Het is tijd...

September 2011 aangepast in SmashNL
Dames, heren, onzijdigen.... wellicht tot ooit, ik ben weg... Latersss!

Nee, das wellicht toch iets te kortaf :p Ik wil via deze weg wel mijn 'officiële' afscheid nemen, maar wat gaat dat nou precies inhouden?

Mijn 'werkzaamheden' bij SmashNL stoppen
Op het forum was ik de laatste tijd al bijna niet meer actief (school is hatelijk), dus wat dat betreft merken jullie er weinig van. Echter stop ik ook met het organiseren van toernooien, zowel samen met SmashNL (de OSTS-serie) als de ZEST-serie. Ik ben inmiddels bijna klaar met school (morgen het concept van mijn scriptie inleveren) en wat er daarna gaat gebeuren weet ik niet, maar veel rustiger zal het in ieder geval niet worden. Momenteel ben ik nog steeds van plan om na mijn school (als alles goed gaat eind november) eerst de focus op poker te leggen, kijken of ik daar wat kan bereiken als mijn aandacht volledig daar naartoe gaat en anders gewoon zoals het gros van Nederland 'normaal' werk zoeken. Verder staat het ook op de planning om over een jaar naar Amerika te vertrekken en daar rond te gaan reizen en te werken. Als laatste ben ik ook nog bezig met een aantal vrienden om een eigen bedrijfje op te zetten, dus plannen zijn er volop.

Ga ik dan helemaal geen smash meer spelen?
Uhmmmm.... tuurlijk wel! Smash blijft gewoon een gruwelijk spel, dus dat zal ik voorlopig nog wel even blijven spelen.. Ik zal hier en daar nog wel opduiken bij een smashfest of toernooi en uiteraard ben ik ook altijd wel in om een daggie te smashen met chille mensen uit de community, dus volledig verdwijnen zit er voorlopig nog niet!

Wat gebeurt er met de televisies?
Die gaan in ieder geval bij mij thuis weg. Ik heb hier Olaf al een paar keer kort over gesproken, maar echte afspraken zijn er nog niet. De kans is groot (als de venue waar hij contact mee heeft het toelaat), dat hij ze over zal nemen en dat ze daar worden opgeslagen. Van wat ik begreep vindt Olaf het ook goed als andere mensen die toernooien willen organiseren de televisies hiervoor kunnen lenen. Hoe dit exact zal gebeuren zal binnenkort waarschijnlijk wat duidelijker worden.

Ja... Leuk en aardig zo'n heel verhaal, maar get to the point, anders wordt het tl;dr!
Bij deze... De 6 jaar dat ik in de community heb gezeten zal ik niet snel vergeten. Veel leuke momenten gehad, veel leuke mensen ontmoet en vooral veel smash gespeeld. Nooit één van de topspelers geweest, maar dat boeide me ook niet zoveel... Ik stond immers wel m'n mannetje als het op het organiseren van toernooien aankwam. Het spel en de vrij hechte community is wat mij zo lang heeft kunnen boeien en ik denk dat dit zo voor veel mensen in de community is. Bij deze dus mijn 'afscheid', ik hoop dat de toernooien niet zullen uitsterven en dat er liever zelfs weer wat meer zal gebeuren op dit gebied. De kans is nu heeeeeeeel erg klein... maar wie weet zal het toch weer gaan kriebelen en komt ZEST6 er toch ooit nog aan, maar reken er niet op.

Bedankt aan alle mensen met wie ik leuke momenten heb gehad, of ze nou nog in de community zitten of niet... En dat zijn er veel, ode aan jullie allemaal!

Stephan/Exalador/Exfaalador/Ex-Labrador/Sexalador/Exaladork/Exfaalabradork/Egg-Saladbar

Reacties

• September 2011 aangepast
    We wisten allemaal dat het eraan zat te komen, maar nu is het dan toch echt zo ver. Ik en menigeen met mij zal je vooral met de ZEST-serie blijven identificeren, die erg succesvol was en waarvan het jammer is dat er geen 6t meer in lijkt te zitten (niet in de laatste plaats omdat ik eindelijk een creatieve toernooinaam had bedacht :ace:). De nieuwere generatie zal je vooral kennen als de man die met een boedelbak vol TV's aan kwam rijden en niet vies was van een sigaretje. Voor SmashNL was je inzet cruciaal en ik heb van dichtbij meegemaakt hoeveel werk je de ochtend en avond van een toernooi had als je weer eens verantwoordelijk was voor de TV's. Dat je daar genoeg van hebt, is dan ook zeer begrijpelijk.

Persoonlijk zal ik me ook de reis naar Engeland blijven herinneren en de (fucked up) gesprekken in de auto over underground rap en drugs. Je was er vaak bij en ik verwacht je in de toekomst nog meer dan eens te zien, niet in de laatste plaats omdat Zoetermeer geen onoverbrugbare afstand is. =P

Wat betreft de toekomst hoop ik dat de TV's enigszins in omloop blijven voor zolang ze het nog volhouden. Voor de Melee-scene hoop ik dat mensen als Miguel, Dave, Rutger, Ace en Guus er wat aan hebben en voor Brawl lijkt Olaf de kar vooralsnog te gaan trekken. Zelf zal ik er binnenkort ook 2 op komen halen, dus ik denk dat je ze langzaamaan wel kwijt zult raken.

