COLUMBIA!!!

April 2010 aangepast in Off-topic
Kent er iemand columbiaanse smashers? Mijn ma s van plan om deze zomer naar Columbia te gaan ander familie op zoeken en dus geen amerika dit keer :cry: en dan ben k in columbia ken k geen eens smashers daar xD Zomervakantie s ook egt mijn smashmaand want in die tussen tijd speel k niet veel smash. Dus please help someone!!!

edit: en met smashers noem k de egte diehard gamers: MELEE :twisted: because brawl sucks :ace:

Reacties

• ja man.

als ik na colombia wil ik ook zo graag smashen(niet dus).
  • lavlis schreef:
    ja man.

Jah man k ga met die gekke latino's smashen dan omdat k te snel ben om naar het strand te gaan omdat die meids zo lekker zijn *Rent naar het strand toe*
  • lavlis schreef:
    ja man.

somaar :ace: maar maybe kende er tog iemand eentje dat ken :P
  • wtf denk jij?

Ga naar columbia en party all night long mafuckaa
  • Waarom smashen in de zomer?
  • Misschien kun je daar in contact komen met de FARC. Dat is een goede Colombiaanse SSBM crew met veel technische spelers :ace:
  • Shino schreef:
    Misschien kun je daar in contact komen met de FARC. Dat is een goede Colombiaanse SSBM crew met veel technische spelers :ace:
    Hier moet deze thread eindigen. LOL
  • Waarom post je dan nog.
  • ik weet wel dat er ssbm spelers in peru zijn =), als je daar mischien ook heen gaat
    Shino schreef:
    Misschien kun je daar in contact komen met de FARC. Dat is een goede Colombiaanse SSBM crew met veel technische spelers :ace:

hahaha XD
  • Fernandez schreef:
    ik weet wel dat er ssbm spelers in peru zijn =), als je daar mischien ook heen gaat
    Shino schreef:

hahaha XD
    hahah okee ;)
    Guus schreef:
    Waarom smashen in de zomer?
    heb k in de 1ste post laten weten :ace:
  • April 2010 aangepast
    Ik vind het grappig hoe je constant "melee represent" terwijl alleen de brawl spelers je kennen.
  • Requiem schreef:
    Ik vind het grappig hoe je constant "melee represent" terwijl alleen de brawl spelers je kennen.
  • No hatin'
  • April 2010 aangepast
    Geen haat, maar die hypocrisie begint nogal vervelend te worden. Ik snap niet dat jij dit zelf als brawler niet vervelend vind. Allemaal brawlers die constant roepen hoe melee beter is, maar ondertussen alleen naar brawl toernooien gaan.

Als je iets roept, gedraag je er dan ook naar.
  • Requiem schreef:
    Geen haat, maar die hypocrisie begint nogal vervelend te worden. Ik snap niet dat jij dit zelf als brawler niet vervelend vind. Allemaal brawlers die constant roepen hoe melee beter is, maar ondertussen alleen naar brawl toernooien gaan.

Als je iets roept, gedraag je er dan ook naar.

QFT
  • April 2010 aangepast
    Tbh, je kan het hypocriet of whatever vinden, mensen kunnen een reden hebben waarom ze liever Brawl dan Melee spelen ook al is Melee een beter spel. Geen tijd of zin om te oefenen of te wennen aan heel andere mechanics, te lui om het spel te kopen e.d. Overigens sterft er steeds weer een stukje van mijn ziel als ik zie hoe mensen zich aan RANDOM andere mensen kunnen ergeren op het internet, vooral als deze mensen zelf heel goed weten dat het echt totaal geen nut heeft. Erger je je ook aan alle loze nieuws/krantenberichten? Is dat echt die tijd en moeite waard?

Ja hypocrisie kan irritant zijn, maar de attitude die jullie opzetten tegenover typische dingen zoals mensen die 'irritant' (is overigens subjectief, tolerantie en geduld zijn de sleutelwoorden) doen is botweg treurig. Doe mij, en ook jezelf, een plezier en hou op met deze approach. Dit is geen offence, dit is zelfs een serieus advies om je leven er een tikje beter op te maken.

Chair out.

edit: Je vraagt of ik het als Brawler niet irritant vind? Wat? Ik ben van dezelfde mening, Melee is een beter spel en als ik de tijd/energie/geld/zin had gehad dan ging ik het spel ook op een competatief niveau spelen. Sadly, I don't have access to these resources. Ooit misschien, maar ik ga me niet ergeren aan mede-Brawlers puur omdat ze Brawlers zijn. Ik erger me al bijna aan mede-Brawlers (Smashers that is) puur omdat er mongolen als Kaos tussen zitten (Frenchie reference moet toch wel eh). Anyway, lange edit is onnodig lang.
  • April 2010 aangepast
    De post was meer bedoeld om uit te vinden waarom het gebeurde, waarom blijft hij zeggen dat melee veel beter is, terwijl hij voornamelijk brawl speelt. Het was totaal niet bedoeld (en ik snap ook totaal niet hoe je dit eruit haalde) als een melee vs brawl post. Maar meer, waarom zeg je constant dat melee beter is terwijl je alleen naar brawl toernooien gaat, brawl smashfests, etc.

Proberen die mensen bij een bepaalde groep te horen ofzo? Of willen ze graag "rebels"/"anders" zijn, met het waan idee dat je dan superieur bent?

