Het officiële Topic Zonder Onderwerp (TZO)

August 2015 aangepast in Off-topic
Naar aanleiding van de discussie in de "het eeuwige leven" topic, hier de topic waar je echt als een malloot mag spammen.
Verder lijkt het me wel zo redelijk als we andere topics in de off-topic sectie wel on topic houden (ja die zin is vaag), dus het middernacht topic alleen posten na middernacht etc.
«13456765

Reacties

• Goed initiatief.
  • De naam moet anders, ik wil geen spam-thread met alleen maar kankershit.
    Noem het 'het algemene discussie en lounge topic'
  • Probeer dan wel officiële goed te schrijven.
  • Mijn fout Jens. Ik heb spellingscontrole op Firefox en dat maakt me een beetje lui.
  • Mijn fout Jens. Ik heb spellingscontrole op Firefox en dat maakt me een beetje lui.

Het is je vergeven :)
  • Eindelijk een thuis voor al die kk spammende mongooltjes hier.
  • UchihaJP schreef:
    Eindelijk een thuis voor al die kk spammende mongooltjes hier.

Verwijder je sig, een plaatje dat zegt dat bandwith exceeded is draagt nergens aan bij.
  • Jij echter, vrouw, - want nu spreek ik zelf met jou, zonder dat een personage ten tonele is gevoerd- als jij van plan bent de deugdelijkheid van de dingen die jij doet, die jij zegt, die je als beschuldiging uit, die je in je schild voert, die je als aanklacht uit, dan is het noodzakelijk dat je rekenschap aflegt van een zo grote vertrouwelijkheid, van een zo grote vertrouwelijke omgang, van een zo grote vriendschap en er verantwoording voor aflegt.

Godverdomme.
  • Ga harder werken. Wij zijn bijna klaar met het boekje.
  • xonar kk dom jij je kunt wel door 0 delen
  • T faalt.
    wat is 1/0 dan?
  • Freek heeft gelijk want getallen bestaan niet.
  • in de natuurkunde kan je wel door 0 delen
  • Al bijna klaar met boekje, krijg nu wat jullie doen ook nog iets anders dan 5 regels per les vertalen?
  • lol legaal spammen?

ik ook 1 keer.

• boom schreef:
    in de natuurkunde kan je wel door 0 delen

noem eens een voorbeeld?
  • boom schreef:
    in de natuurkunde kan je wel door 0 delen

noem eens een voorbeeld?

x / 0 = oneindig, moet je weten. Tenzij x =< 0
  • fout.

x/0 is ongedefinieerd

lim (x -> 0): 1/x = oneindig
    (voor alles van de vorm y/x met y =/= oneindig of 0)
    EDIT: als y < dan wordt het -oneindig)
  • alles wat ik zag was
    x =< 0

de smiley, klaar.
  • 0 / 0 = |R

x/{0} / 0 = !?!?!

ik spreek de waarheid, get at me.
  • -T- schreef:
    0 / 0 = |R

x/{0} / 0 = !?!?!

Ok je hebt 0
    en je wilt het over 0 mensen verdelen
    dus krijgt iedereen 0 AKA NIKS.
    Je kan niet niks verdelen, want er is niks.

Hoe ontkracht je dat, biaaaatch
  • Chair schreef:
    Jij echter, vrouw, - want nu spreek ik zelf met jou, zonder dat een personage ten tonele is gevoerd- als jij van plan bent de deugdelijkheid van de dingen die jij doet, die jij zegt, die je als beschuldiging uit, die je in je schild voert, die je als aanklacht uit, dan is het noodzakelijk dat je rekenschap aflegt van een zo grote vertrouwelijkheid, van een zo grote vertrouwelijke omgang, van een zo grote vriendschap en er verantwoording voor aflegt.

Godverdomme.

Wtf is dit?
  • Goed zo reffie, je hebt het idee van dit topic door.
  • Dat is de vertaling van een gemiddelde latijnse zin, een van de 200 die ik uit mijn hoofd moet leren.
  • Xonar schreef:
    -T- schreef:
    0 / 0 = |R

x/{0} / 0 = !?!?!