Succes met de toekomst in ieder geval, hoe die er ook uit mag zien.
    Wij hebben nooit die Mewtwo vs Ness moneymatch afgemaakt :(!!!

Jammer dat je gaat Exalador maar veel succes met al je andere dingen.

P.S. Het is Guus :P!
  • Love you

No homo

-Enig
  • Erg jammer, maar niet onverwachts natuurlijk. Gelukkig blijf je nog af en toe verschijnen op smashfests/toernooien. Oh trouwens, het is 7 jaar, niet 6 ;)
  • Echt heel jammer. Ik heb niet heel erg veel met je gepraat en dergelijke maar je was super chill, een goede host en gewoon een geweldige kerel.

Succes met je real life dingen (pff, real life) en wie weet zie ik je nog wel een keertje he

Much love <3
  • Je zal worden gemist!

Ook al weet ik zozeer wanneer want zoveel toernooitjes zijn er niet meer!

In ieder geval sterkte dude en succes in real life beste Host van NL! ( En de beste ness mainer )
  • Exa, bedankt en tot kijk dan maar weer. Ik zie je vast nog wel eens verschijnen! En good luck daar waar het nodig is, natuurlijk. <3

Also, het was jouw smashfest back then toen ik besloot Ganon te spelen, dus bedankt daarvoor, veel plezier met hem at the moment. :D
  • Veel succes verder in je leven en natuurlijk veel geluk in het pokeren! :p
  • extralaator!

Jammer, ben lang niet op een smashtoernooi geweest maar voor 6t had ik zeker een uizondering gemaakt.
  • Jammer dat er geen ZEST meer komt. Die gekruide friet bij die laatste smashfest bij jouw thuis ga ik ook missen. :cry:

Veel succes met alles wat je verder gaat doen.

:ace:
  • Ik begrijp het volkomen. Heel erg bedankt voor al je inzet en gastvrijheid de afgelopen jaren. Je ZEST serie heeft een belangrijke invloed gehad waardoor SmashNL er kwam en er een strakkere organisatie achter onze scene kwam. Met de toernooien hebben jullie keer op keer bewezen dat het op tijd runnen + goed organiseren + toch een leuke tijd hebben een realiteit kon zijn.

Het was leuk om af en toe langs te komen voor smashfests. Ik wens je het beste met je avontuur de komende jaren en je vele plannen. Hoop dat je een balans kan vinden tussen plezier en werk en ideaal het kan combineren.

Je laat ons wel met een lastig vraagstuk achter. Wie moet nu de beste Ness speler van de wereld worden?
  • Dudeeeeeee dat waren zeker 6 a 7 geweldige jaren met jou ^^
    Zoveel awesome momenten met jou; teamende in France, chillende in de jacuzzi, uitgaan in the UK en zo veel meer haha
    194305302_5_PtLC.jpeg
    epic old picture ftw.

Bedankt voor alles. ;o
    You shall be missed.
  • Exalador, bedankt voor al je inzet. ZEST1 was mijn eerste toernooi en inleiding in de smash community, en sindsdien ben ik zo vaak mogelijk naar toernooien gegaan en heb ik geen enkele ZEST gemist (het waren gewoon de beste en leukste toernooien). Veel succes in alle andere dingen die je nog gaat doen.
  • Bedankt voor alles wat je voor de community gedaan hebt. Je zal zeker gemist worden . Ik wens je veel succes met het pokeren. Wie weet zie ik je naam wel eens een keer opduiken bij een groot toernooi van pokeren oid :p.
  • Stephan. bedankt voor de zwaar stoere tijden. Ik hoop je nog wel ooit op een all round toernooi te zien. ik hoop dat poker wat wordt! blijf herinneren 2 - 9 off suit is standaard full house, je hebt het meegemaakt :P ik zal je af en toe op msn wel een keer lastig vallen of iets in die trend :).

