ZEST5 controller-express -- OP updated!

Hey allemaal,

Ik zit al ff met het idee in mn hoofd, maar de uitwerking is er nog niet helemaal. Ik ben van plan om spelers die nieuwe controllers nodig hebben hierin te voorzien op ZEST5.

Het probleem hierbij is alleen dat ik niet al dat geld kan voorschieten om voor jullie een aantal controllers in te kopen, met daarbij:
-Het risico dat ze niet allemaal verkocht worden
-Een aardige hoeveelheid geld dat ik moet voorschieten, wat ik op dit moment niet kan missen.

Wat moet je doen?
Als mensen in deze thread aangeven dat ze (voor ZEST5) een nieuwe controller willen hebben. Dan hou ik hier een lijst bij om dat voor elkaar te krijgen, ik zal deze controllers dan in 1 keer bestellen.

Wat gaat het kosten?
De controllers zullen €27 euro per stuk gaan kosten

Een aantal belangrijke punten hierbij zijn:
-Ik ben niet verantwoordelijk voor de kwaliteit van de controllers. Ik zie dat veel mensen tegenwoordig met de witte controllers van play-asia rondlopen. Deze controllers zijn verder gewoon goed.
-Het geld moet ik van tevoren van jullie ontvangen hebben. Daarna zal ik de controllers bestellen. De controllers zelf kan je dan afhalen op ZEST5.

Hoe moet ik betalen?
Betalen kan door vóór 20 maart €27 euro naar mijn rekening te sturen. PM mij aub voor mijn rekeningnr, want die zet ik liever niet open en bloot op internet
ZET IN DE MEDEDELINGEN/OPMERKINGEN JE NICKNAME ZODAT IK WEET WIE JE BENT!!!!
Heb je besteld maar besluit je toch om er vanaf te zien? Dan krijg je uiteraard gewoon je geld terug... Als je dit voor 20 maart aangeeft dan krijg je je geld zo snel mogelijk terug, is de controller al besteld, dan krijg je het geld pas terug op ZEST5. Bij alle mensen die hebben betaald zet ik 'BETAALD' achter hun naam op de onderstaande lijst, zodra ik het geld heb ontvangen.

Update 7 april 2010 De controllers zijn inmiddels bezorgd en ik heb ze dus in huis. Mocht je de controller liever al voor ZEST willen hebben, dan kan je met mij een afspraak maken (via PM). Let wel dat ik niet ga reizen om je controller af te geven, dus alleen de volgende afspraken zijn mogelijk:
  • Je komt de controller bij mij ophalen
  • We zijn beiden bij een smashfest/toernooi vóór ZEST aanwezig, ik kan de controller dan voor je meenemen.

Indien je de controller niet vóór ZEST hoeft te hebben, krijg je deze gewoon van mij bij ZEST zelf.

Lijst met afspraken voor controllers:
Controller meenemen naar RCT6 voor spelers:
-
-
-

Komen de controller bij mij ophalen:

spelers die geinteresseerd zijn in nieuwe controllers:
[*]Exalador
>BETAALD
[/*][*]Miyavi
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]NikeNick
>BETAALD EN GEKREGEN (aan chair meegegeven)
[/*][*]Cenel
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Yuki
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Thomaz (2x)
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Shino
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Utto
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Lullo
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Indoo! (Gymmo schiet voor)->BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Lavlis (2x)
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Thimo
>BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Gymmo
>BETAALD EN GEKREGEN (ook voor Indoo! betaald)[/*]
[*]Mr-R: BETAALD EN GEKREGEN
[/*][*]Bozo* (betaald op zest)
[/*][*]Biscuit
>BETAALD
[/*][*]Joël
>BETAALD
[/*][*]Jeapie
>BETAALD EN GEKREGEN

[/*][*]S1-14 (2x)[/*]
[*]Pr3y[/*]
[*]Capt. McCloud[/*]
[*]Anne[/*]
[*]Zarg
[/*][*]Yaaay[/*]
aantal betaalde controllers: 18
aantal controllers die betaald worden tijdens ZEST: 2
«134

Reacties

• Ik zou er een kopen, ik speel nu al met een Play-Asia controller en ze zijn geweldig. Met wat korting ( ook al is het maar 1 euro) zou ik het wel doen =b
  • strak-plan .nl :o
    alleen de vraag of je er 30 wel kwijd kan op ZEST
    of mensen komen in overvloed omdat ze een crap ccontroller hebben net als ik :ace:
  • Als die van play-asia ook van die Japanse witte zijn, dan werken ze zeker goed ja. Goed idee, maar dan moet er wel genoeg animo zijn, ik betwijfel of je aan 30 mensen komt.
  • 30 mensen is geen vereiste, vanaf 10 controllers kan ik ze al voor €25 krijgen, wat geen verlies is. 30 zou gewoon een optimale hoeveelheid zijn.

EDIT: Ja, met die play-asia controllers bedoel ik die japanse witte ^^, heb misschien nog een shop gevonden die: paarse, parelwitte, zwarte en zilvere controllers heeft, maar moet eerst antwoord krijgen of dat nieuwe controllers zijn, of gebruikte.
  • Ik wil er wel een.
  • Yaaay schreef:
    Ik wil er wel een.

ok, ik zal een inventarisatielijstje maken om de interesse te peilen. Kopen/betalen hoeft nu nog niet, je zit dus ook nergens aan vast.

