Idee Power Rankings

December 2010 aangepast in Competitieve discussie
Er is de laatste tijd nogal wat discussie geweest over de vraag hoe de Power Rankings moeten worden samengesteld. Ik vind dat het nieuwe systeem, waarbij de gemiddelde prestatie wordt genomen van twee of drie toernooien, niet leidt tot een juiste weergave van de skillverhoudingen. Daarom kom ik met een ander idee.

Het Elo Rating System (ELO). Het idee van ELO is dat iedere speler een eigen puntenscore heeft en dat je score hoger wordt door tegenstanders te verslaan, en lager wordt door van tegenstanders te verliezen. Hierbij wordt rekening gehouden met het verschil tussen de puntenscores: Het verslaan van een tegenstander met een veel hogere score dan die van jou, zal je veel punten opleveren. Het verslaan van een tegenstander die een veel lagere score heeft, levert je minder op. Omgekeerd verlies je ook meer of minder punten afhankelijk van de score van je tegenstander. Voor meer informatie over de werking van ELO, zie de Wikipedia pagina van ELO: http://en.wikipedia.org/wiki/Elo_rating_system.

ELO heeft enkele voordelen boven het huidige plaatsingssysteem. Zo kunnen er met ELO veel meer matches worden meegenomen in de ranking: Niet alleen grote toernooien, maar ook kleine toernooien en smashfests kunnen meetellen. Het gaat bij ELO immers niet om het bracket, maar om je tegenstanders. Op deze manier kunnen ook friendlies interessanter gemaakt worden. Iedereen wil graag serieuze oefenwedstrijden spelen, maar door het gebrek aan 'pressure' wordt het nooit menens. Money matches zijn een alternatief, maar in de praktijk blijkt dat alleen de topspelers dit regelmatig doen. Rankingmatches zouden echter een prima manier zijn om serieuze wedstrijden te spelen zonder dat de portemonnee hoeft te worden aangesproken.

In het kort nog enkele andere sterke punten van ELO:
- Mindere spelers kunnen ook in de Power Rankings worden opgenomen.
- De poulefase van toernooien wordt een stuk interessanter.
- Voor de ranking kun je spelen wanneer je wilt: Op toernooien, op smashfests, als je gewoon bij iemand langsgaat, etc.
- Een kutbracket in een toernooi zorgt er niet voor dat je als een baksteen in de Rankings daalt en er de komende 6 maanden niet meer vandaan komt.
- Over het algemeen een nauwkeuriger ranking.

Discuss.
«134

Reacties

• Klinkt niet slecht. Ben het wel eens met bijvoorbeeld matches in pools/bracket en money matches. Wat friendlies betreft weet ik het nog niet zo zeker. Dan ga je dingen krijgen dat mensen (te) veel met elkaar gaan spelen en er constant veranderingen in de rankings gedaan moeten worden.
    Ben wel beetje voorstander van dit idee, mits er duidelijke regels komen omtrent welke matches mee mogen gaan naar de rankings en welke niet.
  • Er zitten wat zwakheden in het systeem, maar het grootste (praktische) bezwaar is dat je mensen nodig hebt die het door en door begrijpen en continu alle gegevens verwerken. Als je dit daadwerkelijk op kunt en wilt zetten is het een prima idee.
  • Is me ook wel eens te binnen geschoten, ik werk er persoonlijk graag aan mee als er animo voor is.

Friendlies zouden wellicht per maand meegerekent kunnen worden, op agreement van beide spelers een set.
  • is animo het meervoud van anime
  • Wie met het idee komt, moet het doorvoeren!

Veel geluk Gymmo :ace:
  • Zo'n soort systeem gebruikt Age of Mythology toch ook?
    Iig is het veel beter dan ons huidige systeem dus ik ben voor.
  • Zo'n systeem gebruiken heel veel ladders.
  • Dit ga je zonder een er speciaal voor geschreven programma (AiB ladder) nooit doorheen krijgen, teveel gereken, teveel gekut. Bovendien heb je een grote kans dat, als de spelers dit zelf moeten doen, je krijgt dat alleen de winnaars de score gaan doorrekenen.
  • Nikenick schreef:
    Zo'n soort systeem gebruikt Age of Mythology toch ook?
    Zou ik ook zeggen als je hoger dan mij zou staan. :ace:
  • Ayoub schreef:
    Nikenick schreef:
    Zo'n soort systeem gebruikt Age of Mythology toch ook?
    dan ik
  • Nikenick schreef:
    Ayoub schreef:
    dan ik

dan je moeder
  • hou je bek jij komt altijd lauwe dingen verpesten kevin met je moeder en haar gare grappen.
    ALTIJD
  • Misschien dat we een topic een keer niet kunnen verpesten? -_-

