Dit is belangrijk

February 2010 aangepast in Off-topic
Ik roep de mensen van smash-NL op om marc en mij te helpen wat extra chaos en haat te zaaien op smashboards. Marc heeft twee reviews van shadow of the colosss geschreven, een welke anti-sotc is, en een andere die zo pro-sotc is dat het walgelijk is.

Hij heeft zelf de anti gepost, en ik heb de pro gepost. De vruchten worden al wel een beetje afgeworpen, en ontstaat al een behoorlijk tweekamp, maar ik roep jullie op om het nog erger te maken.

Dus sluit je aan bij een kant, en doe je best!

Anti sotc Blog: http://www.smashboards.com/showthread.php?t=263329

pro sotc blog: http://www.smashboards.com/showthread.php?t=263330

Dus doe je best, post in allebei, maak de ene kant belachelijk, en geef de andere kant walgelijk veel lof.

Reacties

• Ik snap er geen penis van, maar als een mongooltje ga ik wel daar posten om te helpen =o.
  • Het lijkt te werken, aangezien er nu blogs worden gemaakt geinspireert door, en over onze blogs.

sotc.jpg
  • Requiem schreef:
    Het lijkt te werken, aangezien er nu blogs worden gemaakt geinspireert door, en over onze blogs.

[ http://i18.photobucket.com/albums/b105/Kukiraz/sotc.jpg ]

Requiem is die Wingz dude? =/
  • Tsja soms moet je nick kut zijn.

Binnenkort eens een namechangen met premium
  • Beter nog, we starten gewoon een cavestory circlejerk in beide topics
  • Requiem schreef:
    Tsja soms moet je nick kut zijn.

en dan gelijk disco room in :ace:
  • Ik ben het met eens met Marc. Shadow of the Colossus is zwaar overated en kut. Echt jammer dat die game voor mij zo tegenviel, want ICO vond ik juist wel erg leuk.

Dit brengt mij trouwens op het idee om een zwaar negatieve review van Kingdom Hearts of Final Fantasy VII te schrijven. Beide kankerspellen moeten gewoon een keer keihard de grond in worden geboord :ace:
  • Over my dead body shino :ace:
    (aka kingdom hearts sux niet, je hebt waarschijnlijk alleen de eerste gespeeld en denkt waarschijnlijk dat alle KH spellen zo zijn...)
  • Ik vond Kingdom Hearts 1 juist leuk... Maar dat is ook de enige die ik gespeeld heb. Ik was 10 ofzo maar ik hield van dat spel.
    Requiem schreef:
    Tsja soms moet je nick kut zijn.

en dan gelijk disco room in :ace:

Disco room is saaaaaaaai.
  • Disco Room is gewoon lauw, niet haten
  • Yaaay schreef:
    Ik vond Kingdom Hearts 1 juist leuk... Maar dat is ook de enige die ik gespeeld heb. Ik was 10 ofzo maar ik hield van dat spel.

Ik vond kingdom hearts 1 ook leuk, maar het spel is niet te vergelijken met KH2, KH 358/2 of KH:BBS.
    KH2 Final Mix+ voor beste kh spel ever.
  • enig schreef:
    Yaaay schreef:
    Ik vond Kingdom Hearts 1 juist leuk... Maar dat is ook de enige die ik gespeeld heb. Ik was 10 ofzo maar ik hield van dat spel.

Ik vond kingdom hearts 1 ook leuk, maar het spel is niet te vergelijken met KH2, KH 358/2 of KH:BBS.
    KH2 Final Mix+ voor beste kh spel ever.

WTF veel KH :X
  • Ik gaf KH ook een kans, maar opeens zag ik mickey mouse -.-
    toen stopte ik lol
  • Mr-R schreef:
    Ik gaf KH ook een kans, maar opeens zag ik mickey mouse -.-
    toen stopte ik lol

Wat een homo reden om met een spel te stoppen.

Homo.
  • Mr-R schreef:
    Ik gaf KH ook een kans, maar opeens zag ik mickey mouse -.-
    toen stopte ik lol

Dat dacht ik ook maar toen zag ik Sephiroth o.O''
  • Mickey mouse is ziek legit.
  • enig schreef:
    Over my dead body shino :ace:
    (aka kingdom hearts sux niet, je hebt waarschijnlijk alleen de eerste gespeeld en denkt waarschijnlijk dat alle KH spellen zo zijn...)

Ik heb deel 1 en 2 gespeeld op de PS2. Beide delen vond ik kut, dus heb ik uiteraard Chain of Memories en Final Mix overgeslagen :ace:
  • Shino schreef:
    Ik heb deel 1 en 2 gespeeld op de PS2. Beide delen vond ik kut, dus heb ik uiteraard Chain of Memories en Final Mix overgeslagen :ace:

Waarom vond je het kut? Deze post is totaal nutteloos omdat je geen argument geeft. Verder doet het roze pijn aan mijn ogen en die Ace als afsluiter maakt het een nog ergere faal dan Jeffz0r ooit zou kunnen maken.
Log In of Registreer om te reageren.