Pound 5

February 2011 aangepast in Competitieve discussie
De poules zijn gepost op http://www.vgbootcamp.com, al is er bij mijn weten GEEN livestream (!!!). Enfin, post hier updates en dergelijke voor de mensen die niet de hele dag F5 rammen.

Van wat ik zo zie hebben de Melee poules geen hele boeiende matchups in de eerste ronde, bij Brawl zitten er wel wat leuke tussen (vooral betreffende de beste mains van weinig gebruikte characters). Het Europese aandeel zit bij mijn weten alleen bij Melee en bestaat uit Armada, Amsah, Faab, Remen, Over en Strawhat. Ik denk eerlijk gezegd niet dat iemand van hen zich voor de bracket zorgen hoeft te maken, tenzij het net zo stacked is als Pound 4 (in dat geval is de laatste ronde poules al een clusterfuck).
«13

Reacties

• Brawl pools hadden beter gekund.

Nakat, Inui en Kingtoon first seed.

Chibo, Boss, Poltergust second?

Pierce second seed, Fino third?
  • Seeding en Amerika gaan zelden goed samen, al heb ik zo gauw niets gezien wat echt outrageous is. Dat zal wel komen in latere rondes en de bracket. :p

Geen M2K in de Melee poules trouwens. Erg jammer, aangezien het één van m'n favoriete spelers is en sowieso een contender die doorgaans in de meest gehypede sets zit. Kennelijk toch te bang dat Melee z'n kansen in Brawl vermindert.
  • February 2011 aangepast
    Ach, M2K verliest nu terrein op zijn hegemonie over de brawl community op ongeveer dezelfde manier als hij dit deed toen mango opkwam. Het verschil bij brawl is dat er niet één nieuwe persoon is die alles wint. M2k verliest gewoon. Ik denk eerlijk gezegd dat hij beter wel beiden had kunnen attenden: Melee pot (pots zijn toch entrant based?) is wel bijna 2 keer zo groot als die van brawl en hij kan al lang niet meer vertrouwen om met twee controllers in zijn aars en een afgebroken cstick nog brawl te winnen.

Anti is wel een zware baas though.
  • Bovendien heeft M2K tot nu toe de streak dat ie bij elke pound, zowel bij brawl als melee, top 5 haalde bij singles (zie eerste post in smashboards thread). Met uitzondering van Pound 4 melee, zelfs alles top 3.
    Maar dat is blijkbaar geen reden nu met melee singles mee te doen...
  • Maar eerste worden in Brawl levert meer op dan derde worden in beide, lijkt me. Daarnaast denk ik dat M2K nog steeds een stevige greep heeft op de Brawl scene, zelfs als zijn voorsprong af begint te nemen en hij nu frequenter verliest. Zijn odds om eerste te worden zijn nog steeds hoger dan die van elk ander individu en dat ondanks het feit dat hij voor iedereen DE persoon is om te verslaan.
    Ik neem aan dat faab weer staat ingeschreven als virusbluemage?

Ik call sowieso een mango win, pound is toch echt zijn toernooi. Wat denkt de rest hiervan? Sowieso wel leuk om even te gokken, kijken wie het dichtst bij de top 4 kan komen. Ik zie geen Jman en Lucky op de lijst, denk wel dat dit in het voordeel is van amsah, die het toch altijd zwaar heeft tegen top foxes. Als Amsah tegen PP moet denk ik wel dat ie een hele goede kans heeft om te winnen, ik heb amsah nog nooit slecht zien spelen tegen falco, hij kent die match up te goed.

1. Mango
    2. drPP
    3. Armada
    4. Amsah
  • Dr PP got this :ace:
    1. Mango
    2. Dr. PP
    3. Hungrybox
    4. Armada

EDIT: Faab is weer VBM ja.
  • AceAce
    February 2011 aangepast
    Zolang iemand anders Hbox uitschakelt heeft Amsah 'n kans om te winnen lijkt me.