Niks misschien, ik ben in een bannende bui.
  • nice idee, zelf ben ik erder voor toerney based ranking list omdat daar niet zoveel gekloot aan komt. Maar meerdere hier vinden dit idee beter dus ik zeg maar niks
  • zon ladder vraagt om meer problemen dus fock dit
  • kaak schreef:
    zon ladder vraagt om meer problemen dus fock dit
    <3
  • Ik vind dit wel een goed plan en wil het zeker een kans geven, maar zoals de meesten zeiden is dit heel moeilijk om bij te houden. Ik stel dan ook voor om alleen tournament matches en misschien MM mee te tellen, want als friendlies er bij worden gerekend wordt het echt een chaos. Misschien kunnen Ranking Matches geimplenteerd worden zodat het idd wat interessanter maakt voor mindere goede spelers die niet MM spelen. Ik zou wel een bepaald limiet stellen voor ranking matches, zodat het bij te houden valt voor degene die dat gaat doen.
  • Erg leuk idee. Maar zoals de meeste zou ik ook voorstellen dat alleen tourneymatches, moneymatches en de gesuggereerde rankingmatches je ranking kunnen bepalen om chaos te voorkomen. En er moeten ook duidelijke afspraken zijn over wie dit allemaal bijhoudt en dergelijke, mocht deze methode worden ingevoerd.
  • Als ik het goed begrijpt gaat in een dergelijk systeem de ranking van een presoon omlaag als deze voor langere tijd niet speelt, wint. Als ik dus niet in staat ben tegen mensen met hogere ranking te spelen, maar wel in staat ben deze te verslaan - een conclusie ondersteund door eerdere resultaten -, dan zal mijn ranking nooit representatief zijn.

Wegens het genoemde probleem zou ik dus willen voorstellen dit systeem niet te gebruiken als power ranking.
  • August 2010 aangepast
    Waar lees je dat Jumpman? Ik kon het niet vinden. Zoiezo kunnen we dan toch dat deel niet overnemen.

Zou vet zijn als de resultaten die je submit aan AllisBrawl dit automatisch zouden doen en filters bevatten voor regio's. Misschien nealdt hier eens over benaderen?

Toch bestaan er bij mij nogal wat onduidelijkheden. Begrijp ik nou goed dat als ik van Amsah verlies ik meer punten verlies dan als ik van Marcel verlies? Dus als ik tegen Amsah kom in een toernooi wordt me punten aantal geraped?
  • Joeri schreef:
    Toch bestaan er bij mij nogal wat onduidelijkheden. Begrijp ik nou goed dat als ik van Amsah verlies ik meer punten verlies dan als ik van Marcel verlies? Dus als ik tegen Amsah kom in een toernooi wordt me punten aantal geraped?

Nee hoe meer punten je tegenstander heeft hoe minder je verliest. Andersom wel, Amsah verliest veel meer punten als een scrub van hem zou winnen.

http://elo.divergentinformatics.com/

Succes met het maken en bijhouden van een ELO database :3
  • August 2010 aangepast
    het systeem is nog redelijk eenvoudig, en met de door AlexO geposte calculator is het al helemaal eenvoudig.

er dient wel besloten te worden wat we wel in niet in deze ranking gaan meenemen.

EDIT
    Marc schreef:
    Er zitten wat zwakheden in het systeem, maar het grootste (praktische) bezwaar is dat je mensen nodig hebt die het door en door begrijpen en continu alle gegevens verwerken. Als je dit daadwerkelijk op kunt en wilt zetten is het een prima idee.

dat continu valt ook wel mee, want het systeem werkt hetzelfde als je bijvoorbeeld 30 matches per speler tegelijk verwerkt. verder is het systeem niet eens zo ingewikkeld, als mensen het willlen kan ik hier een rekenvoorbeeld laten zien.

Om even onduidelijkheid de wereld uit te helpen, als je niet speelt verandert je ranking NIET.
    Als je wilt voorkomen dat mensen met een hoge ranking dan alleen nog selectief/niet naar toernooien gaan kun je simpel zeggen dan als je niet naar minstens X toernooien bent geweest in het jaar, er 200 van je rating afgaat.
  • Jumpman schreef:
    Als ik het goed begrijpt gaat in een dergelijk systeem de ranking van een presoon omlaag als deze voor langere tijd niet speelt, wint. Als ik dus niet in staat ben tegen mensen met hogere ranking te spelen, maar wel in staat ben deze te verslaan - een conclusie ondersteund door eerdere resultaten -, dan zal mijn ranking nooit representatief zijn.