Binnenkort zal ik kijken hoe het dan gaat gebreuren met betalen. Dit zal waarschijnlijk VOORAF moeten gebeuren, want ik heb nu gewoon niet de ruimte om dat allemaal voor te schieten. De controller zal je dan bij ZEST5 ontvangen. Je mag deze natuurlijk ook eerder op komen halen als je dat wilt.
  • Count me in for one
  • Exalador , ik wil er ook graag 1tje kopen =o ( Jeapie )

Ze zijn zeker wit? Of kan je ze ook nog ergens halen in paar/zwart enzo.
  • GeneralFalcon schreef:
    Exalador , ik wil er ook graag 1tje kopen =o ( Jeapie )

Ze zijn zeker wit? Of kan je ze ook nog ergens halen in paar/zwart enzo.

Bij play-asia is het alleen maar wit inderdaad. Ik ben nog aan het rondkijken bij andere shops, 1 in het specifiek. Heb ze de vraag gestuurd of de controllers nieuw of gebruikt zijn, want wil uiteraard wel alleen nieuwe controllers aanbieden. Op die site hadden ze meerdere kleuren ^^
  • Ik wil er ook een hoor :o
  • Nieuwe info: ik heb ook een site gevonden waar gebruikte controllers worden aangeboden, volgens de verkoper allemaal in goede staat (maarja... dat zou ik ook zeggen als ik de verkoper zou zijn >_>) ze hebben wel controllers in meerdere kleuren, voor 18 - 20 euro per stuk....

Ik ben zelf echter geen fan van het kopen / doorverkopen van gebruikte controllers... hoe denken jullie hierover? ik ben persoonlijk voor de controllers van Play-asia in dit geval, voor zover ik weet zijn dat gewoon nieuwe controllers in originele doos, echter wel ALLEEN in witte kleur. (graag feedback hierover van mensen die al eerder controller bij play-asia hebben gekocht).
  • zet mij ook maar op de lijst voor 1tje, maar alleen als je de nieuwe gaat bestellen. 2ehands vertrouw ik niet. Zullen ongetwijfelt een gare stick of w/e hebben.
  • Kleur boeit niet, ik zou liever nieuwe kwaliteit hebben. Niet doen, die 2e-hands controllers als je voor 8 euro meer een coole, nieuwe witte controller krijgt.
  • Ik heb zelf al 3 gebruikte controllers gekocht. Ze zijn echt flut vergeleken met de play-asia controllers. Ik had een 2de hands gekocht voor 30 euro en binnen 1 maand deed die het al niet goed meer. Met die play-asia doe je veel langer en ik vind zelf het wit ook veel mooier. Gewoon bij play-asia bestellen lijkt mij.
  • Ik zou ook wel een play-asia controller willen. Alleen kan ik niet echt van tevore betalen, zet me maar op de lijst als het mogelijk voor mij is om gewoon daar te betalen. (Ja, ik ben marokkaans maar wel eerlijk, he Nick? xD)

Als 't niet kan of als je het niet vertrouwt, laat maar dan. =P
  • Ayoub schreef:
    Ik zou ook wel een play-asia controller willen. Alleen kan ik niet echt van tevore betalen, zet me maar op de lijst als het mogelijk voor mij is om gewoon daar te betalen. (Ja, ik ben marokkaans maar wel eerlijk, he Nick? xD)

Als 't niet kan of als je het niet vertrouwt, laat maar dan. =P

Ik zet je op de lijst met een * achter je naam, zal kijken of ik kan veroorloven dat je bij ZEST5 betaald, kan op dit moment niks beloven though.

Voor de rest blijft tot nu toe gewoon staan: van tevoren betalen, ayoub is in dit geval een uitzondering.

@iedereen: bedankt voor de feedback, ik hou het gewoon bij de (NIEUWE) witte play-asia controllers
  • Ik had voor Ayoub ook voorgeschoten toen je op TNOT3 vooruit moest betalen, heeft hij netjes terug betaalt ook al was ik het toen vergeten en had ik er niet om gevraagd.

Gewoon een Marokkaan die je geld terug geeft, wow..
  • Nikenick schreef:
    Ik had voor Ayoub ook voorgeschoten toen je op TNOT3 vooruit moest betalen, heeft hij netjes terug betaalt ook al was ik het toen vergeten en had ik er niet om gevraagd.

Gewoon een Marokkaan die je geld terug geeft, wow..
    Hahaha, wonderbaarlijk? xD

Exalador - Okay, thanks. =P
  • Heb ook een witte Play-Asia controller en hij is prima. Gebruikte controllers zou ik nooit doen, overigens.
  • Ik wil eentje, de mijne is al te vaak gevallen en heb met die mijne al te veel lope gooien(wifi sonic/lucario), bovendien is een reserve controller gewoon handig. Heb zelf een play asia en doe er al 8 maanden ofzo mee. Ze zijn echt nice.
  • Marc schreef:
    Heb ook een witte Play-Asia controller en hij is prima. Gebruikte controllers zou ik nooit doen, overigens.

