Waarom is Ramzehz permanent gebanned?

June 2010 aangepast in SmashNL
*lees titel*

Reacties

• Wat een rust he, heerlijk.
  • Hij vertelde dat hij het forum niet eens kan ZIEN.

Restricted posting, okay. Maar om het hem nou niets te gunnen en in feite af te sluiten van de community?
  • Het heet uitloggen, en desnoods maakt hij een alt om zich in te schrijven voor toernooien.

oh wacht hij heeft er al twaalf
  • Inderdaad, het zou gewoon mogelijk moeten zijn om uitgelogd het forum te bekijken.
  • June 2010 aangepast
    Hij kan inderdaad geen enkel fora OF ook maar een klein deel van deze site zien. Dat hij niet meer mag posten, oké. Maar hem niks laten zien of niet kunnen inschrijven voor toernooien gaat een beetje te ver.

Utto: Kan je Ramzehz niet nog één kans geven? Hij heeft getrolled in het verleden, maar denk je nou echt dat hij zijn laatste kans zal vergooien door wederom te gaan trollen?
  • ZeroL schreef:
    Utto: Kan je Ramzehz niet nog één kans geven? Hij heeft getrolled in het verleden, maar denk je nou echt dat hij zijn laatste kans zal vergooien door wederom te gaan trollen?

Ik zal deze vraag alvast beantwoorden

Ja
  • ZeroL schreef:

Ja

Waarom hem zo misgunnen? Je zou anders over hem denken als je hem in real life zou kennen, serieus.
  • Internet =/= real life
  • Die ban duurde maar twee weken. Hij kan al meer dan een week weer gewoon posten.

Overigens is hij wel permanent zijn postrechten kwijt in forum games.
  • ZeroL schreef:

Ja
    Ik lol'de omdat het waar was.

Hij gaat toch weer troll uithangen.
  • Internet =/= real life

euhm, nee
  • Je gaf net zelf een voorbeeld *facepalm*

Ramz mag dan een toffe gozer zijn irl, hier is ie een troll
  • dat betekent dus gewoon dat er iets mis is in je hoofd, waarom zou je je misdragen bij mensen die je kent alleen maar omdat het het internet is -_-
  • ZeroL schreef:

Ja

Haha, ik wou het al doen.
    Je gaf net zelf een voorbeeld *facepalm*

Ramz mag dan een toffe gozer zijn irl, hier is ie een troll

Je kent me niet eens. ._.
    Ivootjes schreef:
    dat betekent dus gewoon dat er iets mis is in je hoofd, waarom zou je je misdragen bij mensen die je kent alleen maar omdat het het internet is -_-

Dank je, nutteloos persoon.

HI GUYS
  • Ramz, iedereen zegt dat je een toffe gozer irl life bent, ik heb tot nu toe enkel een lichtelijk spammed stereotyp internet knulletje gezien
  • Ramz, iedereen zegt dat je een toffe gozer irl life bent, ik heb tot nu toe enkel een lichtelijk spammed stereotyp internet knulletje gezien

Wat wil je dat mensen daarop zeggen?

Je hebt een lichtelijk spammed stereotyp internet knulletje gezien, heb je al met hem gepraat over iets inhoudelijks?

Come on, je bent beter dan dit.
  • Ramzi weet sowieso dat ik hem lauw vind. Toch verdiende die z'n ban :D
  • Chair kijk even terug naar wat ZeroL eerst zei.

en als er een plek is waar posts inhoudelijk zouden zijn is het wel in mafia games.

Je kan mij moeilijk vertellen dat iedereen zich op internet gedraagt zoals ze zich irl gedragen
  • Chair kijk even terug naar wat ZeroL eerst zei.

en als er een plek is waar posts inhoudelijk zouden zijn is het wel in mafia games.

Je kan mij moeilijk vertellen dat iedereen zich op internet gedraagt zoals ze zich irl gedragen

als dat zo was zou ik dood gaan van het lachen.
Log In of Registreer om te reageren.