Wegens het genoemde probleem zou ik dus willen voorstellen dit systeem niet te gebruiken als power ranking.
    Dan gebruiken we het maar als soort AiB ladder. xD
  • August 2010 aangepast
    AlexO schreef:
    Succes met het maken en bijhouden van een ELO database :3
    K ik het het er met Paprika Killer over gehad. Hij gaat er wat tests mee doen gebaseerd op de afgelopen NL toernooien. Als het een beetje werkt dan gaan we het voorleggen aan Allisbrawl zodat we het geautomatiseerd kunnen laten gebeuren wanneer de tio resultaten daar gesubmit worden. Dat zou de organisator van een toernooi dus totaal geen extra rekenwerk kosten bij het submitten van de resultaten.

Als je eenmaal de data hebt zou je er van alleen mee kunnen doen. Landelijke ranking lijsten, een europese of zelfs een wereldwijde. Je zou er zelfs moneymatches aan toe kunnen voegen mits die door beide spelers bevestigt worden.

"Als" het werkt kan het allemaal mooi uitpakken. Als...
  • automatisering lijkt me wel extreem episch.
  • oke, dit is even een kort voorbeeld.

ik heb de melee brackets van OSTS:A en ZEST5 genomen. Ik kon de poules op dit moment niet meenemen omdat de onderlinge sets niet te vinden zijn. Ik bedacht me halverwege het invoeren dat ik in het programma dat ik gebruik het wel kan doen dus volgende keren zal ik het wel meenemen.

De resultaten:

1572: Armada
    1549: Adam
    1540: Zgetto
    1536: Amsah
    1529: Remen

1516: Ice
    1515: Baxon
    1514: Biscuit
    1508: Faab, Yomi, Reaper

1503: Utto
    1501: Jeapie
    1500: GeneralFalcon, Fuzzyness, Marc, Salepate, Dave
    1493: Shizuka, Tero, Lawrencelot, Pamaro, Mind Trick, Ryuker, Ace, Wii Lee

1486: GOAT, Enig, Porc, Fernandez
    1485: Ivo, Coen, Gongo, Ser, Exalador, Rocky, Linkje
    1479: Captain McCloud
    1478: Aniolas
    1471: Happosai

Vooral de lage plaatsing van Amsah valt op, verder is dit voor de resultaten van 2x brackets al best aardig. Ik heb vrijdag iets uitgebreider de tijd dus dan ga ik alles (dus ook poules) doen vanaf ZEST4

Automatisering zou fijn zijn, maar als we aan het begin van een toernooi gewoon de spelers lijst invoeren met bijbehorende ratings en dan elke wedstrijd tegelijk met TIO in het ratings programma doen hoeven we aan het eind van het toernooi enkel op "uitrekenen" te klikken en het is klaar.
  • ik vertrouw computers niet ik denk dat we het beter met de hand kunnen doen
  • Ziet er leuk uit, PK, maar let je er wel op dat niet al die spelers Nederlands zijn? Zo is Reaper volgens mij een Duitse speler.

Daarnaast had ik het idee dat dit over de Brawl Power Rankings ging. Zelf heb ik nooit iets verkeerds gezien aan de Melee Power Rankings en daar is ook nooit echt veel gelul over geweest.
  • August 2010 aangepast
    Het klopt dat Reaper duits is, maar hij deed op beide toernooien mee dus het was nodig hem beide keren mee te nemen. bij de uitslag die ik net postte heb ik gewoon de hele lijst gedaan omdat dat makkelijker is dan uitzoeken wie er nou wel en niet uit nederland komt.

Ik heb Melee gebruikt omdat ik daar zelf een beter idee bij heb wie hoger en lager stond (bij brawl: Mr. R bovenaan en daarna weet ik het niet meer).
    Verder is het feit dat de powerrankings bij melee beter zijn juist een reden om daarmee een vergelijkende test te doen.
    Ik kan de uitgebreide test wel voor brawl doen, maar doen moet iemand mij een lijst geven van de 5 laatste grote/belangrijke brawl toernooien.

