Updates

April 2011 aangepast in SmashNL
Terwijl jullie kunnen genieten van de beste site die ik ooit gemaakt heb, ga ik wat dingen aan SmashNL veranderen. Het zou dus kunnen dat delen van de site (behalve PlankNL) in de loop van de dag niet bereikbaar zijn.

Een eerste verandering is dat ik de SmashNL-stijl van het forum nu de default stijl heb gemaakt. Je kunt nog terug naar de vorige stijl als je dat echt heel graag wilt (zie onderkant van het forum of je gebruikerspaneel), maar ik ga er vanaf nu niets meer aan veranderen, dus ik raad het niet aan.

Reacties

• N0na, moeder van jumpman
    laughing
    my
    ass
    off
  • is het mogelijk toernooi sectie terug te doen in de header?
  • April 2011 aangepast
    Ik ben zo goed als klaar met updaten. Mocht je nog een fout tegenkomen, meld die dan en dan kijk ik er volgende week naar.

De techniek van de site is nu een stuk beter dan voorheen. Alhoewel de site nog lang niet is waar ik hem wel hebben, kan ik hem nu wel een stuk makkelijker uitbreiden en dat was het doel van de update. Ook heeft het design een kleine update gekregen en zou Google SmashNL nu beter moeten indexeren.

Een aantal functies uit de vorige versie is er nog niet, zoals de poll op de frontpage, de brackets bij de resultaten en het inschrijven voor toernooien, maar die zullen op den duur weer terugkomen.
  • Goed werk! Denk ik dan. :p
  • netjes, nieuwe layout is mooi al vind ik persoonlijk de spacing tussen het plaatje en de linkbanner wat onnodig
  • Netjes Utto (Y) (waarom lijkt die <<<<< teken op heel iets anders xD)
  • Erg netjes en verfrissend nu. Het forum heeft naar mijn mening nu meer een eigen identiteit dan zo'n standaard lay-out van yourbb.
    :ace:
  • Als ik naar de oude style ga, kan ik niet meer terug naar de nieuwe style.
  • Het is een beetje als van Brawl naar Melee gaan.
  • Bij spelers zie je niet meer wie die persoon maint :o

dacht meld ff
  • ik vind het er persoonlijk zo wat beter uitzien:
    Naamloos-23.png
    (wat is dat trouwens met die afgeronde hoeken op alles?)
  • Die nieuwe stijl heeft btw geen markeer forums als gelezen functie.
  • moet je beter kijken :P, staat zelfs op de screencap die ik net postte
  • Ah gvd, ik ben blind >_<
  • Ik zie wat Jquery scripts, waar worden die precies gebruikt? ^^
  • Demonitzu schreef:
    Ik zie wat Jquery scripts, waar worden die precies gebruikt? ^^

Voornamelijk in combinatie met jQuery UI om de tabs te genereren op de toernooi- en spelerpagina's, en voor kleine dingen zoals het openen van externe links in een nieuw tabblad ed.
Log In of Registreer om te reageren.