SPAMZ :O

October 2009 aangepast in SmashNL
Zozo ziet er mooi uit meneer utto, smiley's zijn ook te hard ^_^. Maar komt die mooie lichtgroene achtergrond er nog offeh? :P En mogen we ook nog avatars gaan kiezen?
«1

Reacties

• Groen is zo gay. Als ik het verander, word ik bovendien vermoord door Marc. Misschien dat ik het op Amsah's verjaardag voor een dag verander.

Je kunt je avatar zelf uploaden in je profiel. Kies links in dat menu 'profiel' en dan 'wijzig avatar'. Te Makkelijk!
  • Lichtblauw dan? :shock:

Ik zie nergens links profiel staan ;_;
  • Faab schreef:
    Lichtblauw dan? :shock:

Ik zie nergens links profiel staan ;_;

Ga bovenin naar 'gebruikerspaneel' en daar kun je van alles en nog wat aanpassen. Dit forum werkt niet anders dan andere fora. ;)

En wat is er mis met rood? :cry:
  • commander keen <3

Ik vind trouwens de forum indeling heel goed. Niet zo'n doolhof als smashboards.
  • Wajoooo eerste nieuwe persoon :D Waar ligt leuven 0_o
  • Faab schreef:
    Wajoooo eerste nieuwe persoon :D Waar ligt leuven 0_o
    Nooit van Leuven gehoord? Is dus in België. Eerste nieuwe persoon en hij is al geen Nederlander :)
  • Het rood is wel oke zou misschien cool zijn als je zelf kon wisselen ofzo maar lijkt me niet echt een prioriteit. Volgens mij kan je bij phpbb trouwens gewoon een andere stijl downloaden toch? Alles lijkt verder prima te werken trouwens.

Edit; avater veranderen is idd niet moeilijk, gewoon in dat gebruikerspaneel naar profiel en dan staat er wijzig avatar.
  • Wajooooooo keiharde avatar heb je 0_o
  • cubone-bone. die kerel is van die belgium thread. echt zooi daar. niet hierdoen gast ;)

er is niets mis met rood.
    nie mauwe

ziet er goed uit utto
  • Faab schreef:
    Wajooooooo keiharde avatar heb je 0_o

8-) Die smileys rulen btw.
    cubone-bone. die kerel is van die belgium thread. echt zooi daar. niet hierdoen gast ;)

Gewoon bannen die handel.

Tis trouwens misschien handig om wat algemene tips te hebben ofzo? Zoals bijv. waar je je avatar etc.. kan veranderen en dat je kan multiquoten door gewoon 1 iemand te quoten en dan daaronder op quote bij een ander te drukken. Dit kan trouwens wel maar voor een paar posts dus misschien is een multiquote knopje alsnog handig?

O en Utto, als het goed is heb je bij Administration Panel een stukje "styles management" waar je bij "add" gewoon op install kan drukken om nieuwe kleuren beschikbaar te maken. Dit kan iedereen dan per persoon doen en als Faab dan groen neemt merkt Marc er niks van.
  • Ik ben niet verantwoordelijk voor die zooi hoor. Meer nog, ik ben de enige die kloeg over hoe slecht het er aan toe is in die belgium thread.
  • kijk faab met zijn sexy avatar :o
  • Faab is zo fakking mannelijk, vandaar dat mensen denken dat we broers zijn.

(Spuugt bij het idee wat hij net gezegt heeft.)
  • Empy schreef:
    Tis trouwens misschien handig om wat algemene tips te hebben ofzo? Zoals bijv. waar je je avatar etc.. kan veranderen en dat je kan multiquoten door gewoon 1 iemand te quoten en dan daaronder op quote bij een ander te drukken. Dit kan trouwens wel maar voor een paar posts dus misschien is een multiquote knopje alsnog handig?

O en Utto, als het goed is heb je bij Administration Panel een stukje "styles management" waar je bij "add" gewoon op install kan drukken om nieuwe kleuren beschikbaar te maken. Dit kan iedereen dan per persoon doen en als Faab dan groen neemt merkt Marc er niks van.

Ik zal nog even kijken naar algemene tips, regels en die multiquote knop.

Dat stijlen beheren werkt iets anders, maar het komt op hetzelfde neer. Ik heb nu een nieuwe stijl toegevoegd die 'Green' heet. Als iemand die wil gebruiken, kun je bij je gebruikerspaneel en dan forum instellingen de nieuwe stijl selecteren (de huidige stijl heet RedSilver).
  • Dat moet we de goorste kleur groen zijn die ik ooit gezien heb. =p
  • Utto schreef:
    Ik zal nog even kijken naar algemene tips, regels en die multiquote knop.

