Wikileaks

April 2010 aangepast in Off-topic
Geen serieus gedeelte op deze site, geen behoefte aan volgens mensen.
Ik delete mijn account en kom terug wanneer SmashNL normaal is, waarschijnlijk zal dat nooit gebeuren.

Deze beslissing heeft geen invloed op mijn hulp tijdens ZEST5.

EDIT: Ik heb geen functie gevonden om mijn account te verwijderen.

Reacties

• Al gezien. was die niet al anderhalve week geleden in het nieuws?
  • Ja, doe toch maar gewoon in off-topic zou ik zeggen, dat is het immers ook.
  • Sinds wanneer is off-topic niet voor serieuze dingen? Dit hoort gewoon daar
  • Ik denk dat het is dat KillI hier niet kijkt,
  • April 2010 aangepast
    hou van die amerikaans complot theorieen. vnet zoals dit filmpje. check dan ook Zeitgeist - the movie. die is echt goed

edit: en erg interresant
  • Dit heeft niks met het SmashNL Forum te maken, serieuze dingen kunnen daar ook. Als mensen willen "trollen" doen ze dat toch wel.

Over het onderwerp, dit was inderdaad een tijdje terug op het nieuws. Mijn geschiedenisleraar trok de link met het My Lai incident in Vietnam, maar het feit blijft dat de soldaten in het begin redelijk volgens procedure hebben gewerkt (en ik had zelf ook niet kunnen zien dat het om een camera ging en niet een wapen). Het liep uiteindelijk op veel meer uit maar niks vergelijkbaar met wat toentertijd in My Lai is gebeurd.
  • Verplaatst. Dit heeft niets met SmashNL te maken inderdaad.
  • April 2010 aangepast
    lavlis schreef:
    hou van die amerikaans complot theorieen. vnet zoals dit filmpje. check dan ook Zeitgeist - the movie. die is echt goed

edit: en erg interresant

Dit heeft niks met complottheorieën te maken. dit is wat er gebeurt als soldaten zonder enig mededogen voor andere mensen procedures en order opvolgen.
    Ik zou niet zo ver willen gaan om dit te gaan vergelijken met de mensen die in de kampen joden afslachtten (imo er zijn weinig dingen die bij dat in de buurt komen) maar dat is iig meer in de richting dan "complottheorieën".
  • Reffie schreef:
    Geen serieus gedeelte op deze site, geen behoefte aan volgens mensen.
    Ik delete mijn account en kom terug wanneer SmashNL normaal is, waarschijnlijk zal dat nooit gebeuren.

Deze beslissing heeft geen invloed op mijn hulp tijdens ZEST5.

EDIT: Ik heb geen functie gevonden om mijn account te verwijderen.

obamam-lol-y-u-mad-tho.jpg
  • Dibs op Reffie's rode naam.
  • WikiLeaks is KANKER oud.
  • Reffie, er is een srieus non-smash gedeelte maar je moet het wel een beetje ondersteunen. Marc heeft al vaker aangegeven dat als je een serieus topic hier wilt maken dan zorgt hij ervoor dat er geen spam komt.
  • Tiersie schreef:
    Dibs op Reffie's rode naam.

Mensen die vragen worden overgeslagen.
  • Butthurt much? Mensen hebben er gewoon serieus op gereageerd, zelfs ondanks het feit dat het in het verkeerde forum stond. De enige die de topic uiteindelijk ontregeld heeft, ben je zelf, Reffie.
Deze discussie is gesloten.