Ik ga er daarbij van uit dat mango sandbagged.
  • 1. Mango
    2. Amsah
    3. Armada
    4. Dr Peepee
    5. Hbox

Echt, die 5 spelers kunnen echt in elke volgorde eindigen.
  • Was Mango deze keer niet van plan serieus te spelen?
    Chair schreef:
    Brawl pools hadden beter gekund.

Nakat, Inui en Kingtoon first seed.

Chibo, Boss, Poltergust second?

Pierce second seed, Fino third?

Je houd wel heel erg van klagen over pools :ace:
    Pool 16

Hylian
    Kenny
    K.I.D. Goggles
    iLove
    [filler2

Eh eh ik moet tegen Hylian
  • Zolang Amsah Mango een biertje aanbiedt voor de finals kan hij dit winnen.
  • Info dump: http://www.smashboards.com/showthread.php?t=297924

Daarin staat ook een Twitterlink.
  • Ik denk sowieso dat we kunnen zeggen dat Amsah > Armada in NTSC. Peach gaat niet dood in PAL na een grab, in NTSC wel. Groot voordeel voor Amsah dus. Maar Amsah kan alleen van hongerige doos winnen als hij niet Sheik gaat denk ik. Ik gok:

1. Mango;
    2. Dr.PP;
    3. Hongerige doos;
    4. Amsah;
    5. Armada.
  • Maar daarbij ga je er van uit dat ze (Amsah en Armada) elkaar weer tegen gaan komen.
  • m2k en armada die teamen. hoe baas
    M2K in Melee singles. =D

Maar ik pas m'n top 4 niet aan. :3
  • RogRog
    February 2011 aangepast

Vgbootcamp is al begonnen met vids uploaden.
  • Die match is hard.
  • Ik zag vannacht ook nog Will tegen Boss online staan, 2 briljante underdogs in 1 pool. Ik was bang dat die matches niet opgenomen zouden worden, thank god van wel :X
    dit toernooi is hyped, m2k nu ook in melee singles =D

En team m2k armada, hoe hard is dat.

En misschien dat het al gevraagd is, maar wanneer zijn finals gepland, vandaag al of morgen? Ze zorgen maar beter alsnog voor livestream, ik heb ook uren livestream gekeken met pound4

Edit: wat zijn precies de twitteraccounts die ik moet volgen? Wil vandaag op m'n werk ook een beetje up to date gehouden worden.
  • Finales zijn morgenochtend gepland.

Chair, doe links posten dan hier. Negert.
  • die set was kanker hard.

Beetje jammer dat je de commentary echt helemaal niet kan verstaan. Hoop dat ze dat fixen (als je na match 1 luistert hoor je heel zacht 2 mensen commentaten en gehyped zijn) moet wel beter kunnen.
  • LOL, ik had niet eens door dat het commentaar had.

Set was wel nice ja.
  • Wollah, waar blijft die hype :ace:
  • Boeiende gedeelte komt pas na ronde 3 poules eigenlijk, maar gebrek aan updates/vids vermindert mijn hype nogal. -_-
  • Ik wilde ook die Will vs Boss posten, echt gruwelijk set om te zien. Ik vind het ook knap je cool te houden als je allebei last hit last stock zit in een beslissende game + 150% en dat die match uiteindelijk nog 2 minuten zo door gaat, hoe hard.
  • Rog schreef:
    Ik wilde ook die Will vs Boss posten, echt gruwelijk set om te zien. Ik vind het ook knap je cool te houden als je allebei last hit last stock zit in een beslissende game + 150% en dat die match uiteindelijk nog 2 minuten zo door gaat, hoe hard.

Seriously? Ik vond die game belachelijk saai. Even for the record, ik leefde tot 308% tegen Gregs. hoezo is dit spannend?
  • Jumpman schreef:
    Rog schreef:
    Ik wilde ook die Will vs Boss posten, echt gruwelijk set om te zien. Ik vind het ook knap je cool te houden als je allebei last hit last stock zit in een beslissende game + 150% en dat die match uiteindelijk nog 2 minuten zo door gaat, hoe hard.