Dat stijlen beheren werkt iets anders, maar het komt op hetzelfde neer. Ik heb nu een nieuwe stijl toegevoegd die 'Green' heet. Als iemand die wil gebruiken, kun je bij je gebruikerspaneel en dan forum instellingen de nieuwe stijl selecteren (de huidige stijl heet RedSilver).

Ja vooral regels kunnen wel handig zijn. :p Ik had trouwens niet door dat ik ook in aankondiginen kon posten ik ging er vanuit dat dat alleen voor mods was.

En misschien is het makkelijker om die ghost topics gewoon weg te laten aangezien die forums nu verder nog leeg zijn is het een beetje verwarrend allemaal. En ik denk niet dat er nu al mensen zijn die denken "ah ik ben dat topic kwijt".
  • Utto schreef:
    Groen is zo gay. Als ik het verander, word ik bovendien vermoord door Marc. Misschien dat ik het op Amsah's verjaardag voor een dag verander.

...

Is Marc mod hier?
  • ik kreeg bijna een epileptische aanval van die groene kleur
  • Groen is keihard :D Toevallig ook nog een lichtblauwe ergens rondliggen ut?
  • Vette shit! Hoe gaan we dit nu promoten?
  • Ik kan btw wel even snel een nieuwe banner maken als je me de afmetingen geeft. Dan maak ik snel een betere want dit is niks :P
  • Veen schreef:
    Ik kan btw wel even snel een nieuwe banner maken als je me de afmetingen geeft. Dan maak ik snel een betere want dit is niks :P

Iemand anders was er al mee bezig, dus ik wacht eerst even af waar hij mee aan komt zetten.

Als je wilt kun je wel een banner maken speciaal voor het forum, dan moet er alleen 'SmashNL Forum' opstaan. De afmetingen zijn 692x120. Zie maar of je dat wilt doen.
  • Wanneer krijg ik god tier onder mn naam? :O:O:O
  • wanneer je ook zwart bent en met boze schildpadden mept.
  • Ivootjes schreef:
    Vette shit! Hoe gaan we dit nu promoten?

1. Aanmelden bij zoekmachines.
    2. Mensen vanaf Smashboards doorverwijzen.

Verder moet de site nog een stuk informatiever worden. Tot dusver heeft Rutger veel gedaan en heb ik ook het één en ander geproduceerd, maar we hebben nog wel wat meer mensen nodig. Sowieso moet nog even uitgevogeld worden hoe we bepaalde dingen op de site kunnen krijgen. Mij lijkt bijv. een column sectie leuk.

Zoals ik het zie moeten we ook gewoon op Smashboards actief blijven, tenminste wat toernooien betreft (die moeten dus op beide plaatsen gepost worden). Dat wordt meer de zakelijke kant en deze site meer de gezellige kant.
  • Ziet er goed uit jongens. Er kunnen nog wat sub delen bij maar ik ben het eens met Utto dat we de site er ook niet mee moeten volplempen. De site voelt leeg aan als je al die subsecties hebt en weinig activiteit er over verdeeld. Maar op den duur lijkt het me wel slim als er character sub secties komen enzo.

Ik heb btw ff snel wat tekst op die header gepleurd. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat iemand anders met een met meer eyecandy bezig was dus zie deze maar als tijdelijke versie. Het is belangrijk om de naam smash.nl in mensen hun hoofd te krijgen want dan onthouden ze het sneller. Er zijn 2 versies genaamd: header.jpg of headersmashnl.jpg zie maar welke je gebruikt.

http://hosted.filefront.com/Rejuker
  • vrij onhandig dat de link dan smash-bros.nl is terwijl het SmashNL heet... Maar goed, een bookmark verhelpt dat probleem natuurlijk.
  • Marc schreef:
    Ivootjes schreef:

2. Mensen vanaf Smashboards doorverwijzen.
    Ik heb al wat reclame gemaakt op allisbrawl.com. Applaus voor mezelf.
  • Ik ga niet nog een spel kopen wat je met die kut remote moet spelen ik heb het nou wel gehad. Laat ze maar een fatsoenlijke controller uitbrengen tot die tijd speel ik wel met de ds ofzo.
  • Shizuka schreef:

ultra hard
  • Empy schreef:
    Ik ga niet nog een spel kopen wat je met die kut remote moet spelen ik heb het nou wel gehad. Laat ze maar een fatsoenlijke controller uitbrengen tot die tijd speel ik wel met de ds ofzo.

