Beter worden met brawl.

January 2011 aangepast in Competitieve discussie
Hey mensen, ik had een vraag.

Ik speel nu sinds april 2009 brawl, ik dacht dat ik beter was geworden, maar na tegen een vriend die 6 maanden gestopt was met spelen gespeeld te hebben, merkte ik dat er minimale vooruitgang was.

Ik speel eigenlijk alleen online dus mijn vraag was of ik met iemand regelmatig online kon spelen, een vriend van me zei dat ik alleen zo beter kan worden, ofzo.

dus als iemand aan zoiets behoefte heeft, hoor ik het.

Zall.
«1

Reacties

• Als je echt beter wilt worden, kun je beter naar toernooien komen en met mensen spelen in het echt. Wi-fi is door de lag nogal een ondergeschoven kindje, al zijn er wel wat mensen die het nog doen.
  • Ja, dat snap ik, maar de lag valt wel mee in nederland en ik heb de tijd niet echt voor toernooien(werk 3 volle dagen per week, en heb nog andere dingen te doen)
  • Lag hoe weinig dan ook zal je zeker tegenwerken als je beter wilt worden.

Toernooien kun je ook meestal van tevoren plannen :)
  • In Gelderland zitten boemveel brawlers, ga met ze afspreken. Ze gaan het heus niet erg vinden nieuw iemand te leren kennen =o
  • Wat Guus zei. Xonar en Mr-R wonen in Arnhem dus misschien zou je hun kunnen benaderen over een keer een dagje smashen ofzo.
  • ZeroL schreef:
    Wat Guus zei. Xonar en Mr-R wonen in Arnhem dus misschien zou je hun kunnen benaderen over een keer een dagje smashen ofzo.
    bovendien kaak in 7aar wat daar praktisch naast ligt :)
  • Grizzer schreef:
    ZeroL schreef:
    Wat Guus zei. Xonar en Mr-R wonen in Arnhem dus misschien zou je hun kunnen benaderen over een keer een dagje smashen ofzo.
    En Tonie.

Nijmegen, ook niet ver (nog geen 10 min met de trein) met Ben, Tom, Olaf en ikzelf. Echt te veel keus man.
  • July 2010 aangepast
    Slash schreef:
    Grizzer schreef:
    En Tonie.

Nijmegen, ook niet ver (nog geen 10 min met de trein) met Ben, Tom, Olaf en ikzelf. Echt te veel keus man.

En 5 minuten van Nijmegen met de trein vandaan woon ik. :D

EDIT: Er zijn relatief gezien veel smashfest hier in Gelderland, dus misschien is dat ook een optie voor je.
  • Wie zijn tonie en Xonar? XD

En waar kan ik trouwens kijken voor tourney's in arnhem?
  • Zallarion schreef:
    Wie zijn tonie en Xonar? XD

Nergens, in de toernooien sectie van dit forum zie je alle toernooien. Grote toernooien zijn tot nu toe altijd buiten gelderland.
  • ZeroL schreef:
    Zallarion schreef:
    Wie zijn tonie en Xonar? XD

Nergens, in de toernooien sectie van dit forum zie je alle toernooien. Grote toernooien zijn tot nu toe altijd buiten gelderland.

Dat heeft ook een rede :ace:
  • Kenny schreef:
    ZeroL schreef:

Dat heeft ook een rede :ace:

en dat is?
  • Gelderland heeft geen centrale ligging, dus voor een toernooi in Gelderland zullen toch aardig wat spelers een aantal uur moeten reizen, wat ze er misschien niet voor over hebben.
  • Gelderland heeft geen centrale ligging, dus voor een toernooi in Gelderland zullen toch aardig wat spelers een aantal uur moeten reizen, wat ze er misschien niet voor over hebben.