Nee precies, ik vind ook dat gebruikte controllers geen goed idee zijn, maar ik was toch benieuwd wat anderen daarvan vonden ^^

Hoe lang duurde het voor jou controller binnen was? Want ik wil ze wel ruim van tevoren bestellen om te voorkomen dat ze niet op tijd zijn
  • Het duurde 5 weken bij mij, terwijl het 3 weken duurde bij iemand die in Rotterdam woonde als ik het goed heb. Ik zou rekenen op 3-4 weken in jouw geval.
  • Ik moest hem voor Pound hebben, dus ik had betere shipping dan normaal. Had hem binnen een week volgens mij. Maar ja, hangt af van de shipping dus.
  • Marc is dat je vrouw?
    Edit: ik lees net dat dit mijn oma is. Ze is dood, is ace nu mijn vader? :ace:
  • Marc schreef:
    Ik moest hem voor Pound hebben, dus ik had betere shipping dan normaal. Had hem binnen een week volgens mij. Maar ja, hangt af van de shipping dus.

Shipping is sowieso vrij goed als je in grotere hoeveelheid besteld, goedkoopste is dan de Fed-Ex, verzekerde lading. Dus denk dat dat wel goed zit, ik denk dan dat het 1-2 weken zal zijn.
  • Ik heb er ook een nodig
  • Schrijf er ook maar 1 voor mij en 1 voor jens bij.
  • Zet mij er ook maar op
  • February 2010 aangepast
    Count me in for one. =D

Actually, doe er maar twee. :ace:
  • Count me in.

Één ding though, als je bestelling boven de 30 euro komt zijn er geen verzendkosten bij playasia...
  • Requiem schreef:
    Count me in.

Één ding though, als je bestelling boven de 30 euro komt zijn er geen verzendkosten bij playasia...

als dit zo is en ze dus maar 19-20 euro gaan kosten wil ik er 1. (ik zit niet zo ruim momenteel)
  • Requiem schreef:
    Count me in.

lol ik zal dat nog wel ff nakijken, maar toen ik doorklikten naar verzendmethode na mn bestelling van 30 controllers kreeg ik toch vrolijk een scherm met zon $150 verzendkosten (pakket wordt vrij zwaar en kan alleen verzekerd verstuurd worden en naar een ander continent)... dat ze dat gratis doen lijkt mij sterk
  • Vaag, wat vrienden van mij hadden een controller aan een vriend gegeven voor z'n verjaardag en hebben er toen een DVD bij gedaan van 10 euro om ervoor te zorgen dat ze geen verzendkosten hadden, bij playasia o_o;
  • Als dat van die geen verzendkosten klopt wil ik er ook wel 1, maar ik weet het nog niet zeker
  • Zou je er ook eentje voor mij kunnen bestellen?
    zo'n asia witte controller thnx =)

Kzie jullie wel op Zest 5
  • Zarg schreef:
    Zou je er ook eentje voor mij kunnen bestellen?
    zo'n asia witte controller thnx =)

Kzie jullie wel op Zest 5

Ik zal je later vandaag (samen met de rest van de nieuwe aanmeldingen) op de lijst zetten... hou deze thread wel in de gaten want je moet van tevoren betalen!! (met uitzondering van Ayoub, hij mag op ZEST betalen)
  • Ik wil er ook wel 1.

Want mijne leeft niet lang meer denk ik...
  • ZeroL schreef:
    Ik wil er ook wel 1.

Want mijne leeft niet lang meer denk ik...

mijne is al dood en ik speel er nog steeds mee

=)
  • Mijn Controller doet alleen C-stick, Control Stick en B het. Meer heb ik niet nodig.
  • boom schreef:
    Mijn Controller doet alleen C-stick, Control Stick en B het. Meer heb ik niet nodig.

En X/Y

aan randjes hangen heb je geen knop voor nodig :ace:
  • Wat zeg jij, tap jump all day :ace:.
  • echte mannen springen met X
  • Echte mannen stallen.
  • boom schreef:
    Mijn Controller doet alleen C-stick, Control Stick en B het. Meer heb ik niet nodig.

egt een MK-user :P
  • Ook geïnteresseerd :ace:
  • Shino schreef:
    Ook geïnteresseerd :ace:

heb je erbij gezet ^^

eind deze maand sluit de registratie en wil ik gaan beginnen met het betalen. Als we voor het eind van deze maand zijn en we zitten al aan 30 controllers, dan sluit de inschrijving dan al.

Mensen kunnen nu ook alvast betalen, door gewoon €25 naar mijn rekening over te maken. Voor mijn rekening nr enzo, kan je me een PM sturen.
  • Zet mij ook maar op de lijst, mn controller is nog perfect, maar dan heb ik er vast een, en aangezien ik zelf te lui ben om te bestellen...
  • Ik heb ook interesse.
  • KK HARD IDEE !
    als je er 1 voor mij bestelt krijg je het geld op zest5
    you can trust me zet mij maar ook op de lijst
Log In of Registreer om te reageren.