Daar had ik het niet over.. De game kan mij gestolen worden... Maar het filmpje is wel heel goed gedaan.
  • tja dat is wii, empy. zwaaien met controlers is hip :roll:
  • Ivootjes schreef:
    Misschien heeft iemand zin om een SmashNL artikel op de SmashWiki aan te maken..
  • Shizuka schreef:
    Daar had ik het niet over.. De game kan mij gestolen worden... Maar het filmpje is wel heel goed gedaan.

8-) In dat geval, helemaal mee eens.
    tja dat is wii, empy. zwaaien met controlers is hip :roll:

Haha, ja had ik afgelopen Zaterdag, ik geef dan zwemles en had voor volgende week afgezegt vanwege IBD. Dus die mensen vragen waarom ik niet kom en ik vertel dat ik een smash toernooi heb. Hun, "huh smash waisda?", dus ik zeg dat het een spel voor de wii is, iedereen meteen "O dus dan krijg je ook nog wat beweging". :shock:
  • Cool, kben niet de enige die zwemles geeft hier XD
  • :=) Welke doelgroep geef jij zwemles dan? En vrijwilliger of betaalt?
  • LOL JEFFZOR ALS BADMEESTER!!!!!!!!!!!!!!!
  • Empy schreef:
    :=) Welke doelgroep geef jij zwemles dan? En vrijwilliger of betaalt?
    Verschilt per seizoen. Maar dit seizoen geef ik les aan kinderen tussen 8 (denk ik) en de 13. Vrijwillig.
    Faab schreef:
    LOL JEFFZOR ALS BADMEESTER!!!!!!!!!!!!!!!
    Nee Faab, instructeur. Als je badmeester bent houd je toezicht bij een bij een zwembad, maar ik geef les.
    En lol dat je zo verbaasd bent, ik geef al langer zwemles dan dat ik naar smashtoernooien ga XD
  • Wij zijn gatar!!!
  • Jeffrey schreef:
    Verschilt per seizoen. Maar dit seizoen geef ik les aan kinderen tussen 8 (denk ik) en de 13. Vrijwillig.

Okay kewl, ik heb 3 lesuren achter elkaar. Eerste groep is combinatie schoolslag aanleren, basis van borst en rugcrawl en klaar maken voor het diepe. Tweede groep zijn kinderen die voor het eerst komen of nog niet watervrij zijn etc... En 3e groep is of zwemvaardigheid 1 of balzwemmen.

Maar dat wisselt uiteraard ook per seizoen.
  • ok het hoort niet echt onder spam maarja

Een gesprek over het toernooi van shadow eind november:

| Patrick | zegt (17:06):
    ok, oh en er komen meisjes die ons aanmoedigen en ons de toiletten wijzen en ze zijn leuk. Dat zegt de host
    '* ». Patriciáa- zegt (17:07):
    lol je bedoeld sletjes ?

Quote of the year!
  • Sino schreef:
    ok het hoort niet echt onder spam maarja

Een gesprek over het toernooi van shadow eind november:

| Patrick | zegt (17:06):
    ok, oh en er komen meisjes die ons aanmoedigen en ons de toiletten wijzen en ze zijn leuk. Dat zegt de host
    '* ». Patriciáa- zegt (17:07):
    lol je bedoeld sletjes ?

Quote of the year!

mocht ik ons patricia kennen, dan had hij zeker een dsa waard geweest :).
    maar die komen pas begin december :D
  • LoL waar het toilet is, tis een fucking boerderij je kan pissen waar je wilt.
  • Net als de paarden die daar rond lopen, die pissen ook over je broek als je niet uitkijkt.
  • t zijn wel mijn sletjes, hands-off, bitch 8-)

en tis deze keer niet in the middle of fucking nergens ;)
  • De paarden zijn jouw sletjes?

Ik weet niet of ik nog wel wil gaan. =[
  • Ik alleen maar meer. :D
  • ik denk dat het alleen nog enger wordt als ik zeg dat we thuis idd paarden fokke ;)
  • ik denk dat het alleen nog enger wordt als ik zeg dat we thuis idd met paarden fokke ;)

F'xed
Log In of Registreer om te reageren.