Ok je hebt 0
    en je wilt het over 0 mensen verdelen
    dus krijgt iedereen 0 AKA NIKS.
    Je kan niet niks verdelen, want er is niks.

Hoe ontkracht je dat, biaaaatch

wiskundig :D

x/0 = y
    y * 0 = x.. !??! Dus delen door nul is flauwekul.
    Echter
    0/0 = y
    y*0 = 0
    Alle maar dan ook echt alle waarden van y zijn nu mogelijk: |R.

chair, ik vond latijn ook ZO leuk dat ik nu grieks heb xD. alhoewel 1085 regels uit je hoofd kennen ook nogal inhuman is.
  • -T- schreef:
    x/0 = y
    y * 0 = x.. !??! Dus delen door nul is flauwekul.
    Echter
    0/0 = y
    y*0 = 0
    Alle maar dan ook echt alle waarden van y zijn nu mogelijk: |R.

Juustem.
  • Humanity is overrated
  • Yuki schreef:
    Humanity is overrated

Ze hebben toch Melee gefabriceerd. Het hoogtepunt van de menselijke creativiteit.
  • Rian schreef:
    Yuki schreef:
    Humanity is overrated

Ze hebben toch Melee gefabriceerd. Het hoogtepunt van de menselijke creativiteit.
    Niet de mensheid, maar menselijkheid.
  • Waar komt dat opeens vandaan? :P
  • Al bijna klaar met boekje, krijg nu wat jullie doen ook nog iets anders dan 5 regels per les vertalen?
    Door gebrek aan één komma moest ik deze zin toch een paar keer bekijken voor ik door had wat je nou wilde zeggen.

Wij vertalen gemiddeld twee van die stukjes, dus zo'n 30 regels, per week. Als in, we bespreken ze nadat we de eerste zes regels van elk stukje zelf thuis hebben vertaald. En daarna krijgen we de vertalingen mee. Verder doen we soms wat grammatica herhaling of mogen we fijn begripsvragen maken over de al vertaalde stukjes en af en toe vertalen we een les lang individueel een (voor Cicero verder irrelevante) tekst. De komende twee maanden gaan we het boekje dan nog een keer doornemen.

Het gaat hier overigens wel om drie keer 75 minuten aan Latijnse les in een week.
  • Door gebrek aan één komma moest ik deze zin toch een paar keer bekijken voor ik door had wat je nou wilde zeggen.
    Xonar schreef:
    Ahem.

a0utea.jpg
  • Aqua schreef:
    Al bijna klaar met boekje, krijg nu wat jullie doen ook nog iets anders dan 5 regels per les vertalen?
    Door gebrek aan één komma moest ik deze zin toch een paar keer bekijken voor ik door had wat je nou wilde zeggen.

Wij vertalen gemiddeld twee van die stukjes, dus zo'n 30 regels, per week. Als in, we bespreken ze nadat we de eerste zes regels van elk stukje zelf thuis hebben vertaald. En daarna krijgen we de vertalingen mee. Verder doen we soms wat grammatica herhaling of mogen we fijn begripsvragen maken over de al vertaalde stukjes en af en toe vertalen we een les lang individueel een (voor Cicero verder irrelevante) tekst. De komende twee maanden gaan we het boekje dan nog een keer doornemen.

Het gaat hier overigens wel om drie keer 75 minuten aan Latijnse les in een week.

Dan heb je idd ook wel meer les.

Kuttaal.
  • ik hoorde zojuist dat sommige mensen geen ExtremeG hebben gespeeld.

IS DIT WAAR? N64 for life, en dit is echt van de beste racers ooit.

Zo perfect dat spelletje, ook versus mode was epic.
  • Oh en aqua kan jij me vertellen waar touhou eigenlijk over gaat? Ik luister wel eens wat touhou en omdat er zoveel poppetjes zijn ga ik er altijd van uit dat er een super interessante story achter zit D:
  • Xonar schreef:
    ik hoorde zojuist dat sommige mensen geen ExtremeG hebben gespeeld.