niet dat ik nog heel actief ben in de community, maar ik zal alles in Zoetermeer nooit vergeten! Thanks!
  • Exa!! Jammer dat een van de chillste gasten deze scene gaat verlaten. Ik hoop je zeker nog een keer te zien op een smashfest. Bedankt voor al je inzet man, echt, jij hebt echt zo veel gedaan voor smash in Nederland. ZESTs waren awesome.
    Best of luck met poker :)
  • Thanks all! ik waardeer alle goede woorden, en het haalde gelijk weer wat herinneringen naar boven van die tijden. Op dit moment betekenen deze goede momenten ook nog meer voor mij, aangezien er afgelopen week iets bizars is gebeurd, wat op dit moment even al mijn aandacht en tijd opslokt. Ik zal dit ergens volgende week nog even toelichten en een wat uitgebreidere reactie geven.
  • ...Je maakt ons nieuwsgierig :P
  • Tja, wat kan ik zeggen dat niet al gezegd is? Zonder jou waren de meeste grote toernooien van de afgelopen jaren niet mogelijk geweest. Ik denk dat lang niet iedereen zich ervan bewust is hoeveel je eigenlijk voor de community gedaan hebt. Dat je stopt met hosten is jammer, maar gezien je situatie zeer begrijpelijk. Gelukkig ben je in ieder geval wel van plan om zo nu en dan je gezicht te laten zien op smashfests. Ik hoop voor je dat je iets kunt bereiken in de pokerwereld, maar aangezien je de mind games van een smasher hebt, heb ik daar alle vertrouwen in. Succes met alles, en we spreken elkaar nog wel.
  • Het is niet iets positiefs, maar dat moet Exalador zelf maar vertellen. =/ Heeft niets met smash te maken iig.
  • Marc heeft 3 tepels.
    :ace:
  • AceAce
    September 2011 aangepast
    Je gaat echt enorm gemist worden Stephan. Echt één van de chillste gasten die ik ken. Zeker dat wij nog eens afspreken in de toekomst.

En sterkte met datgene dat er nu aan de hand is..
  • Blij dat ik toch één set heb kunnen spelen tegen jou, en tegen jouw Ness.
    mjah... nu kan het... Zoals hierboven al te lezen is was Marc al op de hoogte van het nieuws. Bedankt dat je het zolang ff stil gehouden hebt, toch beter als ik dat soort dingen zelf vertel.

Vorige week heeft één van mn beste drie vrienden zelfmoord gepleegd. Ben tot nu toe met alles betreffende de begrafenis bezig geweest om de ouders te ondersteunen, daarnaast ben ik gewoon constant bij vrienden geweest om steun te bieden en steun te krijgen. Ik mis die kerel iedere dag en dat zal voorlopig niet veranderen.

Aanstaande woensdag is de begrafenis en ik hoop dat ik daar een stuk afsluiting kan vinden voor mezelf, maar denk eigenlijk dat juist de 2 of 3 dagen na de begrafenis het zwaarste zullen zijn. Dat zullen namelijk de eerste dagen zijn dat ik niet meer constant bezig ben met dingen regelen en alles dus volledig de kans krijgt om in te zakken.

Behoorlijk vervelend dit allemaal, maar alle steun die ik van familie en vrienden krijg houden me op de been in deze bizarre tijden waar talloze vragen onbeantwoord zullen blijven. Hij heeft verder niets achter gelaten zoals een brief of een ander soort bericht....

Rust in vrede Pieter - 8 september 1987 - 13 september 2011
  • Sterkte Exa

Bedankt voor de legendarische ZEST reeks, (na choco's toernooi) waar het echt voor mij is begonnen, en niet te vergeten al die andere toernooien waar je altijd voor in de weer was. Altijd eerst denkende aan anderen en dan pas aan jezelf, zo kennen we je en dat blijkt ook maar weer uit bovenstaand verhaal.

Je zal in de community gemist worden, maar ik weet zeker dat ik je nog wel eens ergens ga tegenkomen (of op tv ga zien in één of ander pokertoernooi :D)
  • Mijn condoleances met het verlies, Stephan, erg vervelend dit te moeten horen.
  • Damn das wel klote Stephan, gecondoleerd. Veel sterkte de komende tijd.
  • Gecondoleerd Stephan, sterkte met alles!
  • Succes in de komende periode, Stephan.
  • Man dat moet zwaar zijn. Veel sterkte en ik hoop dat jij en je vrienden veel steun aan elkaar hebben.
  • Het spijt me voor je verlies Stephan, heel veel sterkte.
  • Sterkte exa

Was altijd leuk om tegen je te spelen en praten door je goede persoonlijkheid.
  • Heel veel sterkte in deze vast nog kutte periode direct na dat gebeuren, men wil zich niet voorstellen waar je nu doorheen gaat. Also bedankt voor het epische Zest2, mijn enige echte smashtoernooi.
  • Stephan, gecondoleerd vriend. Ik heb zelf deze zomer ook iets dergelijks meegemaakt, dus ik kan me enigzins voorstellen hoe jij je op dit moment voelt.

Ondanks dat ik zelf ook niet meer de meest actieve persoon meer ben in de smash community vind ik het ongeloooooofelijk jammer dat zo'n toffe gozer als jij de community verlaat. Toch ben ik ZEKER van plan om je nog lastig te vallen in de toekomst, niet alleen vanwege mijn verhoogde interesse in poker maar ook om nog een keer die klote bumblebee Ness van je nog een keer hard aan te pakken. Niet te vergeten dat ZEST ook immense good times zijn geweest die ik nooit meer zal vergeten. En naar ESA in Frankrijk met de Ford Shadow.......KANKERMOOI. Dus als je dit nog leest, zou je me je nummer kunnen PMen when you feel like it? Ben m helaas kwijtgeraakt.

En haha Egg-Saladbar, die had ik nog niet gehoord.
Log In of Registreer om te reageren.