Help Joeri ^^ Wat is er in op jouw middelbare school??

February 2010 aangepast in Off-topic
Sup fellow smashers,

Ik ben op dit moment bezig met een school project over drugs. De opdracht is een spel te maken waarin we middelbare scholieren iets leren/bij brengen etc over drugs.

Voor dat spel zijn we op zoek naar stijlen en sferen die op dit moment in zijn onder middelbare scholieren zodat we niet met een soort my little pony spel voor 16 jarigen aan komen zetten. Er zitten hier volgens mij nog best wat spelers die op de middelbare verkeren.

Dus vandaar mijn vraag: Wat is er op dit moment in/hip/stoer/rete gaaf/ kenker lauw bij jullie op de middelbare school. Of jullie er ook bij willen vermelden of dat voor meisjes, jongens of voor allebei geldt. Ook zou het helpen als je vermeld in welk jaar dat vooral zo is ^^
Denk hier bij dus aan : TV series/shows, Activiteiten, films, beroemdheden, kleding, games etc.

Image materiaal zou ik helemaal gaaf vinden want plaatjes zeggen meer dan woorden :P.

Bij mij was DBZ, skaten en skateboarden helemaal in en gamen natuurlijk.

dragonballzvillainsbypr.jpg

Alvast bedankt guyz (en girlz?)

Reacties

• hardcore en hiphop
    Met sneeuw gooien
    Je broek belachelijk laag dragen
    Huisfeesten geven
  • Oh roken natuurlijk.

Maar dat was altijd al zo en ik kan me niet voorstellen dat het voor de bedoelde purposes handig is :)
  • Drugs. :ace:
  • Goed om zo snel reacties te zien, Ik heb de OP wat aangepast zodat er misschien wat specifiekere antwoorden komen (en een wat leukere afbeelding toegevoegd XD). Het is vooral om de sfeer en stijl van de game te bepalen.

Bedankt alvast voor de suggesties ^^. Maar ik zie er graag nog meer ^^
  • Breezersletjes.
  • Hoe lager de broek hoe beter.
    Merkkleding en een petjes-fetish onder alle leerlingen in klassen onder mij.
    Oh, en alcohol.
  • Openbare masturbatie. :ace:
  • TV series/shows - drama (als in dramaaaaaaaaaaa) series als vampire diaries, the hills, shit die helemaal nergens om gaat, new kids on the block
    Activiteiten - wiet, hangen, drinken, ballen
    films - kklame shit als twilight
    beroemdheden - rappers, denk kempi
    kleding - leren jas met joggingbroek altijd, bling horloge, nickelson, lage broeken, bjorn borg, sneakers
    games - call of duty
  • mind trick schreef:
    TV series/shows - drama (als in dramaaaaaaaaaaa) series als vampire diaries, the hills, shit die helemaal nergens om gaat, new kids on the block
    Activiteiten - wiet, hangen, drinken, ballen
    films - kklame shit als twilight
    beroemdheden - rappers, denk kempi
    kleding - leren jas met joggingbroek altijd, bling horloge, nickelson, lage broeken, bjorn borg, sneakers
    games - call of duty

Thnx man. Daar heb ik echt veel aan ^^.
  • Mind Trick had de meest informatieve post hier, ik herken alles, behalve joggingbroek. Spijkerbroek blijft nog steeds rapen hier.
  • DE FUCKING I-PHONE EN DE BLACKBERRY. ZOVEEL KLEINE KINDEREN DIE ERMEE LOPEN
  • lavlis schreef:
    DE FUCKING I-PHONE EN DE BLACKBERRY. ZOVEEL KLEINE KINDEREN DIE ERMEE LOPEN

Haha. iPhone is volgens mij nationaal hip :P.
  • Redelijk veel metalheads hier:O
    Of valt mij dat op, omdat ik er zelf mee omga?
  • buschauffeurs in gouda in elkaar trappen was kort geleden ook nog hip haha

maja.. no clue wat de jeugd van nu interesseerd :p

EDIT: ik weet er trouwens nog wel een: kkvervelend zijn door je muziek op luidspreker te zetten in de trein, is ook heel hip
  • lavlis schreef:

Dit moet je zeker mee nemen, te veel mensen ermee xD. Ik weet dat er in Almere veel mensen fan zijn van Lil wayne (walg van hem xD), waardoor ik dus soms wat mensen met skinny jeans (jakkes <.<) zie rondlopen.
  • Gregs schreef:
    Ik weet dat er in Almere veel mensen fan zijn van Lil wayne (walg van hem xD)

Hij snapt me :ace:
  • Meisjes die er gewoon willen uitzien als hoeren, echt niet meer normaal. Je hebt er zoveel die superveel make up op doen en er gewoon ECHT uitzien als een hoer, ik snap dat echt niet O_o

Ik zal morgen wel even op school kijken wat er allemaal rondloopt, qua mode zijn Björn Borg onderbroeken nog steeds in en het maakt niet uit of iemand je onderbroek ziet want dat is stoer.
  • Nikenick schreef:
    Meisjes die er gewoon willen uitzien als hoeren, echt niet meer normaal. Je hebt er zoveel die superveel make up op doen en er gewoon ECHT uitzien als een hoer, ik snap dat echt niet O_o

Ik zal morgen wel even op school kijken wat er allemaal rondloopt, qua mode zijn Björn Borg onderbroeken nog steeds in en het maakt niet uit of iemand je onderbroek ziet want dat is stoer.

