Hoe kan dit?

Ik vond Lovage en SW al technisch genoeg, maar wat Dark doet is echt te goddelijk voor woorden.

Op 3:27, is dat nou een tripleshine? o.0

Reacties

• BBBBBBBBBBBBBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS :ace: :ace: :ace: :ace: :ace: :ace: :ace: :ace:
  • ja triple shine

en wat de fuck is this

i dont even -_-
  • Ik moet ff die shit van sw en lovage te bekijken om te weten wat ook alweer m'n referentiekader was, maar op het eerste gezicht denk ik:

o_0
  • Beste combo video ooit of ik call bullshit
  • net toen ik dacht dat melee nog niet gekker kon :?
  • This goes too far.
  • Nog een keer gekeken voor de rape
  • sja...

reep
  • wat
    is
    dit
    00000000000000000000_ooooooooooooooooo
  • deeeeeeeeezzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
  • Nog één keer gekeken voor rape.
  • Nog één keer gekeken voor rape.
    'nog 1 keertje dan' bestaat niet met deze video ;d
  • Ik zeg niet dat het niet goed is hoor, maar iets wat mij altijd opvalt met dit soort vids is dat, wie de fock zijn de tegenstanders? Ik kan ook leuke combo's op mensen die niks terugdoen.

Ik weet zeker dat Remen, Zgetto, Enig en weet ik wie nog meer Fox mainen ook dit soort trucjes kunnen doen als ze er het nut van in zagen.

Of wordt ik nou afgeschoten door fanboys? :P
  • Gaat er niet echt om of het praktisch is, maar dat het er kk gaaf uitziet.
  • Shizuka schreef:
    Ik zeg niet dat het niet goed is hoor, maar iets wat mij altijd opvalt met dit soort vids is dat, wie de fock zijn de tegenstanders? Ik kan ook leuke combo's op mensen die niks terugdoen.

Ik weet zeker dat Remen, Zgetto, Enig en weet ik wie nog meer Fox mainen ook dit soort trucjes kunnen doen als ze er het nut van in zagen.

Of wordt ik nou afgeschoten door fanboys? :P

Lol, deze fox is veel sneller dan alle andere vossen. Echt niet dat remen of zgetto dit nadoet.

Zo'n video is toch ook niet om te laten zien hoe goed je bent in toernooien, daar zijn toernooien voor. Ik heb ook nog niemand horen zeggen dat dit de beste speler ter wereld is, maar hij is wel de meest technische speler van de wereld.

Vergelijk het met straatvoetbal, stijl is het belangrijkst, en die verdienen ook niet even veel als de spelers van manchester united.
  • Omdat stijl dus niet zo belangrijk is als je spel :D

Ik snap ook wel dat dit heel snel en bijzonder is hoor :), maar vond de orgasmes een beetje overdreven :p
  • Laten we zeggen, ik zou dit soort shit alleen maar kunnen doen als ik vanaf nu 2 uur per dag tech skill zou oefenen en dan zou ik over 1 jaar dit kunnen doen. De dingen die hij doet zijn debiel moeilijk. Iemand met een tripleshine raken? Dat is bijna onreël. Doubleshine is te doen, maar tripleshine echt nooit over nagedacht, omdat ik dacht dat dat niet kon.

Dit is echt HEEL SNEL. Ik faal soms al waveshinen, laat staan jumpen, shine wavelanden, weer drillen, shine wavelanden enz. No way dat iemand anders dit zou kunnen doen.
  • Shizuka schreef:
    Omdat stijl dus niet zo belangrijk is als je spel :D

Ik snap ook wel dat dit heel snel en bijzonder is hoor :), maar vond de orgasmes een beetje overdreven :p
    ik denk dat niemand dit ooit meer gaat overtreffen, behalve deze man zelf wellicht

*gaat nog een keer kijken*
  • Miguel doe leren ^^
Log In of Registreer om te reageren.