RIP Choco

May 2014 aangepast in Off-topic
Ik dacht ik meld de mensen hier die et niet weten maar Choco/Nnja (voor de mensen die hem kennen) is gister overleden door gevolg van kanker.

RIP Choco

Reacties

• August 2010 aangepast
    RIP.
    Ik heb hem nooit gekend, maar heb alleen maar goede dingen over hem gehoord. Iemand die grappig was en ervoor heeft gezorgd dat de Nederlandse smash community er nu zo uit ziet.
    Je moet hem niet herinneren voor wat hij in smash heeft gedaan, maar meer hoe hij als persoon was.
    Sterkte iedereen.

En thanks diegene die de opmerking van guus heeft weggehaald.
  • RIP choco ook al heb ik je niet ontmoet hoorde toffen dingen over hem Heel spanja kapot in crews extreem funny hij
  • Ah, waarom altijd zo jong =/

RIP
  • Zelf heb ik hem een keer gezien, RIP. Verschrikkelijk om dit te horen. Sterkte jongens.
  • RIP CHOCO/NINJA
  • damn...

ik weet nog op ESA 1.
    de 9 dutchies tegen de 9 beste fransozen.
    ik ging als eerste tegen tegen master gorn. nadat hij 1 stock van mij af haalde, pepte choco me op door wat dingen te zeggen. daarna rapede ik gorn.

ik moet nog steeds lachen als ik die vid zie.

RIP, nnja
  • Verschrikkelijk dit zo jong :( RIP Choco. Veel sterkte gewenst naar de familie en vrienden.
  • ff serieus.... ik lees dit voor het eerst.... choco was altijd mijn maatje ouwe.... ben zelfs nog bij m thuis geweest, melee spelen als een gek. Op smashboards maakte ik m altijd gek dat ik m sloop, kon ie niet tegen.

rip!
  • Wow meen je dat nou, wazig dat je dat in 4 jaar tijd niet eerder meegekregen hebt.

Nog steeds een gemis voor de community, geweldige smasher en te toffe persoonlijkheid.
    Never forget, RIP Choco.
Log In of Registreer om te reageren.