Seriously? Ik vond die game belachelijk saai. Even for the record, ik leefde tot 308% tegen Gregs. hoezo is dit spannend?

Wat is je punt?
  • Yeah serieus Jens, wat is je punt.
  • dat hij meer hype zou maken.

wie gelooft dat
  • RogRog
    February 2011 aangepast
    Jens haat op alle pro shit waar geen metaknight in voorkomt :o
  • Agent schreef:
    Jumpman schreef:

Wat is je punt?

Want een punt is de #1 requirement hier.
  • Jumpman schreef:
    Agent schreef:

Wat is je punt?

Want een punt is de #1 requirement hier.

.
  • off-topic mensen.

leuk om te horen dat M2K toch aan singles meedoet.
    iemand de twitter links?
  • http://twitter.com/rkbionic/smash

Al sinds het begin gaan de meeste berichten over Brawl. De informatievoorziening op dit toernooi heeft echt kanker, vooral voor Melee. Zogenaamd hyped Meleetoernooi dit. X_X
  • Over zat in ronde 3 weer bij M2K in de poule en heeft daarnaast verloren van Lovage en Hyuga... hij ligt eruit dus. Verder geen nieuws, frustrerend genoeg.

Teams gaat morgen verder met nog 8 teams over. Winners' Finals is Hungrybox + Hax VS Armada + M2K OF Dr. PP + L0zr.
  • Azen heeft de bracket ook niet gehaald.
    Jammer :/

Amsah en Remen hebben iig wel de bracket gehaald. Faab zat in een poul waarbij Zhu en Shroomed 1e en 2e werden. Maar wie er 3e is, hij of iemand anders, is onbekend.
  • Update, DJ NIntendo werd 3e in die Poul, Faab ligt eruit.
    4 van de 6 Europeanen hebben de bracket dus gehaald. Armada, Amsah, Remen en Strawhat.

Er zitten nog 8 teams in als het goed is.
    Armada/M2K
    PP/Lozr
    Tope/Cyrain
    Alukard/Vanz
    Redd/Chu
    Hbox/Hax
    Mango/G$
    De 8e zou Remen/Amsah kunnen zijn, maar dat is niet zeker.
    Faab teamde met Voodoo, maar ze zijn schijnbaar niet ver gekomen.

Mango is btw dronken, dus kdenk nie dat ie de bracket serieus gaat nemen.
  • een yoshi in melee brackets. hoe bazer kan dit :ace:
  • amsah remen moeten nog wel in teams zitten als ze winner semis hebben gehaald.
  • Ah ik wist niet dat ze dat gehaald hadden. Dan zal het wel ja :)
  • lol, faab weer niet de bracket gehaald, dat zal ie niet leuk vinden.

Bracket is 48 man? Niveau is echt weer bizar hoog, Amerika heeft gewoon 50 spelers met het niveau van onze top 10. Vanavond ben ik weer niet thuis om de hype te volgen maar met het aantal updates dat we gister kregen denk ik niet dat dat veel zal uitmaken.
  • En dan te bedenk dat er nog een aantal spelers afwezig zijn ook he, zoals Jman en Lucky. Maar volgens mij zijn er nog wel een paar niet USA-mensen meer in de bracket. Misschien Canadezen en volgens mij ook een gast uit Chili, lol.
  • Hoe wordt die livestream dan geregeld zonder internet, of hebben ze plots wel internet.

Lagt wel de hele tijd.
    Ja Redd heeft ontdekt dat ze wel internet hebben XD

Kan niet kijken, zit op m'n werk :(
    Maarja, nu toch geen belangrijke matches. Hopelijk werkt die stream vanavond ook nog.
  • kk Faab,

Waarom is plank zo'n fail host?

Hoe heeft Over niet de bracket gehaald? Ik dacht btw dat Hack er ook was?
Log In of Registreer om te reageren.