IS DIT WAAR? N64 for life, en dit is echt van de beste racers ooit.

Zo perfect dat spelletje, ook versus mode was epic.

Ik heb met mijn broertje deel 1, 2(op de N64) en deel 3(op de Gamecube) uitgespeeld en wij vinden het nog steeds vet. Vooral 3 vond ik erg goed.
  • ExtremeG is fucking stoer.
  • Ik heb Extreme G nooit gespeeld, check die shit op youtube nu. Damn tis kk hard, waarom heb ik het spel nooit gehad of één van me vrienden. Sigh
  • Heeft iemand ooit Killer instinct gespeeld.

Zo een goed spel he.
  • istudying schreef:
    Heeft iemand ooit Killer instinct gespeeld.

Zo een goed spel he.
    Voor de snes heb ik die gespeeld, ik vond em echt goed
  • Killer instinct voor de SNES en voor de N64. Ik was daar ooit zo goed in maar toen ik het laatst speelde werd ik keihard geownt :(.

Dit doet me ook denken aan de grap-versie van Killer Instinct. Clay Fighter(63 1/3). Dat speelt hetzelfde alleen dan zijn de characters van klei. Ik had zoveel lol met die spellen.
  • Stel een (of andere) ongehuwde vrouw heeft haar huis opengesteld voor de begeerte van allen en (stel) ze is openlijk het leven van een hoer gaan leiden, (stel) ze heeft er een gewoonte van gemaakt aan gastmalen van wildvreemde mannen deel te nemen, stel zij doet dit in de stad, stel in het park, stel in die levendige drukte van Baiae, stel, kortom, zij gedraagt zich zo, niet alleen door gedrag maar ook door haar opsmuk en haar begeleiding, niet alleen door de vurige blik van haar ogen, niet alleen door de vrijpostigheid van haar gesprekken (conversatie), maar ook door haar omhelzing, haar zoenen, op strandfeestjes, op een boottochtje, tijdens feestmalen, dat ze niet alleen een hoer, maar zelfs een schaamteloze en opdringerige hoer schijnt [te zijn]: stel een of andere jongeman is toevallig met haar samen geweest, dan schijnt hij jou (waarschijnlijk), Lucius Herennius, een echtbreker of een minnaar, dan schijnt hij jou toch zeker toe dat hij haar kuisheid heeft willen vernietigen of dat hij haar begeerte heeft willen bevredigen?

Dave, leg uit hoe dit mogelijk is.
  • boom schreef:
    Pro-zinnen.

Dat is dus de issue, het is 1 zin.
  • latijn is kkpro in van alles 1 zin te maken.
  • Chair schreef:
    Stel een (of andere) ongehuwde vrouw heeft haar huis opengesteld voor de begeerte van allen en (stel) ze is openlijk het leven van een hoer gaan leiden, (stel) ze heeft er een gewoonte van gemaakt aan gastmalen van wildvreemde mannen deel te nemen, stel zij doet dit in de stad, stel in het park, stel in die levendige drukte van Baiae, stel, kortom, zij gedraagt zich zo, niet alleen door gedrag maar ook door haar opsmuk en haar begeleiding, niet alleen door de vurige blik van haar ogen, niet alleen door de vrijpostigheid van haar gesprekken (conversatie), maar ook door haar omhelzing, haar zoenen, op strandfeestjes, op een boottochtje, tijdens feestmalen, dat ze niet alleen een hoer, maar zelfs een schaamteloze en opdringerige hoer schijnt [te zijn]: stel een of andere jongeman is toevallig met haar samen geweest, dan schijnt hij jou (waarschijnlijk), Lucius Herennius, een echtbreker of een minnaar, dan schijnt hij jou toch zeker toe dat hij haar kuisheid heeft willen vernietigen of dat hij haar begeerte heeft willen bevredigen?
    Dave, leg uit hoe dit mogelijk is.

Ik kijk morgen wel voor je.
  • Was meer retorisch bedoeld, tekst op zich is niet zo moeilijk ;)
Log In of Registreer om te reageren.