Hi, I'm new here. - Activiteit van SmashNL? Andere vragen.

July 2010 aangepast in SmashNL
Ik heb me zojuist even aangemeld op SmashNL, maar ik weet niet eens of er wel mensen nog actief zijn. Vandaar een kleine topic met een paar vragen.

1. Relatief gezien, hoe actief is Smash NL? er zijn bijna 500 leden, maar ik ben er vrij zeker van dat meer dan de helft niks meer doet.

2. Is SmashNL een community, of eerder een soort kalender voor toernooitjes alleen? Als het beide is, dan is het een goede site.

3. Ik heb gemerkt dat er in de spelers lijst niet al te veel mensen staan. Hoe kom je daar terecht?

Reacties

• Het is denk ik beter om voortaan een 'Nieuweling Guide' of zo in elkaar te flanste voor de vele nieuwe leden dat ze na aanmelding gelijk op die pagina terecht komen.
  • Hey, ik zal wel even antwoorden:

1. Er zijn op deze forums denk ik 20-30 mensen echt heel erg actief. Als er een toernooi is komt iedereen opeens tevoorschijn om zich in te schrijven, waardoor de activiteit van de forums niet echt de grootte van de hele community representeert.

2. Het is beiden.

3. Je komt in de spelerslijst terecht als je aan offline toernooien hebt meegedaan. Ik geloof dat het criterium eerst twee was en nu mag je er volgens mij al op als je al naar één toernooi gaat.
  • Je kunt ook requesten om op de spelers lijst terecht te komen in deze thread:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://smash-bros.nl/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=576" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=3&t=576</a><!-- l -->

Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt.

Er wordt op de fora niet heel veel gepost, maar er zijn wel bijna altijd mensen online, en alles wordt vrij snel bekeken. Iedereen lurked alleen hardcore tot er iets interessants langskomt. Voor de rest is het niet echt een informatief forum over de spellen zelf, voor dit zul je nogsteeds smashboards.com moeten gebruiken. Het is meer een forum waar je toernooien kunt announcen, smashfests af kunt spreken, en vooral gewoon een plek voor de nederlandse community om een beetje rond te hangen.
  • Nikenick schreef:

2. Het is beiden.
    Godver, Nick, het is niet beiden als je het niet over personen hebt.
  • Beiden zelf is gewoon fout.
    Bij personen zou het beide zijn.
    bij objecten zou allebei het juiste woord zijn

Beiden is een nogal ouderwets werkwoord dat "iets afwachten" betekent.

/grammarnazi
  • Requiem schreef:
    Je kunt ook requesten om op de spelers lijst terecht te komen in deze thread:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://smash-bros.nl/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=576" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=3&t=576</a><!-- l -->

Ik neem tenminste aan dat je dat bedoelt.

K had die thread al gelezen, maar bedankt voor de link. Volgens mij is dat alleen voor mensen die echt toernooien doen. K heb maar 1 keer aan een toernooi meegedaan en dat was een release toernooi van Brawl in Enschede.

Is er ook een plek waar friendcodes worden uitgewisseld, want daar was ik eigenlijk meer naar op zoek. K dacht dat de spelers lijst was voor mensen die ook gewoon eervol kunnen spelen en op niveau kunnen spelen.
  • Kenny schreef:
    Het is denk ik beter om voortaan een 'Nieuweling Guide' of zo in elkaar te flanste voor de vele nieuwe leden dat ze na aanmelding gelijk op die pagina terecht komen.

Je hebt eigenlijk wel gelijk. Een soort beginner guide is best handig, hoewel uiteindelijk alle informatie wel op de site staat. Er is al een poging gedaan alle informatie op een plek te zetten, maar als daar echt alles stond zou deze thread ook niet bestaan.
  • We hebben een "ik ben nieuw" topic, het heet "het grote stel jezelf voor topic".
  • We hebben een "ik ben nieuw" topic, het heet "het grote stel jezelf voor topic".

Is that so? Dan moet ik even zoeken :)
  • 2jg72qc.jpg

<div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">inb4 faal editing, also faal spam</div></div>
  • Het zijn lastige zaken.
  • WTF ik klikte op het rode kruisje om de vergrote image weg te halen.

en het werkte
  • July 2010 aangepast
    WTF ik klikte op het rode kruisje om de vergrote image weg te halen. en het werkte

Je kunt op het gehele vergrote plaatje klikken om t weg te halen =P
  • July 2010 aangepast
    TheFLUXX schreef:
    K had die thread al gelezen, maar bedankt voor de link. Volgens mij is dat alleen voor mensen die echt toernooien doen. K heb maar 1 keer aan een toernooi meegedaan en dat was een release toernooi van Brawl in Enschede.

Is er ook een plek waar friendcodes worden uitgewisseld, want daar was ik eigenlijk meer naar op zoek. K dacht dat de spelers lijst was voor mensen die ook gewoon eervol kunnen spelen en op niveau kunnen spelen.

Allereerst: welkom!

Verder zie ik dat je vragen al beantwoord zijn ^^... wel wil ik zeggen dat veel mensen hier het release toernooi van Brawl in Enschede niet als écht toernooi zullen tellen. Zoals je misschien al hebt gezien (het kwam op mij over alsof je al aardig wat hebt rondgekeken op de site), wordt er door de community een vaste ruleset gehanteerd die behoorlijk anders is als de meeste "officiële" toernooien. Ik weet niet 100% of dat zo is met Brawl (ben zelf een Melee-speler), maar ik ga er wel van uit, want de melee-regels van toernooien op bepaalde evenementen zijn echt belachelijk :lol: *denkt terug aan een single-elimination free for all toernooi met alle stages aan op de PU gameplay* :lol:
  • Exalador schreef:
    TheFLUXX schreef:

Allereerst: welkom!

Verder zie ik dat je vragen al beantwoord zijn ^^... wel wil ik zeggen dat veel mensen hier het release toernooi van Brawl in Enschede niet als écht toernooi zullen tellen. Zoals je misschien al hebt gezien (het kwam op mij over alsof je al aardig wat hebt rondgekeken op de site), wordt er door de community een vaste ruleset gehanteerd die behoorlijk anders is als de meeste "officiële" toernooien. Ik weet niet 100% of dat zo is met Brawl (ben zelf een Melee-speler), maar ik ga er wel van uit, want de melee-regels van toernooien op bepaalde evenementen zijn echt belachelijk :lol: *denkt terug aan een single-elimination free for all toernooi met alle stages aan op de PU gameplay* :lol:

Als tweede: bedankt!^^

En m'n laatste vraag was nog niet echt beantwoord. Eigenlijk helemaal niet, dat is de vraag in die quote van mij in jouw antwoord.

Ik weet ook wel dat het geen officiëel toernooi was, maar het was wel een toernooi ervaring. Niet dat het echt wat uitmaakt, maar toch even ter correctie =)

Ik ben zelf trouwens geen tournament guy, ben ik veel te stressvol voor xD Ik speel op fatsoenlijk niveau, dat wel. Maar ik speel wel liever voor plezier met andere mensen op niveau dan om competitie. Natuurlijk sla ik geen uitdaging af als ik onder vrienden ben (en misschien de leden van deze site, voor zover het (nog) geen vrienden zijn).
Log In of Registreer om te reageren.