EDIT:
    Ik heb de resultaten even langs de powerrankings gelegd en het valt toch nogal tegen. kan iemand me vertellen wie er allemaal uit het buitenland komt op die lijst dan kan ik die even schrappen en kijken hoe het dan klopt
  • August 2010 aangepast
    1549: Adam
    1540: Zgetto
    1536: Amsah
    1529: Remen

1514: Biscuit
    1508: Faab

1503: Utto
    1501: Jeapie
    1500: GeneralFalcon, Marc, Dave
    1493: Shizuka, Lawrencelot, Mind Trick, Ryuker, Ace,

1486: GOAT, Enig, Fernandez
    1485: Ivo, Coen, Gongo, Ser, Exalador, Linkje
    1479: Captain McCloud
    1471: Happosai

Volgens mij moet het zo kloppen.
  • Waarom zo veel faal? :o
    Generalfalcon = jaap

En overigens vind ik het niet erg kloppen haha, zelfs met buitenlanders eruit.
  • Ik eigenlijk ook niet... Dit gaat dan wel over 2 toernooien, maar toch had ik iets beter resultaat verwacht.
  • Als ik het me goed herinner had alliance redelijk wat upsets.
    Dat is misschien de reden waarom het niet erg klopt.
  • August 2010 aangepast
    Twee toernooien is een te kleine hoeveelheid data, maar vooral Melee heeft bar weinig events. Het was voor mij de laatste paar keer ook al lastig om power rankings te maken daardoor, maar ik als persoon kan daarvoor nog enigszins compenseren door spelers te kennen. ELO kan dat niet. Bovendien is double elimination een flawed toernooisysteem dat we alleen gebruiken in verband met de tijd. Na de top 4 oid is het al niet erg accuraat en consistent meer, dus kan het er best wel lelijk uit komen rollen als je dat als absolute waarheid aanneemt. Ook heeft smash iets wat schaken niet heeft; matchups. Bij power rankings wordt tot op zekere hoogte nog wel rekening gehouden met speelstijlen en characters die counters zijn voor anderen, zeker als mensen die elkaar verslaan uit dezelfde regio komen. Een volledig geautomatiseerd systeem werkt dus niet ideaal in mijn optiek. Tot slot heb je inderdaad nog het probleem dat mensen hun score behouden als ze niet naar toernooien gaan. In ons huidige systeem gaan ze er dan gewoon uit zoals het hoort of krijgen ze een penalty als ze weinig komen. Als in theorie Amsah zou stoppen nu, zou hij nog jaren in de ELO lijst staan en uiteindelijk bottom tier zijn als we die jaarlijkse puntenaftrek toepassen, hoe is dat accuraat?

Ik zal na het Utrecht toernooi nog 1 keer een ouderwetse power ranking voor Melee maken trouwens, daarna moeten jullie maar zien wat jullie doen.
  • Aangezien het idee mensen aanspreekt, zal ik me er wat verder in verdiepen. Ik ga komende zondag naar een Pokémon TCG toernooi waar ook met het ELO ranking systeem wordt gewerkt, dus ik zal de TO vragen welk programma hij gebruikt.

Wat betreft de frequentie van Ranking Matches: Het lijkt me praktisch als elke speler maar eens per week tegen elke andere speler mag strijden. Dit voorkomt situaties als 'Ik heb vandaag SpelerA 10x verslagen. Kom maar op met die punten'.

Even de genoemde bezwaren op een rijtje:
    Jumpman schreef:
    Als ik het goed begrijpt gaat in een dergelijk systeem de ranking van een presoon omlaag als deze voor langere tijd niet speelt, wint.

Zoals AlexO al zei, de score van iemand die niet speelt blijft exact gelijk.
    Marc schreef:
    Twee toernooien is een te kleine hoeveelheid data, maar vooral Melee heeft bar weinig events. Het was voor mij de laatste paar keer ook al lastig om power rankings te maken daardoor, maar ik als persoon kan daarvoor nog enigszins compenseren door spelers te kennen. ELO kan dat niet.

Hetzelfde probleem speelt op dit moment al bij de Brawl PR: Twee of drie brackets is niet genoeg data voor een accurate lijst. ELO gebruikt veel meer data. Is het beter dan een menselijke jury? Daar valt over te twisten. Zeker is in ieder geval dat voor een results based list je beter bij ELO terecht kan dan bij een gemiddelde van grote brackets.
    Bovendien is double elimination een flawed toernooisysteem dat we alleen gebruiken in verband met de tijd. Na de top 4 oid is het al niet erg accuraat en consistent meer, dus kan het er best wel lelijk uit komen rollen als je dat als absolute waarheid aanneemt.