Ja, maar zou het aantal goede spelers in gelderland en omstreke daar niet voor compenseren? wat zoals je daar^ leest zouden er veel goede spelers hier moeten zitten:p
  • wifi helpt iets om beter te worden maar beter is ofline :) zoals gezecht genoeg mensen in gelderland die je willen helpen (ik ook) en als je echt beter wilt worden moet je toch dingen gaan plannen buiten een toernooi om.

im just saying
  • Zallarion schreef:
    Gelderland heeft geen centrale ligging, dus voor een toernooi in Gelderland zullen toch aardig wat spelers een aantal uur moeten reizen, wat ze er misschien niet voor over hebben.

Ja, maar zou het aantal goede spelers in gelderland en omstreke daar niet voor compenseren? wat zoals je daar^ leest zouden er veel goede spelers hier moeten zitten:p

Dan is een smashfest een betere optie, want bij een toernooi komen aardig wat kosten kijken (wat je met een minder aantal spelers niet weg kan krijgen)
  • Beter worden in Brawl?

Kies MK en druk op B.

stay away from wifi
  • Ramzehz schreef:
    Beter worden in Brawl?

Kies MK en druk op B.

stay away from wifi

Ja, of niet?
  • Als het aan mij had gelegen dan had Gelderland allang een tourney gehad, maar ik heb er de resources nog niet vrij voor kunnen maken.
  • RKO
    August 2010 aangepast
    Ik snap wat je bedoelt, Zall. Ik ben momenteel ook in die fase om beter in brawl te worden. Maar zoals de meeste al zeiden, offline spelen met goeie mensen is wel erg belangrijk om wat bevordering in Brawl te kunnen maken. En naar mijn persoonlijke mening is online gameplay alleen goed als je pas leert Brawl te spelen op een competatief niveau, omdat je dan met verschillende mensen speelt, verschillende speelstijlen meemaakt en overall gewoon de basis van Brawl leert kennen. Maar als je de basis al eenmaal onder de knie hebt, is offline wel beter omdat de kans om slechte gewoontes te ontwikkelen groter zijn op Wifi imo. Verder kan je nog op Smashboards het een en andere lezen over jouw character, videos van jouw character op Youtube bekijken waarin high-level smashers hem/haar gebruiken en wat ook belangrijk is imo, is over het spel nadenken. Je dus afvragen wat werkt in welke gegeven situaties, hoe jouw tegenstander kan reageren op bepaalde moves, wat de counter is tegen jouw counter enzo. Dus kort gezegd, nadenken over jouw opties en de opties die jouw tegenstander heeft, want bewust zijn van zowel jouw opties als die van jouw tegenstander, kan wel een verschil maken in een match. Hopelijk helpt dit je een beetje. ;)
  • RKO schreef:
    Ik snap wat je bedoelt, Zall. Ik ben momenteel ook in die fase om beter in brawl te worden. Maar zoals de meeste al zeiden, offline spelen met goeie mensen is wel erg belangrijk om wat bevordering in Brawl te kunnen maken. En naar mijn persoonlijke mening is online gameplay alleen goed als je pas leert Brawl te spelen op een competatief niveau, omdat je dan met verschillende mensen speelt, verschillende speelstijlen meemaakt en overall gewoon de basis van Brawl leert kennen. Maar als je de basis al eenmaal onder de knie hebt, is offline wel beter omdat de kans om slechte gewoontes te ontwikkelen groter zijn op Wifi imo. Verder kan je nog op Smashboards het een en andere lezen over jouw character, videos van jouw character op Youtube bekijken waarin high-level smashers hem/haar gebruiken en wat ook belangrijk is imo, is over het spel nadenken. Je dus afvragen wat werkt in welke gegeven situaties, hoe jouw tegenstander kan reageren op bepaalde moves, wat de counter is tegen jouw counter enzo. Dus kort gezegd, nadenken over jouw opties en de opties die jouw tegenstander heeft, want bewust zijn van zowel jouw opties als die van jouw tegenstander, kan wel een verschil maken in een match. Hopelijk helpt dit je een beetje. ;)

je denkt te veel

gewoon knee spammen
  • Chair schreef:
    Als het aan mij had gelegen dan had Gelderland allang een tourney gehad, maar ik heb er de resources nog niet vrij voor kunnen maken.
    Hou je mond leugenaar je hebt nooit iets geprobeerd om een toernooi te regelen. Jij gaat het alleen zo politiekish zeggen.

