K-On!! discussion thread

NyrNyr
July 2012 aangepast in Off-topic
Duidelijk dat we er eentje nodig hadden.

Episode 14 is uit sinds gister. Ik heb hem net gekeken. 10/10, beste episode van dit seizoen. <3 En een nieuwe OP en ED, beide welke ik niet echt geweldig vind. Nieuwe OP is wel beter dan de Go! Go! Maniac maar nog steeds een beetje chipmunk, jammer. ED pakt gewoon niet zo lekker.

Waarom deze episode de beste episode is van dit seizoen:
Spoiler:

http://randomc.net/2010/07/06/k-on-s2-14

Random screencaps van ep14.
«13

Reacties

• Don't go hatin' on me, maar is K-on niet een soort hetzelfde als Lucky star (ik heb beide niet gezien)?
  • Het is van dezelfde makers.
    Het gaat over meisjes van ongeveer dezelfde leeftijd.
    Het gaat over schoollevens van die meisjes.
    Het is allebei extreem moe.
    Het is allebei vrij random. (LOL SO RANDOM XD)

In dat opzicht lijkt het op elkaar, maar:

K-On! gaat meer over muziek maken, terwijl Lucky Star meer over het leven gaat in Japan. (Manga, Anime, video games, oftewel, je leert een otaku te zijn)
    Karakters zijn heel anders, in mijn opzicht dan. Meningen willen hierover nog wel eens verschillen.
    Animatiestijl is heel anders.
    Lucky Star gebruikt meer references naar andere anime.
    K-On! heeft meer een plot in de episodes, terwijl Lucky Star van de hak op de tak overspringt.

...

>_>
    <_<

Okee, het lijkt in een zeker opzicht behoorlijk veel op elkaar, maar hetzelfde kan je wel zeggen over alle 'schoolgirl' anime dan. Toch vond ik Lucky Star vrij saai, terwijl ik K-On! veel beter kan waarderen. Misschien is het het muziekelement, ik weet niet.
  • July 2010 aangepast
    Ik heb me zelden (nooit) kunnen interesseren in series (anime of live) die over schoolmeisjes gaan en onder geen voorwaarden onder hentai vallen.

Hebben die dingen ooit een prijzenswaardig plot, really?

edit: Ja, Powerpuff girls was nog om aan te zien, get @ me.
  • Lucky star is cuter.

<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">K-On heeft betere fan-hentai</div></div>
  • Waarom kijk je meisjes-tekenfilms?
  • Guus schreef:
    Waarom kijk je meisjes-tekenfilms?
    Really now?

inb4 shitstorm
  • Geweldige thread =O

Ook net 14 gekeken, zeker een van de betere afleveringen =)
    Volgens mij de eerste ep die echt Mugi-centric is, dus was er veel uit te halen. Beste stuk was overigens met die schoolfoto's, ik ging stuk om elke foto lol. Wel weer een klacht die ik vaak heb met S2, Azusa wordt te vaak buiten alles gelaten =(

Nieuwe OP en ED was nog wel een leuke verrassing ook, ik verwachtte alleen een nieuwe ED. Beetje jammer wel dat ze van wat mindere kwaliteit lijken dan de voorgaande. Ik ben nooit een fan geweest van Yui vocals, dus dat liedje zal wel. Beelden waren ook een stuk saaier dan eerdere OP's, maar nog wel leuk gedaan. ED wel goed op zich, maar lijkt gewoon beetje zwak na de god tier ED die Listen was. Blijft leuk om de cast in alternatieve outfits te zien weer =O

Chair: Punt van deze series is juist dat ze geen plot hebben, is slice-of-life.

Guus: Verwijder jezelf van deze thread, je bent de nepste troll ooit.
  • NyrNyr
    July 2010 aangepast
    'I'm actually quite shy.'

Hahahahahahaha. Ritsu top tier, duidelijk.
  • NyrNyr
    July 2010 aangepast
    Ik mis Mugi's 'YES' pose na het laten schrikken. Dat maakte die scene drie keer beter. <3

1278673075214.gif
  • Remen schreef:
    Guus: Verwijder jezelf van deze thread, je bent de nepste troll ooit.

:lol: Remensucks.
  • what's the world coming to :(
  • Haters gaan haten.

1278835213137.jpg

MY BRAIN IS FULL OF FUCK
  • July 2010 aangepast
    Nyr schreef:
    Haters gaan haten.

[ Afbeelding ]

MY BRAIN IS FULL OF FUCK
    Dat is vrij normaal.

Ga maar eens the world ends with you spelen, en daarna foto's van Shibuya opzoeken.

kon1.jpg
  • Doet me eraan denken dat ik dat spel nog steeds moet spelen. Ik ben er mee gestopt na 30 minuten, omdat toen mijn DS freezede.

SINE
    COSINE
    TANGEEEEEEEEENT
  • Heb net 1ste episode van K-ON! gekeken. Het is toch nog best leuk, begin nu met de 2e episode. =D
  • Heb net Welt Am Draht gekeken... oh wacht we hebben geen topics op diepgaandere features.
  • TWEWY too good :)
  • 1279010652663.jpg

LAATSTE K-ON EP VOORDAT IK OP VAKANTIE GA FUCK YEARRRRRRRRRR
  • NyrNyr
    July 2010 aangepast
    Yui voor retard moe tier. <3

Leuke ep, houd normaal niet zo van die marathon eps, maar deze was wel goed. Duurde wel even voordat hij op gang kwam though!

50kso1.png

10sc9xh.png

SPIN DASH BITCHESSSSS
  • 17 is eindelijk gereleased door een andere subbing group.