Dit lijkt me meer iets dat vóór het ELO systeem spreekt. Je plaats op de ranking moet imo niet bepaald worden door de brackets waar je in geplaats wordt. Kijken naar tegenstanders is veel belangrijker.
    Ook heeft smash iets wat schaken niet heeft; matchups. Bij power rankings wordt tot op zekere hoogte nog wel rekening gehouden met speelstijlen en characters die counters zijn voor anderen, zeker als mensen die elkaar verslaan uit dezelfde regio komen. Een volledig geautomatiseerd systeem werkt dus niet ideaal in mijn optiek.

Goed punt. Maar de huidige Brawl Power Rankings houden net zo goed geen rekening met matchups. Dit is weer een tegenstelling van Jury vs Results, niet van ELO vs Placings.
    Tot slot heb je inderdaad nog het probleem dat mensen hun score behouden als ze niet naar toernooien gaan. In ons huidige systeem gaan ze er dan gewoon uit zoals het hoort of krijgen ze een penalty als ze weinig komen. Als in theorie Amsah zou stoppen nu, zou hij nog jaren in de ELO lijst staan en uiteindelijk bottom tier zijn als we die jaarlijkse puntenaftrek toepassen, hoe is dat accuraat?

Waarom? Als Amsah stopt gaat hij gewoon uit de lijst. Idem dito voor iedereen die geen Ranking Matches speelt.
  • August 2010 aangepast
    Ik ga dus zodadelijk beginnen aan de test met de brawl toernooien, er is echter nogal een probleem.
    Van TNOT (2 en 3) en nog zo wat events zijn de brackets niet beschikbaar.
    Als iemand nog een TIO file heeft van een toernooi dat hieronder niet in de lijst staat (en niet voor TNOT2 was), kan ik dat goed gebruiken.

toernooien:
    B[at]go
    BIA
    OSTS:A
    ZEST5
    SP

EDIT

Kan iemand me vertellen of hier nog dubbele namen tussenstaan? ik heb "Indo" en "Indoo!" al samegetrokken, evenals "KlaaR" en "Klaar!"
    <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">ohletsdance
    Rebaz
    Skippo
    Sino
    Jinha
    Boku
    Gregs
    Kaak
    Gymmo
    istudying
    Gaki
    Joell
    T
    Mokro
    Feben
    Mr.R
    Emo
    Cenel
    Bader
    Yaaay
    l!nk
    Marc
    Tenzo
    Guvan
    Nikenick
    Kodama
    S1-14
    ssj5goten
    Omegapaste
    Jumpman
    Red-Blue
    Dance
    Aqua
    Virri
    Xonar
    Heart of Bant...
    roNic
    Indoo!
    KlaaR
    Lavlis
    Kaak
    Ayoub
    Chair
    The Paprika Killer
    Lesje
    MOO
    Stuf
    (prince) Shadow
    Rahx
    Nyr
    rated rko
    Aniolas
    Pal
    NerdFunky
    DragonKing
    jellsprout
    alidedom1
    Ivan
    Chimp=D
    Lonewolf-K
    Cracker1204
    Tofuaddict
    Esco
    Grizzer
    Paulus
    Thejustice
    reaper
    Bader
    Armada
    Kami
    Fuzzyness
    Jabba
    ZeroL
    Uzai
    DWT
    Wimpiedimp
    kaos
    NinFreak
    Zulu
    Tiersie
    Tar
    Leon
    Catpuke
    Tenzo
    Mako
    Geneke
    LuLLo
    Tay
    Achoral</div></div>
  • ik denk dat het zelfs beter is om heel wat namen weg te laten omdat die personen brawl niet meer spelen of afkomstig zijn van het buitenland.

ohletsdance, Jinha, Joell, Mokro, Feben, L!nk, Aniolas, Armada, Kami, Fuzzyness, Kaos, Zulu, Leon, Geneke, Tay en Achoral.