Goede observaties XD.

Thanks dat je dat wil doen man ^^. Ben benieuwd naar wat je spot ^^
  • Dit is onze juegd? damn deze thread is depressing! :(
  • Maakt natuurlijk ook uit of je zo'n spel maakt voor middelbare studenten rond vwo niveau, havo of vmbo-t.

Op vwo zie ik echt bijna geen 'LOL ROKEN IK BEN STOER' of 'DRUGS ELELELELELOHHHHELLLL' enzovoorts.

Enige wat consistent is is boxer laten zien :ace:
  • Gregs schreef:
    lavlis schreef:

Dit moet je zeker mee nemen, te veel mensen ermee xD. Ik weet dat er in Almere veel mensen fan zijn van Lil wayne (walg van hem xD), waardoor ik dus soms wat mensen met skinny jeans (jakkes <.<) zie rondlopen.

Met jou kan ik praten....ik ben ook diep teleurgesteld in 2 vrienden van mij, die hem goed vinden :( :( :( :( :(
  • weet je wat wij moeten doen? gewoon met smashNL een fissa(feest) pakken.met nadruk op 16+ fissa's. doe dat en je weet genoeg. komen we met kladblok en al na binnen en gaan we observeren.
  • 1. broek laag
    2. bjorn borg
    3. cod6

ik durf zonder overdrijven te gokken dat ong. de helft van alle jongens dat spel speelt op mijn school xD
  • February 2010 aangepast
    Mocro's in trainings broeken zie je wel vaak. Blijft denk ik nog eeuwen "in".

Edit: LIL WAYNE IS IDD KK NEP
  • Xonar schreef:
    Maakt natuurlijk ook uit of je zo'n spel maakt voor middelbare studenten rond vwo niveau, havo of vmbo-t.

Op vwo zie ik echt bijna geen 'LOL ROKEN IK BEN STOER' of 'DRUGS ELELELELELOHHHHELLLL' enzovoorts.

Enige wat consistent is is boxer laten zien :ace:

Die zijn er juist op VWO. De vmbo-wannabees...
  • Wil net zeggen, op VWO is zat (soft)drugsgebruik en roken. Iets meer op VMBO wellicht.
  • Ik wou er ook een opmerking over maken, zowel op havo als vwo zitten er genoeg.
  • wat een mogolen op jullie vwo, zomaar vmbot wannabes :ace:
  • gewoon kkmongolen op mijn school, klaar
  • Volgens mijn broertje is kabouter Wesley in. Maar die is eigenlijk overal in.
  • kabouter wesley is hard XD
  • En de New Kids natuurlijk, kut!
  • Bij mij op school is het mocro's op vespa's die denken willem holleeder zijn, heel veel sletjes, me school is (no offense) 85% islamitsh (ROC amsterdam oost he)
    ik kan de nederlanders op 2 handne tellen :ace: (letterlijk...)
  • hoeren scoren
  • qua muziek houden jongens meestal van:
    Dirty House
    Hip hop
    Lil' Wayne (verdient zijn eigen genre...Kankeraap)

Meisjes:
    John Mayer
    Lily Allen
    Jason Mar..Mz... Die ene
  • High School Musical en Maple Story =p

Toen ik kk alle tijd van de wereld had op middelbare school deed ik non stop online game Gunbound spelen o__O

Kk geweldige tijd.
  • Moreno schreef:
    hoeren scoren
    true story
  • Miyavi schreef:
    Bij mij op school is het mocro's op vespa's die denken willem holleeder zijn, heel veel sletjes, me school is (no offense) 85% islamitsh (ROC amsterdam oost he)

Als je Bijlmer bedoeld, wrom zie ik jou noooit dan xD. Mijn school zit ernaast :p
  • Gregs schreef:
    Miyavi schreef:
    Bij mij op school is het mocro's op vespa's die denken willem holleeder zijn, heel veel sletjes, me school is (no offense) 85% islamitsh (ROC amsterdam oost he)

Als je Bijlmer bedoeld, wrom zie ik jou noooit dan xD. Mijn school zit ernaast :p

Nee, oost. Niet zuidoost. Hij bedoelt bij het Amstelstation.
Log In of Registreer om te reageren.