no Kyoukai, yeah, mijn broer roept hetzelfde (en het is zijn favoriete anime), dus het zal wel beter worden naar mate ik verder kom. Hij staat ook al weer op de download. :3

En mini-Ika specials...je lichaam zal niet klaar zijn. <3
  • Remilia schreef:
    Lol je bent zo te zien shounen series gewend die voor miljoenen afleveringen doorgaan. Madoka zal zoals meeste anime maar 12 afleveringen(1 seizoen) hebben, dus het is al bijna klaar.
    Helaas klopt dit niet helemaal... Ik kijk van alles, maar houd er gwn niet van om animes te kijken die nog niet finished zijn. Ik kijk dan nu ook maar 2 still going animes. Maja dat terzijde, als Madoka bijna klaar is, ga ik wel kijken ^^
  • Hoe heb jij scores staan bij dingen die je nog niet eens gezien hebt, Rukker? Wtf. En lool ik zie jou echt geen K-on kijken, hoe dan.

Gosick heeft overigens wel mijn favoriete ED van dit seizoen, alleen wil die single ervan maar niet uitkomen.
  • Remilia schreef:
    Hoe heb jij scores staan bij dingen die je nog niet eens gezien hebt, Rukker? Wtf. En lool ik zie jou echt geen K-on kijken, hoe dan.
    Als ik een serie zoek die ik wil kijken zet ik er vaak een score bij zodat ik eerst die ga kijken die ik hoog gewaardeerd heb :P.
    K-on 1 ep van gezien.
  • Remilia schreef:
    Gosick heeft overigens wel mijn favoriete ED van dit seizoen, alleen wil die single ervan maar niet uitkomen.

Hmm, ending van Gosick heb ik niet zo heel erg veel mee to be fair. Favoriete ending moet toch echt die van Zombie of van Dragon Crisis zijn. OP gaat naar Dragon Crisis, maar ik heb dan ook wel een hele grote voorliefde voor de stem van Yui Horie. Eervolle vermelding naar Madoka Magica's opening.
  • K-ON! nieuws:
    - Movie is out at December 3.
    - BD/DVD with the last episode of season two (OVA) is out at March 16.
    - There are two new manga sequels for K-On, both will start publishing next month. Check this link for more info: klik.

Hype/rage/whatever hieronder.
  • Ai ai. Vond serie wel aan en luister nog steeds vaak veel van die songs :p. Kijk hier wel naar uit :D
  • jullie moeten echt allemaal kenshin kijken :/
  • DB/DBZ
    One Piece
    Berserk
    Deathnote
    Code Geass
    FMA
    Bleach
    Naruto
    Great Teacher Onizuka
    Samurai Champloo
    Tengen Toppa Gurren Lagann
    Hajime No Ippo
    Phantom - Requiem for the Phantom
    Monster

Deze zijn allemaal kk hard en heb zelf eigenlijk geen willekeurige volgorde. Als ik moest kiezen dan vind ik Berserk toch wel de hardste, omdat dit de enige anime is waarvan ik de manga ben begonnen te lezen, terwijl ik een hekel heb aan manga XD. Me lijst is waarschijnlijk niet compleet zal een andere keer als ik wat tegen kom aanvullen.

Btw als je soul eater gaat kijken vermijdt het kijken naar de laatste episode, omdat deze alles verpest XD.
  • Lotte no Omocha! (TV)

[ Afbeelding ]

Succubus princess Astarotte Ygvar has just turned 10. In order to maintain their body and preserve their beautiful appearance, they must consume a substance only found on males. This substance is a liquid called “Sauzfryma”, better known as semen.
    Cute, not pedo.
  • March 2011 aangepast
    Zo kk schattig die meisjes van K-on!

lulz.th.jpg

:ace:
  • one piece, favoriete anime
    bleach
    naruto
    kenshin ook heel goed
    Getbackers
    hunter x hunter
    hajime no ippo
    trigun

kleine lijst van wat ik leuk vind/vond
  • Nieuwe Madoka was weer goed; niet mindblowing, maar wel echt goed. Also, Homerun-chan is best wel een toffe character.
  • Madoka 10 was inderdaad heel erg goed. De kwaliteit van de 1e 4 afleveringen lijkt eindelijk weer terug te zijn, de hele Sayaka arc vond ik maar een beetje iffy eerlijk gezegd. Idee was goed, maar de uitvoering bleef achter door slechte pacing en vaak matige writing.

Heeft de OST trouwens al een release date?

En niet op deze link klikken als je vatbaar bent voor hartaandoeningen:
    http://danbooru.donmai.us/data/9ddacdabd6001341c01155c97ed21e1f.png
  • Deathnote totdat je weet wel wanneer
    Tengen Toppa
    FMA
    Berserk manga >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> anime (en lol @ om de 4 maanden een nieuw chapter, die dude is zo lui ook)
    Bokurano eerste paar eps was ik megahyped
    Mai Hime was ook rape imo
Log In of Registreer om te reageren.