Ik heb daar alleen maar namen tussen staan die of afkomstig zijn van het buitenland of (van wie ik weet) geen brawl meer spelen/niet naar toernooien gaat.
  • Hero of Banthum niet heart.
    En ik denk dat Mako Manko is, die is ook buitenlands. xD
  • buitenlanders die naar meerdere toernooien zijn geweest (reaper bijvoorbeeld) dienen erin te blijven omdat die imeers een hogere rating hebben de tweede keer. verder zal ik wel een zooi namen eruit gooien.
  • Ik ga dus zodadelijk beginnen aan de test met de brawl toernooien, er is echter nogal een probleem.
    Van TNOT (2 en 3) en nog zo wat events zijn de brackets niet beschikbaar.
    Als iemand nog een TIO file heeft van een toernooi dat hieronder niet in de lijst staat (en niet voor TNOT2 was), kan ik dat goed gebruiken.

toernooien:
    B[at]go
    BIA
    OSTS:A
    ZEST5
    SP

EDIT

Kan iemand me vertellen of hier nog dubbele namen tussenstaan? ik heb "Indo" en "Indoo!" al samegetrokken, evenals "KlaaR" en "Klaar!"
    <div class="UserSpoiler"><div class="SpoilerTitle">Spoiler: </div><div class="SpoilerReveal"></div><div class="SpoilerText">ohletsdance
    Rebaz
    Skippo
    Sino
    Jinha
    Boku
    Gregs
    Kaak
    Gymmo
    istudying
    Gaki
    Joell
    T
    Mokro
    Feben
    Mr.R
    Emo
    Cenel
    Bader
    Yaaay
    l!nk
    Marc
    Tenzo
    Guvan
    Nikenick
    Kodama
    S1-14
    ssj5goten
    Omegapaste
    Jumpman
    Red-Blue
    Dance
    Aqua
    Virri
    Xonar
    Heart of Bant...
    roNic
    Indoo!
    KlaaR
    Lavlis
    Kaak
    Ayoub
    Chair
    The Paprika Killer
    Lesje
    MOO
    Stuf
    (prince) Shadow
    Rahx
    Nyr
    rated rko
    Aniolas
    Pal
    NerdFunky
    DragonKing
    jellsprout
    alidedom1
    Ivan
    Chimp=D
    Lonewolf-K
    Cracker1204
    Tofuaddict
    Esco
    Grizzer
    Paulus
    Thejustice
    reaper
    Bader
    Armada
    Kami
    Fuzzyness
    Jabba
    ZeroL
    Uzai
    DWT
    Wimpiedimp
    kaos
    NinFreak
    Zulu
    Tiersie
    Tar
    Leon
    Catpuke
    Tenzo
    Mako
    Geneke
    LuLLo
    Tay
    Achoral</div></div>

Leuk dat ik er niet tussen sta xD
  • Woeps. In de brackets van de genoemde toernooien kom ik je echter alleen tegen in SP, waar je van Istud en Chair verliest ;)
  • August 2010 aangepast
    Woeps. In de brackets van de genoemde toernooien kom ik je echter alleen tegen in SP, waar je van Istud en Chair verliest ;)

oude naam was Miyavi

EDIT: Bip staat er niet bij, als de TIO er ook niet is stuur een prive bericht met je msn stuur ik die wel naar je :ace:
  • Kenny schreef:
    Woeps. In de brackets van de genoemde toernooien kom ik je echter alleen tegen in SP, waar je van Istud en Chair verliest ;)

oude naam was Miyavi

EDIT: Bip staat er niet bij, als de TIO er ook niet is stuur een prive bericht met je msn stuur ik die wel naar je :ace:

Hm, miyavi kom ik ook niet tegen:P
    je bent trouwens net op tijd met dat over BIP want ik ben echt net klaar met BIA

(tussenstand: niks zinnings behalve dat Mr. R al zwaar boven iedereen staat)
  • Alvast bedankt voor je tijd Boris, ongeacht het resultaat.
  • Ik pak die glorieuze laatste plaats.

Kijk in jullie harten, jullie weten dat het waar is.
  • Kenny, in de TIO file staat de uitslag van de loser semi finals, loser finals en grand niet ingevuld

wie weet hoe dit is afgelopen:

Semi
    T vs Jumpman

Final
    Mr. R vs winnaar semi

Grand
    Istudying vs winnaar final
  • Kenny, in de TIO file staat de uitslag van de loser semi finals, loser finals en grand niet ingevuld

wie weet hoe dit is afgelopen:

Semi
    T vs Jumpman

Final
    Mr. R vs winnaar semi

Grand
    Istudying vs winnaar final

Huh? Zo vreemd. Wanneer ik thuis ben kijk ik nog eens of ik de complete file heb want ik heb de picture wel van de bracket.
  • Jumpman wint.

Mr. R wint.

Mr. R wint.
  • Stop.

Istud won ^^
Log In of Registreer om te reageren.