Ui ;_;
  • HYESZ! Ik kijk ook sinds een tijdje K-ON, ben net begonnen met 2e seizoen. =D
  • <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">U & I</div></div>

MANLY TEARS WERE SHED

Volgende week Mio episode? Oh hell naw.
  • Geef mij weer een Mugi episode.

Mugi is kanker geweldig.
  • Elke week Mugi episode?

imokaywiththis.jpg

On a related sidenote, hier is mijn free mousepad die ik onlangs heb geordered.

mousepadgroot.png
  • Nyr schreef:
    Elke week Mugi episode?

imokaywiththis.jpg

On a related sidenote, hier is mijn free mousepad die ik onlangs heb geordered.

[ Afbeelding ]
    LOL ik zat over precies hetzelfde plaatje te denken hahahahahaha.
    On another note, mijn vriendin heeft heel S1 van k-on in vrijwel 1 dag gekeken. Beetje trots ben ik.
  • Ja ik kijk ook K-On sinds een week, het is echt kawaii =(^.^)=

n_n/ broeders!
  • Ik raad jullie aan om 17 weer te kijken met gg subs, die van Derp waren nog veel idioter dan ik dacht.

U & I
    <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">;_;</div></div>
  • Requiem schreef:
    Nyr schreef:
    Haters gaan haten.

[ Afbeelding ]

MY BRAIN IS FULL OF FUCK
    Dat is vrij normaal.

Ga maar eens the world ends with you spelen, en daarna foto's van Shibuya opzoeken.

kon1.jpg

Mijn God Anne. Mind was blown.

Damn TWEWY never seizes to amaze me
  • Tiersie schreef:
    Requiem schreef:
    Dat is vrij normaal.

kon1.jpg

Mijn God Anne. Mind was blown.

Damn TWEWY never seizes to amaze me
    Ja haha, een vriend van mij zat in japan, dus ik ging foto's bekijken ervan op zijn facebook (ik wist destijds nog niet dat TWEWY op Shibuya gebaseerd was) Dus ik zit een beetje te kijken, denk echt jezus dit komt mij bekend voor. Ga die avaond TWEWY spelen, denk weer... er klopt iets niet. Check de dag erna wat nieuwe foto's van hem en heb echt iets van

WAT O_O. Bleek dat hij in Shibuya zat haha.
  • En Tirso, je bedoelde ceases, niet seizes. To seize is grijpen, to cease is 'stoppen'. Kan geen betere definitie vinden.

Heb net mijn eerste half uur TWEWY achter de rug. Ook mijn mind is redelijk blown op het moment.
  • TWEWY is de shit! =D
  • Geef links, lullo's. ):
  • Lullo more like cocko
  • wat is dit?
  • Guus schreef:
    Lullo more like cocko

Geef gwn link je bent echt een ohmo slet hoer mannetje ik zweet ik geef je pappie klappen als je met mij fuckt
  • NyrNyr
    August 2010 aangepast
    Ep18 is nu ook gesubt aanwezig. Yui is echt weer... <3333. Net als Ritsu. <33

<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">Delicious Ritsu is delicious.</div></div>

Volgende episode preview? Basically, Yui gaat Azusa rapen. Dat is wat ik ervan maak. imokwiththis.png
    Verdere predictions involven een kus van Romio en Jurietsu. My body is ready.

sq05ty.jpg

Hier een plaatje van Yui die uitgelegd krijgt hoe ze een boom moet spelen in de achtergrond.
  • Ok, dus ik ben bijna klaar met fairy tail (still going, maar geen eps meer voor mij :(). Dus heb ik iets nieuws nodig. Is K-on de moeite waard om te kijken :p ?
  • ga angel beats kijken junkies
  • Angel Beats heb ik al gezien; was wel een leuke serie. Ga jij maar Toradora! kijken.

K-On! is wel de moeite waard, maar ligt er maar net aan of je van het slice of life genre houdt. Of van schattig houdt. Je moet het zelf maar zien.
  • Angel Beats was afgezien van Kanade echt compleet waardeloos. Plot was lachwekkend slecht, characters bijna allemaal karikaturen, afschuwelijke pacing, melodramatisch en pretentieus. Ik kan maar weinig dingen bedenken waar ik zo veel slechte dingen van kan opnoemen.

K-on is zeker wel het kijken waard, maar het is niet voor iedereen. Als je alleen dingen als Fairy Tail kijkt denk ik niet dat je het leuk zal vinden, maar het valt wel te proberen natuurlijk.
  • Ik heb laatst de eerste aflevering van K-On en het is wel leuk, maar niet indrukwekkend. Ik moest twee keer lachen maar ik snapte niet het verhaal. Mio was best wel irritant en zat alleen maar stom te doen, ik vond dat zij gewoon weg moest.

Voor de rest was het kk grappig maar wel iets wat alleen meisjes zouden kijken.
  • Je moest twee keer lachen, maar voor de rest was het kk grappig?

X_X
  • Ja dat klopt. Marc.
  • Guus schreef:
    Voor de rest was het kk grappig maar wel iets wat alleen meisjes zouden kijken.
    :x
  • Het is dat ik weet dat hij liegt, want die post was best wel geloofwaardig
  • Je snapte niet het verhaal.

0/10. Probeer het nog eens.
  • welk verhaal bro
  • Nyr schreef:
    Je snapte niet het verhaal.

0/10. Probeer het nog eens.

Slice of Life Anime en het verhaal niet snappen :lol:
  • Spoilers: ik quotete Guus.
Log In of Registreer om te reageren.