Edit: Het verschil is, dat jij niet constant "MELEE JWZ" zit te roepen. Ik zeg ook totaal niet dat ik mij erger aan "brawlers" maar meer aan dat soort mensen. De manier waarop b.v. Taijab zich gedraagt, komt het over alsof hij altijd naar melee gaat, nooit brawl speelt, etc, terwijl het dus vrijwel het tegenovergestelde is.

Net zoals Kevin die constant roept dat brawl een kut spel is en melee veel beter. Vind je dit? Stap dan over ofzo, mensen hoeven niet meerdere keren de zelfde onzin te horen die je uitkraamt.
  • Ik haal er geen Brawl tegen Melee uit, ik vind het ook jammer dat dat is wat je erin ziet, en ook dat je blijkbaar niet helemaal snapt wat ik bedoelde te zeggen (of er gewoon niet op in gaat).

Nu stel je namelijk weer een vraag waarvan het antwoord iets moet uitleggen dat geen rationele fundering heeft. Je vraagt dus om een verklaring voor iets dat niet echt concreet verklaarbaar is, en geen van alle potentiële verklaringen zullen je ook maar enige voldoening geven. In plaats van erop te letten, let er liever niet op en behandel het als al die andere dingen die je als onzin zou moeten behandelen.
  • April 2010 aangepast
    Chair schreef:
    Tbh, je kan het hypocriet of whatever vinden, mensen kunnen een reden hebben waarom ze liever Brawl dan Melee spelen ook al is Melee een beter spel. Geen tijd of zin om te oefenen of te wennen aan heel andere mechanics.
    Kwam door dit stukje, snap nu wel wat je bedoeld though.

Ik snap dat je bij brawl blijft hangen terwijl je melee eigenlijk een beter spel vind, omdat je geen zin hebt om aan het spel te wennen (ookal snap ik niet hoe je zou kunnen denken dat iets een beter spel is terwijl je het helemaal niet speelt, om een mening te vormen over hoe iets speelt, moet je het SPELEN. anders kun je alleen zeggen dat melee leuker is om naar te kijken.) Maar roep het dan niet constant.

Het begint gewoon te veel op atention whoring en elitism te lijken.

"Kijk mensen, ik vind melee cooler. Am I cool yet?"
  • Probeer je te snappen wat de eigenlijke boodschap is? :(
  • April 2010 aangepast
    Ik heb het gevoel dat ik langs je heen praat iig. En andersom.

Overigens is het ook niet zo dat er zo heel veel meer tijd hoeft te gaan in brawl. Al de tijd die gebruikt wordt om naar brawl smashfests te gaan kan ook gebruikt worden om naar melee events te gaan etc. Het is bij melee ook zo dat de meeste progress gemaakt wordt op toernooien. Dus het argument over tijd is al vrijwel onzin.
  • Nja ik kan ingaan daarop, laat ik dit maar beëindigen met het samenvatten van mijn boodschap (er wordt van mij geacht mee te doen aan counterstrike): Steek niet langer tijd en energie in het proberen te bevatten van mongolen.
  • "Erger je je ook aan alle loze nieuws/krantenberichten? Is dat echt die tijd en moeite waard?"

random personen op het internet vergelijken met nieuwsBERICHTEN? als je bedoelt random personen op het nieuws, dan ja. Het verschil is dat ik moeilijk tegen mijn TV/krant kan gaan roepen dat die persoon dom bezig is.
    Nu stel je namelijk weer een vraag waarvan het antwoord iets moet uitleggen dat geen rationele fundering heeft.
    Hoezo niet? kevin heeft vast zijn redenen. maar de vraag dient wel aan kevin zelf gesteld te worden
    Je vraagt dus om een verklaring voor iets dat niet echt concreet verklaarbaar is, en geen van alle potentiële verklaringen zullen je ook maar enige voldoening geven.
    waar haal je dat laatste vandaan?
    In plaats van erop te letten, let er liever niet op en behandel het als al die andere dingen die je als onzin zou moeten behandelen.
    Sinds wanneer mag iemand niet klagen? Dat is net zoiets als iemand die de hele tijd shceetgeluiden maakt, jij vraagt of hij ermee op wil houden/zegt dat het irritant is. En dan krijg je als antwoord "let er maar niet op."

jullie praten allebei trouwens totaal langs elkaar heen.

Ik zie het punt van requiem, maar ik zie niet helemaal wat chair wilt.
  • April 2010 aangepast
    Chair schreef:
    Nja ik kan ingaan daarop, laat ik dit maar beëindigen met het samenvatten van mijn boodschap (er wordt van mij geacht mee te doen aan counterstrike): Steek niet langer tijd en energie in het proberen te bevatten van mongolen.
    Point taken.

Hij bedoeld dat zelfs als ik er op deze manier om vraag, er geen oplossing voor komt. Maar waar ik om vroeg was ook niet een oplossing, maar meer een verduidelijking. Maar blijkbaar zou het onmogelijk zijn om deze te krijgen.
  • April 2010 aangepast
    Annuh, het gaat om het verspillen van energie :P

edit: Oh gut wat doe ik nu, disregard that ;)
  • Ik erger me aan kkveel dingen, dat hoort bij me. Je went er aan :ace:
  • deze discussie is grappig want iedereen weet dat brawl beter is dan melee
  • ging dezew thread niet over smashers in colombia? :ace:
  • goed zo. "ging", niet "gaat".
  • Topicmoord.
Deze discussie is gesloten.