:ace:
  • Als je infinite geld hebt wordt je beter in brawl
    dan kun je tot het eind der tijden MM doen met ramin
  • Je betaalt M2K voor een trainingssessie. Als dat teveel gevraagt is, ik geef voor €20 een trainingssessie van een uur :)
  • S1-14 schreef:
    Je betaalt M2K voor een trainingssessie. Als dat teveel gevraagt is, ik geef voor €20 een trainingssessie van een uur :)

mijn controller is wit. kan ik korting krijgen :ace:
  • Mijn controller is ook wit, next time better :)

En kijk meer videos van goede spelers =D
  • S1-14 schreef:
    Mijn controller is ook wit, next time better :)

En kijk meer videos van Ayoub =D
    Fix'd.
  • Ayoub schreef:
    S1-14 schreef:
    Mijn controller is ook wit, next time better :)

En kijk videos van Ayoub dan weet je iig hoe je het niet moet doen
    Fix'd.
  • -T- schreef:
    Als je infinite geld hebt wordt je beter in brawl
    dan kun je tot het eind der tijden MM doen met ramin
    Maar als hij te makkelijk wint gaat ie zelfs sandbaggen in moneymatches D:
  • Ik wil wel online tegen je spelen.
    of er lag zal zijn, ik heb niet zoveel last van lag.
    en speel ook wel vaak online. als je wilt spelen meld me maar;)
  • IRK schreef:
    Ik wil wel online tegen je spelen.

waarom speel je online als Jens praktisch naast je woont

en amsterdam crew is minder dan half uurtje fietsen
  • Ramzehz schreef:
    IRK schreef:
    Ik wil wel online tegen je spelen.

jij weet hoe jens is? i dont blame him :ace:
  • Gr1zz3r schreef:
    Ramzehz schreef:

jij weet hoe jens is? i dont blame him :ace:

Ja, goed. Geen wonder dat je bang bent.
  • eigenlijk weet ik niet wie hoe jens is..
    ben niet egt iemand die overal posts stuurt weetje, vandaar.XD
    btw, ben een beetje nieuw met deze site als het gaat om posts versturen enzo, ken nog byna niemand.
  • IRK schreef:
    eigenlijk weet ik niet wie hoe jens is..
    btw, ben een beetje nieuw met deze site als het gaat om posts versturen enzo, ken nog byna niemand.

Ik ben Jens.
  • NyrNyr
    September 2010 aangepast
    HOI JENS

WAT IS JE PROBLEEM JENS

VERTEL OVER JE PROBLEMEN JENS
  • Jumpman schreef:
    IRK schreef:
    eigenlijk weet ik niet wie hoe jens is..

Ik ben Jens.

Hij zei hoe, niet wie.

GG Jens.
  • Jumpman schreef:

Ik ben Jens.

Hij zei hoe, niet wie.

GG Jens.

Hij zei wie hoe, niet hoe.

GG Boris.
  • *mario* wieee hoee!
  • nou vooruit, maar wat betekent wie hoe dan?
  • nou vooruit, maar wat betekent wie hoe dan?

Ik besloot uit te gaan van "wie" omdat dat mij het meest gepast leek.
  • Volgens mij heet deze thread "beter worden met Brawl" en niet "beter worden met Jens" xD. Anyways, Jens ga wat met die jongen spelen. Hij is al tijdje undercover brawler (ken hem enzo). Geef m wat tips enzo Jens-sensei :p.
  • jensei :ace:
  • Cooking with Jens.
  • Moet 'ie naar mij toekomen, ik ga niet naar hem, pffft.
  • cool, dan weet ik dat voor de next time. wie spelen hier allemaal nog meer online? speel jij online? ''jumpman''?
  • Ik speel niet online, is slecht.
  • haha jaa, wel zegt iedereen tegenwoordig. maarja, heb er haast geen last van.
  • IRK schreef:
    haha jaa, wel zegt iedereen tegenwoordig. maarja, heb er haast geen last van.

Je bent ook niet goed.
Log In of Registreer om te reageren.